Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikea selvänäkijä?

Vierailija
10.04.2024 |

Tarvitsen konsultointia.

Kuka on oikea selvänäkijä? 

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää Jumalalta...tai toteemipaalulta,vastaus tulee jos on tullakseen..

Vierailija
62/77 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen, mutta en pidä vastaanottoa.

Uskon. Minullakin on ollut koko elämäni selvänäkö, mutten ennusta kenellekään, en rahasta enkä ilmaiseksi. En pidä tätä lahjana. Kaikkein vaikeinta on tietää etukäteen ihmisille tapahtuvia väkivallantekoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi voittaa Kamala vai Donald?

T. Huolestunut kaksoiskansalainen

Vierailija
64/77 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso eveo kanavalta kun tulee Astral tv, siellä on  näkijöitä monenlaisia joille voi soittaa.

Vierailija
65/77 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea selvänäkijä on se joka tekee sitä työksensä. Tukekaa vain niitä jotka koette olevan rehellisiä ja aitoja selvänäkijöitä. Selvänäkijän tulee olla avoin eikä pidä luvata liikoja, kaikkea ei voi nähdä eikä anneta näytettäväksi. Rahan toivossa ei saisi puhua mitä sattuu. Kun ymmärtää että mitään ei näytetä ja siihen tulee luottaa niin jo se on rehellistä. Suositelkaa hyviä selvänäkijöitä jotta heille siunaantuisi niitä töitä sitten enemmän. 

Siinähän se ristiriita nimenomaan on, että hyvät selvänäkijät näkee myös ne ikävät asiat, eikä ihmiset haluaisi niitä kuulla, vaan että olisi luvassa lottovoitto tms. Selvänäkijän kannalta vähän tukalaa, kun näkee vain tämänkin asiakkaan kohdalla ylipainon aiheuttamia ongelmia ja velkaantumista..

Kuulostaa aika näppärältä selitykseltä sille miksi ennustus ei osunut. Kyllä mä tiesin, mutta en kertonut. Luulisi, että tuo nostaa kynnystä entistä enemmän maksaa selvännäkijälle sillä on suuri todennäköisyys, että hän valehtelee sinulle joko siinä, että näkee tulevaisuuteen tai viimeistään siinä, että hän ei kerro sinulle totuutta näkemästään? 

Vierailija
66/77 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea selvänäkijä on taruolento.

Vierailija
67/77 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ne ihmiset, jotka eivät usko mihinkään ns. yliluonnolliseen, ovat heitä, jotka eivät ole yhtään tutkineet asiaa tarkemmin, esim. lukeneet tiedemiesten ja -naisten tekemiä kaksoissokkokokeita aiheesta.

Vierailija
68/77 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
69/77 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen varsinainen selvänäkijä, koska Prismassa käydessäni näen selvästi monen siellä lyllertävän ihralöllykän kohtaloksi sydän- ja verisuonitaudit, syövät ym. vaivat, kun vielä ostoskärrynsä mättävät täyteen pizzaa, sipsejä, karkkia ja muuta roskaa.

Ei liity aiheeseen, sinulla on ilkeä ajatusmaailma.

Aivan oikeassa on Prismassa kävijä. Avaa silmäsi, tekopyhä.

Vierailija
70/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kävi seurakunnassa. Hänelle profetoitiin, että on käynyt hienon taistelun syöpää vastaan, mutta ensi syksynä tulee päivien määrä täyteen, Jumala kutsuu kirkkauteensa ja taistelu päättyy, eli kuolee.

Kaikki sanoivat, ettei tietenkään pidä paikkaansa eikä tuollaista Jumala ilmoita etukäteen, ja väärä profeetta jne.

Eipä voi kysyä mielipidettä tältä kaverilta, koska kuoli kyseisenä syksynä.

Jos Jumala voi ilmoittaa tuollaiset asiat suoraan ja rehellisesti, hän voi ilmoittaa varmaan myös monet muutkin asiat.

Vierailija
71/77 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta sekä kristittyjen profetioista että selvänäkijöistä. Kummassakin lajissa osa tietää, osa menee pieleen. 

Yleensä kenenkään nuppi ei kestä sitä, että kuolemasta profetoidaan tai ennustetaan. Olen kyllä tavannut pari pastoria, toinen jo eläkkeellä tyyliin 90 v,  toinen noin 60 v ja heille profetoitiin, että siirtyvät Kirkkauteen pian tms. Tämä nuorempi pastori oli saanut Jumalalta jo itsekin tuon. Vanhus oli innoissaan sanomasta, nuorempi oli aiemmin kertonut että oli käynyt kovan kamppailun Jumalan kanssa kun elämä ja työ kesken (krooninen leukemia kesti noin 10 v, oli parempia vaiheita) mutta lähdön lähestyessä oli rauha, ei pelännyt kuolemaa. 

