Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäsuosittujen mielipiteiden ketju. AP aloittaa:

Vierailija
10.04.2024 |

Donald Trump on parasta mitä Yhdysvalloille on tapahtunut.

Kommentit (333)

Vierailija
321/333 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli Tennessee Titans, joka on amerikkalainen jalkapallojoukkue National Football League (NFL) -liigassa. Tämän myötä puolet Tennessee Titans -joukkueen pelaajista ovat hylänneet eläinperäiset tuotteet kokonaan. Syy tähän oli se, että kasvipohjaisella ruokavaliolla olevat pelaajat sanoivat toipuvansa nopeammin ja heillä oli enemmän energiaa. Liha kantaa tulehdusta aiheuttavia molekyylejä ja voi itse asiassa muuttaa suolistomme mikrobiomia ja bakteereja, jotka ovat osoittautuneet lisäävän tulehdusta aiheuttavien hormonien määrää. Kasvipohjainen proteiini puolestaan edistää mikrobiomin ja verenkierron optimointia. Kasvipohjaisilla ruoilla on myös 64 kertaa enemmän antioksidantteja kuin eläinperäisillä ruoilla.

Ymmärrätkö, että amerikkalainen liha on pikkasen eri asia kuin Euroopassa tuotettu? Tuolla esim. lehmille syötetään soijapapuja. Yhdessä kulhossa soijapapuja on yhtä paljon estrogeeniä kuin 20 000:ssa kulhossa kikherneitä. Maataloudessa käytettävät rikkaruohojen torjunta-aineet ovat myös täynnä myrkkyjä, mutta kaikki saa mennä kaupaksi, koska FDA on läpeensä korruptoitunut paskavirasto.

Vierailija
322/333 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittolaisemme Yhdysvallat oli todennäköisesti Nord Stream -kaasuputken räjäyttämisen takana

eikös toi ny jo tutkittu että se oli Ukraina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/333 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asevelvollisuus on Suomen isoin tasa-arvo ongelma ja Suomi tasa-arvon takapajula. Muualla lännessä ongelma korjattu aikoja sitten.

Se ei ole tasa-arvo-ongelma. 70% pareista valitsee aviomiehen nimen, 1% naisen nimen. Alapa ulisemaan tasa-arvosta kun tuo on korjattu. Ja älä jankuta vapaudesta, se ei ole TASA-ARVOA.

Miehet ovat itse valinneet tuon pakkolain. Ihan itse. Kas kun kaikki miesten naisille pakottama kääntyy vapaudeksi mutta miehet uhriutuvat itsensä keksimistä laeista naisille. Huh mitä susia.

No voi ku joutuu neuroottinen pillueläin nyt kärsimään kun joutuu oikein nimen vaihtamaan 🤣 (kuka edes pakottaa?). Asevelvollisuus sentään tulisi saada tasa-arvoiseksi tai vähintään pakollinen siviilipalvelus naisille. Siellä oppisivat hyödyllisiä taitoja kuten esim. ruoanlaittoa joka on monelta nykynaiselta hukassa.

Vierailija
324/333 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni nainen ei saa tehdä aborttia, jos tulevan lapsen isä haluaa lapsen. Nainen synnyttää lapsen, ja isä toimii yksinhuoltajana. 

jos isä ei halua lasta, kysytään äidin vanhemmilta haluaako he lapsen. Sitten kysytään isän vanhemmilta. Jos hekään ei halua lasta, niin kysytään äidin ja isän sisaruksilta. 

näin jatketaan, kunnes lapselle löytyy omasta suvusta huoltaja. 

*huom.Suomessa tehdään n.7000 lapsenm*rhaa vuodessa.*

Miksi se on mielestäsi automaattisesti mur.h.a? Miksei vaikka tap.po tai kuolemantuottamus? Kaikkia henkirikoksia ei pidetä mu.r.hina lain edessä vaan on olemassa aste-eroja. Myös mu.r.hien vakavuudessa on eroja. 

No tietenkin se on murha kun se on suunniteltu.

Vierailija
325/333 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 senttiä

Vierailija
326/333 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin miettiä tätä ketjua, että... Jos alapeukuttaa jotain näistä, niin onko silloin sitä mieltä, että joku mielipide on huono, vai onko sitä mieltä, että se ei ole epäsuosittu vaan enemmistö ihmisistä on tätä mieltä? Muutenkin itse asiassa aika hämmentävä konsepti, nyt kun aloin pohdiskelemaan. Onko tarkoitus kirjoittaa oma oikea mielipide, jolle ei usein löydä tukea, vai sanoa jotain ihan kahjoa, mitä kukaan ei kannattaisi? Hämmentävää.

>Neuroottisen ja tippaleipäaivoisen pillueläimen ahdinko

Vierailija
327/333 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli Tennessee Titans, joka on amerikkalainen jalkapallojoukkue National Football League (NFL) -liigassa. Tämän myötä puolet Tennessee Titans -joukkueen pelaajista ovat hylänneet eläinperäiset tuotteet kokonaan. Syy tähän oli se, että kasvipohjaisella ruokavaliolla olevat pelaajat sanoivat toipuvansa nopeammin ja heillä oli enemmän energiaa. Liha kantaa tulehdusta aiheuttavia molekyylejä ja voi itse asiassa muuttaa suolistomme mikrobiomia ja bakteereja, jotka ovat osoittautuneet lisäävän tulehdusta aiheuttavien hormonien määrää. Kasvipohjainen proteiini puolestaan edistää mikrobiomin ja verenkierron optimointia. Kasvipohjaisilla ruoilla on myös 64 kertaa enemmän antioksidantteja kuin eläinperäisillä ruoilla.

