Epäsuosittujen mielipiteiden ketju. AP aloittaa:
Donald Trump on parasta mitä Yhdysvalloille on tapahtunut.
Kommentit (333)
BLM perustuu vihaan.
Palestiinan kannattajat kannattavat sitä yleisen mielipiteen takia, ei siksi, että oikeasti ymmärtäisivät, mitä siellä tapahtuu.
Woket eivät kannata sananvapautta.
Ylisuoriutujat pitäisi laittaa toimettomiksi, jotta alisuoriutujat voisivat muistuttaa mikä on elämän tarkoitus.
Meikkaamisen, kauneusoperaatioiden ym. puolustelu vapaaehtoisuudella on täysin samaa kuin hunnun pukemisen puolustaminen vapaaehtoisuudella eli patriarkaattiin alistumista. Aidosti vapaa nainen ei toimi miehen määrittelemien sääntöjen ja ihanteiden mukaan.
Koiraa ei pitäisi hakkia, jos koira joutuu olemaan päivät yksin.
Hoivavietistä puhuminen hoitoalan yhteydessä on loukkaavaa. Iso osa hoidettavista ei herätä mitään lämpimiä tunteita (esimerkiksi dementiapotilaat ovat usein väkivaltaisia), mutta silti työ on pakko tehdä ja jokaista on hoidettava niin hyvin kuin pystyy.
Menestyminen bloggaajana tai YouTubessa edellyttää monipuolista taitojen ja persoonallisuuden yhdistelmää, johon suuri osa ihmisistä ei pysty. Vaikka kuka tahansa voi perustaa oman "neverhöörd"-blogin, jotta siitä tulisi menestyvä ja ansaitseva se vaatii huomattavasti sitoutumista ja osaamista.
Persut ovat pettureita ja pettäneet kaiken mitä ennen vaaleja luvattiin. Mutta ainakin palstalla tämä ei ole suosittu mielipide, koska Ryydis, Riikkuli ja Mestari eivät voi tehdä mitään väärää.
Kannabis on vähemmän haitallista kuin alkoholi ja tupakka.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaamisen, kauneusoperaatioiden ym. puolustelu vapaaehtoisuudella on täysin samaa kuin hunnun pukemisen puolustaminen vapaaehtoisuudella eli patriarkaattiin alistumista. Aidosti vapaa nainen ei toimi miehen määrittelemien sääntöjen ja ihanteiden mukaan.
Mutta mihin se raja vedetään? Onko ihonhoito tai käsivoiteen käyttö patriarkaatille alistumista? Minulla oli nuorena paha akne, josta minua kiusattiin - enkö olisi saanut käydä ihotautilääkärillä tai peittää arpia meikkivoiteella?
Vierailija kirjoitti:
Oleskeluyhteiskunnan aika on ohi. Makaamisesta maksaminen pitää lopettaa kokonaan.
Laittakaa nämä tubettajat ja somepersoonat oikeisiin töihin, niin jopa loppuu Suomesta työvoimapula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mihin se raja vedetään? Onko ihonhoito tai käsivoiteen käyttö patriarkaatille alistumista? Minulla oli nuorena paha akne, josta minua kiusattiin - enkö olisi saanut käydä ihotautilääkärillä tai peittää arpia meikkivoiteella?
Akne on ihosairaus. Sairauden- ja terveydenhoito ovat aivan eri asioita kuin "kauneudenhoito". Samoin hygienia on eri asia. Ei ollenkaan vaikeaa rajanvetoa.
Suurin asia mikä erottaa menestyneet ihmiset ei-menestyneistä ihmisistä on itsekurin määrä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin asia mikä erottaa menestyneet ihmiset ei-menestyneistä ihmisistä on itsekurin määrä.
Kyllä! Ja tähän lisään vielä määrätietoisuuden. Jotkut ajelehtivat koko ikänsä vailla mitään selvää suuntaa. Sitten ihmetellään, kun ollaan pudottu ja jääty muka vaille kaikista mahdollisuuksista.
Nykyinen länsimainen elämäntyyli tulee päätökseensä, hyvällä tai pahalla, todennäköisemmin pahalla, ehkä jo meidän elinaikanamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akne on ihosairaus. Sairauden- ja terveydenhoito ovat aivan eri asioita kuin "kauneudenhoito". Samoin hygienia on eri asia. Ei ollenkaan vaikeaa rajanvetoa.
Okei. Mutta oletko sitä mieltä, että esimerkiksi arpien peittäminen meikillä on patriarkaatille alistumista?
Lapsettomuuden valitseminen lähes mistä tahansa syystä, etenkin vapaus- tai ilmastosyistä, on yksilölle itselleen loppujen lopuksi haitallisempaa kuin lapsen hankkiminen.
Ehkä, mutta miksi se haittaisi sinua tai minua? Onkos se bimboilua, jos poistattaa vaikkapa itseä häiritsevän arven kasvoista? Itse nimittäin aion ottaa selvää, onko kyseinen toimenpide minun kohdallani mahdollinen.