Jotenki masentaa jo käydäkkin töissä
No tilanne on vähän huono nykyään.. 30 h viikkotunnit ja ei jaksa tehdä täyttä viikkoa, teen yövuoroa. Velkaa vähän yli 30 tuhatta ja monta sataa menee velkoihin ja ei oikein jää paljo mitään, jotenki onko ees järkee käydä töissä, en tiedä mitä tässä tehdä?
Kommentit (27)
Onko tässä edes järkeä käydä töissä?
Lyö hanskat tiskiin ja anna velkojen mennä ulosottoon.
Vierailija kirjoitti:
Lyö hanskat tiskiin ja anna velkojen mennä ulosottoon.
En todellakaan anna mennö
Mitä voisin tehdä tässä tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
No mitähän tuossa voi muuta tehdä kuin käydä töissä ja maksaa velkansa. En ymmärrä mitään muuta tapaa päästä veloista eroon😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitähän tuossa voi muuta tehdä kuin käydä töissä ja maksaa velkansa. En ymmärrä mitään muuta tapaa päästä veloista eroon😳
Joo siihen menee 10 v ainaski
No ei se auta ku käydä töissä ja elää köyhästi.
Ei oo varaa ostaa hienoa autoa.. pitää ajaa vanhalla.. ei oo säästöjä. ei mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no yleensä kannattaa itse laskea takaisin maksuaika kun velan ottaa, ei ne velat häviä maailmasta kuin maksamalla pois!
Välillä tää elämä on kyllä aikamoista taistelua.. siis silkkaa taistelua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no yleensä kannattaa itse laskea takaisin maksuaika kun velan ottaa, ei ne velat häviä maailmasta kuin maksamalla pois
Perkele ku tässä on ollut ongelmia peliongelmia ja kaikkea
Velka on kyllä todella paska juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no yleensä kannattaa itse laskea takaisin maksuaika kun velan ottaa, ei ne velat häviä maailmasta kuin maksamalla pois
Perkele ku tässä on ollut ongelmia peliongelmia ja kaikkea
pääasia olisi että olisit päässyt pelaamisesta eroon?
se on kirjaimellisesti lopun alku?!?tsemppiä 🍀
Masentaa kyllä ja turhauttaa tämä tilanne
No joo ei tässä vain ole järkeä.. eivät myönnä yhdistelylainaakaa ollenkaa vaikka vakityö.. muuten voisin selvitäkki tästä velasta
Tavoitteena on, että ihminen on työelämässä 40 vuotta. Kyllä sinä tuossa ajassa saat 30 000 euron velat maksettua ja jää vähän säästöönkin. Kärsivällisyyttä. Ei työelämä ole mikään pikajuoksu, jossa tienataan nopeasti suuret rahat ja josta jäädään 40-vuotiaana eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Tavoitteena on, että ihminen on työelämässä 40 vuotta. Kyllä sinä tuossa ajassa saat 30 000 euron velat maksettua ja jää vähän säästöönkin. Kärsivällisyyttä. Ei työelämä ole mikään pikajuoksu, jossa tienataan nopeasti suuret rahat ja josta jäädään 40-vuotiaana eläkkeelle.
Sori mutta minä en jaksa niin kauan tehdä töitä
Oon tehnyt nyt muutaman vuoden jo ja jotenki vaa enempi sitä samaa toistoa kokoajan ja ei jää rahaakaa enää.. ennen sentää jäi jotain, mutta nyt on menny ilo koko työnteosta kun ei jää rahaa
Illan paras itkuvirsi