Ymmärrätkö, että amerikkalainen liha on pikkasen eri asia kuin Euroopassa tuotettu? Tuolla esim. lehmille syötetään soijapapuja. Yhdessä kulhossa soijapapuja on yhtä paljon estrogeeniä kuin 20 000:ssa kulhossa kikherneitä. Maataloudessa käytettävät rikkaruohojen torjunta-aineet ovat myös täynnä myrkkyjä, mutta kaikki saa mennä kaupaksi, koska FDA on läpeensä korruptoitunut paskavirasto.

No eiköhän niilä huippu-urheilijoilla ollut joka tapauksessa varaa ostaa luomulihaa.

Vierailija
328/333 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki luuserit pakolaismiesjengit lentokoneella omaan maahansa ilman vastalauseita, ilman paluumahdollisuutta. Mä en hoitotyötä tekevänä jaksa katsoa noita luusereita, jotka hengaavat koviksena porukoissa vailla vastuuta. Mua niin sapettaa.

En ole rasisti. Kunnon ihmiset voivat olla täällä.

Vierailija
329/333 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dickpiccejä lähetellään edelleen ihan siitä syystä että tyyliin joka 50. randomi vastaa reagoimalla tai jopa lähettämällä alastonkuvan. Eli jos naiset lakkais vastaamasta noihin kokonaan niin ei niitä sitten kannattais lähetellä. 

Vierailija
330/333 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänioikeus pitäisi sitoa äänestäjäkokeeseen, jossa kysytään kansantalouden sekä liiketalouden perusasioita

Ja älykkyysosamäärän pitäisi olla vähintään 120. 

Vierailija
331/333 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asevelvollisuus on Suomen isoin tasa-arvo ongelma ja Suomi tasa-arvon takapajula. Muualla lännessä ongelma korjattu aikoja sitten.

Se ei ole tasa-arvo-ongelma. 70% pareista valitsee aviomiehen nimen, 1% naisen nimen. Alapa ulisemaan tasa-arvosta kun tuo on korjattu. Ja älä jankuta vapaudesta, se ei ole TASA-ARVOA.

Miehet ovat itse valinneet tuon pakkolain. Ihan itse. Kas kun kaikki miesten naisille pakottama kääntyy vapaudeksi mutta miehet uhriutuvat itsensä keksimistä laeista naisille. Huh mitä susia.

No voi ku joutuu neuroottinen pillueläin nyt kärsimään kun joutuu oikein nimen vaihtamaan 🤣 (kuka edes pakottaa?). Asevelvollisuus sentään tulisi saada tasa-arvoiseksi tai vähintään pakollinen siviilipalvelus naisille. Siellä oppisivat hyödyllisiä taitoja kuten esim. ruoanlaittoa joka on monelta nyky

Sukunimenvaihto avioliitossa on edelleen pakko vain naisille useissa maissa. Ne maat joissa tapa on muka vapaa ei kukaan valitse naisen nimeä.

Niin kauan kun miehiä ei pakoteta vaihtamaan nimeä niin ei ole mitään syytä pakottaa naisia yhtään mihinkään. 

Miksi miehet ei vaihda nimeä? Niin? Ei tule tasa-arvoa ennen kuin nimet vaihtuu miehillä.

Ja kuka pakottaa? No miehet nyt sattumoisin pakottavat omaa nimeään lähes kaikissa maailman maissa. Naisen nimen antaminen lapselle on LAITONTA valtaosassa maailmaa.

Kuka pakotti itsensä asepalvelukseen? Mies itse. Kiero käärme.

Vierailija
332/333 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä vatun Sipsi? Ne oikeasti Crisps tai Chips

Chips amerikanenglanniksi. Crisps brittienglanniksi. Briteissä chips on ranskanperunat. Suomeksi kelpaa sipsit.

Olen riittävän vanha muistamaan, että alunperin niitä kutsuttiin Suomessa Chipseiksi (Taffel Chips, kuka muistaa). Kuka hanuripää on mennyt keksimään niin karmean sanan kuin sipsi. Se on ihan samaa sarja kuin reenit tai rilli. En ikinä tule käyttämään sanaa sipsi (vaikka tässä sen muutaman kerran jouduin kirjoittamaan).

Sipsi on hyvä väännös, kirjaimellisestihan kyse on lastuista, perunalastuista, joka sekin on hyvä sana.

Samoin pidän siitä, että chili äännetään suomeksi usein muodossa tsili.

Tsilisipsit ja pitsaa biit

yrjö tulee

Vierailija
333/333 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin täynnä tuota kirottua Ukrainaa...sirputetaan onnellisena kun jo nyt on saatu vakituinen työpaikka Suomesta, ja joo hyvin sujuu kielenkin opettelu. Noh. Mullaki on todella hyvin hallussa tämän maan kieli, ja työkykyä jäljellä vielä todella kauan. Silti täällä ollaan työttömänä. Kai pitäisi täälläkin hiton sota alkaa, ja mun paeta mihin lie, että työllistyisin?!?!? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän