Kuinka moni 55 v mies vielä haluaa seksiä?
Jos eroan miehestäni, joka ei ole halunnut seksiä vuosiin, niin miten todennäköistä on löytää irtosuhteita / seksisuhteita n 50 - 60 v normaalipainoisten ja hyvänäköisten miesten kanssa, jotka vielä ovat viriilejä? Parisuhdetta en enää halua. Mutta onko tuollaisia miehiä olemassakaan, vai ovatko useimmat sen ikäiset jo haluttomia?
N 54 v
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Naiset kylmenevät eli heidän seksuaalinen funktio päättyy vaihdevuosissa, 40+ iässä, ja on heikko jo vuosia sitä ennen. Tämä on rouva Tyhjäpään miesviha-avaus taas kerran.
Luonnossa mikään asia ei ole aina tai ei koskaan. Poikkeuksia on vanhojenkin, eli yli 25-vuotiaiden naisten hormonitasoissa ja haluissa. Vai ajatteletko siis, että tämä aloittaja lämpimikseen valehtelee haluavansa seksiä miehen kanssa?
Lopeta tuo vanharouva -meemin käyttö, se on jo aikansa elänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99,6% 55-vuotiaista miehistä haluaa seksiä joka päivä. Mistä ap olet onnistunut löytämään haluttoman miehen?
Huvittavaa. Itse olin naimisissa miehen kanssa, joka alle kolmekymppisenä hakusi seksiä kanssani vain joka toinen päivä. Varmaan olin sitten niin ruma.
Nyt täytyy muistaa, että miehillä on erikseen puheet ja teot. Halua on varmasti lähes kaikilla, mutta teot ja kyvykkyys onkin sitten ihan toinen juttu.
Huvittavaa. Itse olin naimisissa miehen kanssa, joka alle kolmekymppisenä hakusi seksiä kanssani vain joka toinen päivä. Varmaan olin sitten niin ruma.