Kuinka moni 55 v mies vielä haluaa seksiä?
Jos eroan miehestäni, joka ei ole halunnut seksiä vuosiin, niin miten todennäköistä on löytää irtosuhteita / seksisuhteita n 50 - 60 v normaalipainoisten ja hyvänäköisten miesten kanssa, jotka vielä ovat viriilejä? Parisuhdetta en enää halua. Mutta onko tuollaisia miehiä olemassakaan, vai ovatko useimmat sen ikäiset jo haluttomia?
N 54 v
Kommentit (144)
En tiedä, kun vasta 54 häämöttää kiikarissa. Mutta kun erosin pitkästä ja lopussa kovin kurjasta liitosta ja lapsetkin lähtivät jo maailmalle, niin minä synnyin uudelleen tai ainakin tuntuu, että nuorruin 20 vuotta. Viime kesänä kävin loman aikana treffeillä kahdeksan naisen kanssa ja joukosta löytyikin uusi rakas, joka on minua vajaat 10 vuotta nuorempi. Ja kyllä seksi kiinnostaa ja maittaa. Nainen ihmetteleekin, että olen kuin nuori poika ja sarvi tanassa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kun vasta 54 häämöttää kiikarissa. Mutta kun erosin pitkästä ja lopussa kovin kurjasta liitosta ja lapsetkin lähtivät jo maailmalle, niin minä synnyin uudelleen tai ainakin tuntuu, että nuorruin 20 vuotta. Viime kesänä kävin loman aikana treffeillä kahdeksan naisen kanssa ja joukosta löytyikin uusi rakas, joka on minua vajaat 10 vuotta nuorempi. Ja kyllä seksi kiinnostaa ja maittaa. Nainen ihmetteleekin, että olen kuin nuori poika ja sarvi tanassa koko ajan.
Tuo on ihana juttu että synkkaa hyvin. Itsellä ei tullu alku huumaa tai mitään. Se on semmosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ja puutteessa joutuu kärvistelemään, kun vaimolta hävisi vaihdevuosien myötä tyystin halut.
Mistä teidänkaltaiset miehet, joiden vaimo ei halua ja olette puutteessa, tunnistaa live-elämässä? Jos ei halua liittyä Tinderiin vaan haluaisi löytää seksikumppanin arjen livekohtaamisista?
Ap
Haluat rohkaista toista pettämään? Mikä moraali...
Puutteeseen ei kuole, oma käsi auttaa. Kaikkein tyydyttävintä on tehdä oikein.
been there
Löydät suostuvaisia aikuisiän miehiä ihan vaikka lähikaupasta jne. Anna hänen kiinnostuneen katseen viipyä myös sinun silmissä ja vastaa kiinnostuneella katseella takaisin. Jos mies on ok hän yleensä ei ole ”vapaana” vaan puutteellisessa parisuhteessa. Hänkin etsii ehkä päiväseuraa haluamatta erota, joten älä vaadi, älä ripustaudu yms. Ota vastaan vain hänen tarjoama nautinnon hetket, hänkin haluaa vain ne. Tee höpöhöpö sähköposti, jossa voitte ”kohdata” ja sopia pelisäännöt, jos nuo katseet johtaa tapaamisiin. Ja kyllä, moni 60v mies haluaa aikuista naista, mutta kiihkon nousu tarvitsee hieman enemmän kuin ”vaniljaa peitonalla” kun toivottavasti ”kissa on pöydällä” 🤗
Mitä, miksei 55 vee vielä seksiä?! Ainakin mun 64 vee haluaa ihan joka päivä.
Voi on, älä huoli.
M58 ja koka päivä monipuolista seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Voi on, älä huoli.
M58 ja koka päivä monipuolista seksiä.
Mikä viikonpäivä kokapäivä on? Onnistuuko ilman kokaa?
Minä olen ollut viriili nuoresta pojasta asti. Kohta täytän 79v. Nyt on 18-vuotias misu tuossa sängyllä lepäämässä. Johtuu varmaankin hyvistä miesgeeneistäni jotka olen saanut.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut viriili nuoresta pojasta asti. Kohta täytän 79v. Nyt on 18-vuotias misu tuossa sängyllä lepäämässä. Johtuu varmaankin hyvistä miesgeeneistäni jotka olen saanut.
Pena on jo korkannut perjantaikaljan.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä tuli vähän oksua suuhun tuosta mielikuvasta.
No olethan ap sitten itsekin hyvännäköinen ja hoikka? Etkä mikään vi tun läskinorsu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ja puutteessa joutuu kärvistelemään, kun vaimolta hävisi vaihdevuosien myötä tyystin halut.
Mistä teidänkaltaiset miehet, joiden vaimo ei halua ja olette puutteessa, tunnistaa live-elämässä? Jos ei halua liittyä Tinderiin vaan haluaisi löytää seksikumppanin arjen livekohtaamisista?
Ap
Kun nuori hoikka nainen pukee ylleen lyhyen minihameen, koipireitensä paljaina, tai sheer-paidan pikkutisulinsa vapaina, niin nainen tunnistaa helposti miehet joiden vaimo pihtaa, miehet haluavat rakastelle tuon kaunottaren kanssa joten ihailevat kaunotarta himokkasti. Jos miehen vieressä lyllertää läski wanha nainen, on se miehen vaimo.
Kuusikymppinen pariskunta. Peitto heiluu pari kertaa viikossa. Vaimo antaa lisäksi pikaiset milloin tarvista. En ajatellut vaihtaa, halut ja kaikki muukin natsaa.
Kaikki, joita olen tapaillut, myös yli 60v
Tunge dildo tavaraasi, jos äijällä lerputtaa.
Ei kai se iästä ole kiinni, vaan elämäntilanteesta ja elintavoista? Jos voi huonosti, ei varmaan seksikään paljon kiinnosta.
Olen 60v mies ja nussin kahta naista tänä iltana täällä Thaimaassa.
minulle kelpaa kyl sexi, m60 tku...mutta vastapeluria puuttuu..pienrintaine nainen ois jees...muua ei ne tiist tärkeit oo
No en ole ajatellut, eiköhän se ole merkki että sillon pitää lopettaa nämä hommat kun ei vehkeet toimi enää. Eikä tuo näytä kumppaniakaan kiinnostavan