Kiva, kun kerroit ton profetian. Noita harvemmin kuulee. Sit kun on oikea lahja niin haukutaan vääräksi profeetaksi. Profeetta on oikeasti se, joka näkee esim. valtiollisia tapahtumia ja varoittaa poliitikkoja. Niitä on nykyisinkin. Eivätkä ole mitään kylähulluja vaan ihan siellä koneistossa mukana, vaikka kansanedustajan avustaja. Profetian lahja taas toimii rukouksessa jonkun puolesta. Se on tarkoitettu sielunhoitotarkoituksiin, että voidaan rukoillessa saada valaistusta ihmisen tilanteeseen. Itsellä jossakin määrin toimii tämä lahja rukouspiirissä, näen kuvia.

Selvänäkijät ilmeisesti eivät juuri näe itselleen. Yksi itselleni hyvin nähnyt SR kertoi, että hän joskus soittaa itse näkijöille mutta laatu on vaihteleva. Sanoi kyllä tunnistavansa oikeat näkijät mutta sanoi, että moni on todella tyly. Että vaikka näkee niin voisi sanoa vähän eri lailla. Ettei ihminen koe ihan lyöntinä sanomista.

Itselleni näen enneunia muutaman kerran vuodessa, ne toteutuvat täsmälleen samanlaisena. Syynä voi olla vaikka rohkaisu. Juuri ennen vuosien välirikkoa ystävästä näin unen, että olemme yhdessä ja onnellisia. Tähän meni aikaa mutta näin kävi. Nyt olemme erottamattomat ja tilanne unessa myös toteutui sellaisenaan. Lisäksi minulla on vaikeita tilanteita 1-3 vrk ennen kuumotus, jonka miellän Pyhän Hengen läsnäoloksi. Se vahvistaa siten, että vaikka tapahtuu jotain ikävää (voi olla joku ongelma töissä tai muuten), tulee olo, että näin tän piti mennä, en ole yksin.

Sinä, joka nyt koet tarvetta varoittaa minua, että leikin pahojen voimien kanssa: minulla on myös armoitus toimia Hengen alueilla, on jollakin tavoin toimiva Henkien erottamisen lahja, toimin sielunhoitotyössä ihmisten kanssa, jotka ovat olleet syvällä henkimaailmassa ja sairastuneet psyykkisesti (eivät välttämättä liity toisiinsa). 

Omassa elämässä olen tarvinnut rohkaisua eräässä vaikeassa elämänvaiheessa. Monikaan ei tiennyt lopputulemaa, ihan kourallinen kummastakin ryhmästä. Käytän myös näkijöitä, jotka rukoilevat. En niitä, jotka uskovat jälleensyntymiseen, koska itse en usko.

Vierailija
72/77 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua ennustajaa. Osa on feikkejä.

Itse asiassa kaikki.

Voihan se nykyään olla näin? Tai sitten kaikki eivät ole esillä. Olisi kiva itsekin saada antaa muille asioita mutta henkimaailma päättää mutä saa milloinkin tehdä. Se että juuri nyt en pysty antamaan mitään ei tee minusta feikkiä. On parasta olla rehellinen ja avoin vain.

Aina ollut.

Vierailija
73/77 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennustajat jne saavat tietonsa ns. pimeältä puolelta. Kertoo siis saatanan ja joukkojensa olemasaolon.  Kuten on pimeä puoli, on myös Valkeus.  Herra Jeesus ja taivaan joukot.

Pyydä johdatusta (ja vapautusta, jos olet jo pimeyden verkoissa) Jumalalta ja saat löytää totuuden.

Ei todellakaan kannata etsiä "apua" pimeydestä.

Olet erehtynyt. Ei ole ennustajia eikä saatanan joukkoja. Eikä jumalaakaan. Sinua on erehdytetty. Surullista.

Mutta onneksi on Jumala.

Esitä todiste. Mikä tahansa jumala käy.

Vierailija
74/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeilin ennustuspalvelu.com näkijöitä, suht ok oli! Joku sanoi Anna Waaramo ei ole hyvä, mutta en löytänyt enää ainakaan tuolta sivuilta sitä.

Vierailija
75/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua ennustajaa. Osa on feikkejä.

Ei.

Joka ikinen on huijari.

Vierailija
76/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni paras on ollut ennustuspalvelu.com Osmo, nähnyt kyllä kaiken mitä on tulevaisuudessa tullut vastaan. En tiedä sattumaako, mutta tietänyt on.

Vierailija
77/77 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennustajat jne saavat tietonsa ns. pimeältä puolelta. Kertoo siis saatanan ja joukkojensa olemasaolon.  Kuten on pimeä puoli, on myös Valkeus.  Herra Jeesus ja taivaan joukot.

Pyydä johdatusta (ja vapautusta, jos olet jo pimeyden verkoissa) Jumalalta ja saat löytää totuuden.

Ei todellakaan kannata etsiä "apua" pimeydestä.

Olet erehtynyt. Ei ole ennustajia eikä saatanan joukkoja. Eikä jumalaakaan. Sinua on erehdytetty. Surullista.

Mutta onneksi on Jumala.

Valitettavasti jumaliakin on eri uskonnoissa varmaan tuhansia, mikähän niistä on se oikea? Siinäpä pulma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi