Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni 55 v mies vielä haluaa seksiä?

Vierailija
09.04.2024 |

Jos eroan miehestäni, joka ei ole halunnut seksiä vuosiin, niin miten todennäköistä on löytää irtosuhteita / seksisuhteita n 50 - 60 v normaalipainoisten ja hyvänäköisten miesten kanssa, jotka vielä ovat viriilejä? Parisuhdetta en enää halua. Mutta onko tuollaisia miehiä olemassakaan, vai ovatko useimmat sen ikäiset jo haluttomia?

N 54 v

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

58 vuotiaana olisin vielä päivittäin valmis seksiin, mutta lopetin naisten perässä juoksemisen, kun huomasin, että ikäiseni naiset eivät ole. 

Vierailija
62/107 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

58 vuotiaana olisin vielä päivittäin valmis seksiin, mutta lopetin naisten perässä juoksemisen, kun huomasin, että ikäiseni naiset eivät ole. 

Täällä hyvin samantyylinen tarina.Ikää tosin muutama vuosi enemmän. Parisuhteessa olevista, ikäisistäni naisista ehkä puolla tai jonkin verran alle puolla on vielä seksiä, mutta se on vain siksi että vaimentavat ukkonsa antamalla pari- kolme kertaa vuodessa. Jos itse saisivat päättää, ei seksiä olisi. Jos suhde päättyy eroon tai miehen kuolemaan, eivät todellakaan etsi tai halua seksiä. Vain seksitön ystävyyssuhde tulee heidän kanssaan kyseeseen, todennäköisimmin ei edes sekään, sillä mitäpä sitä enää ukolla tekee, kun ei seksiäkään halua. Se entinen tuli otettua kun nuorena vielä itsekin halusi.

Ikäisissäni sinkkunaisissa sama jakauma. Ehkä yksi kymmenestä voisi haluta seksiä, mutta vain optimaalisissa olosuhteissa. Mitään konkreettisia tekoja tutustuakseen tai seksiä saadakseen eivät enää tee. Ei heitä näe enää missään, ja varsinkaan eivät anna minkäänlaisia merkkejä mahdollisesta kiinnostumisestaan kuten tekivät joskus silloin ennen. Ajattelevat että mitäpä tuota turhaa vaivautumaan kun ihan hyvin menee näinkin. En voi heitä siitä moittia, aika lailla samoin ajattelen jo itsekin. Jos olisi mahdollisuus seksiin, mutta pienikin epäilys siitä että kyseessä on joku tyhmä tai riivinrauta, niin olkoon. Ei tuo enää niin paljoa haluta.

Toisin sanoen, eipä kannata enää isoja toiveita seksin suhteen elätellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta 6k0 täälläkin ja edelleen virtaa riittää. Kumppanin vaihto reilusti nuorempaan kyllä nuorentaa miestäkin ihan oikeasti: tokihan sitä innostuu pitämään entistäkin enemmän huolta itsestään kun toinen vielä on kukkea! :*

Seskiä voisi olla itsellä sen 3-5 kertaa viikko vaikka nuorempi nainenkin helposti näköjään pärjää 1krt joskus jopa 2krt, tietty mahdollisuus kimppoihin ja parinvaihtoon kiihottaa vielä entisestään!!!

Se maaginen kuudenkympin ikä lähestyy jolloin kaikki tuo muuttuu. Ajattele sitä.

Vierailija
64/107 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ja puutteessa joutuu kärvistelemään, kun vaimolta hävisi vaihdevuosien myötä tyystin halut.

Vaimollani taisi hävitä jo ennen. Olen 6-kymppinen ja minulla on 4-kymppinen rakastajatar, jolla lapset joka toinen viikko. Onneksi asuu lähellä, niin on helppo järjestää tapaamisia. Olemme molemmat hoikkia, urheilullisia ja nuorekkaita. Käymme välillä yhdessä ulkona, tosin silloin pitää lähteä vähän kauemmaksi, jotta ihan heti ei törmää tuttuihin. Näinkin on käynyt.

Vierailija
65/107 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla haluja on, ja ikäpaalun 55 jälkeen on löytynyt yli 10 uutta pillua, ja niistä yksi on jäänyt vakituisemmaksi. Ainakin yksi lisää kiinnostaisi aika tavalla, mutta se on vasta 36 v. On hän verbaalisella tasolla ilmaissut, että tuo olisi mahdollista. 

Vierailija
66/107 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotiaat ja sitä vanhemmat miehet ovat kiinnostuneita nuoremmista naisista. Olen 6ö vuotias nainen ja mieheni on saman ikäinen. Mieheni ei ole pannut minua enää kymmeneen vuoteen. Sain tietää, että hänellä on salasuhde 30--vuotiaan naisen kanssa ja epäilen, että hän on ollut kykenevä ja innokas panemaan syrjähyppyään. ,

Vierailija
67/107 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa AP:n mies on epävarma kyvyistään?

Vierailija
68/107 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monetkin yli viisikymppiset äijät haluaisi seksia, mutta ei taida vain olla kykyä tai mahiksia.

Vierailija
69/107 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vasta 53, mutta vaimon kanssa on seksiä, samoin kahden sivusuhteen, joista vaimo tietää. Toinen sivusuhdenaisista on 50v, ja hänellä on 2 muuta miestä. Hän valittelee, kun tekee koko ajan mieli seksiä. Hoikka, nätti nainen. Ei tosiaan ole hänelle vaikeaa löytää seuraa.

M53

Vierailija
70/107 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä on. Mutta kieltämättä se menee jo tyyliin kerran päivässä tai sitten jos samana päivänä vaikka kolmasti, pitää pitää päivä taukoa (ainakin ensihuuman mentyä ohi, ellet ole ihan tosi hottis).

Vierailija
71/107 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ihan jokainen. 

Vierailija
72/107 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta 53v ikää ja haluja on välillä paljonkin. Ehkä ne häviävät parin vuoden kuluttua sit...

Vierailija
73/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 55 v mies ja naimisissa ollut n.30v.En tiedä mistä johtuu mutta viimeisen vuoden aikana kaipaan seksiä ja uusia kokemuksia aivan mahdottomasti.Rakastan kyllä vaimoani mutta seksi meillä on lopahtanut ja en usko sen siitä muuttuvan.Haluaisin harrastaa ja kokeilla kaikenlaista seksiin liittyvää eri naidten kanssa..Kykyjä kyllä riittää,välillä pitää turvautua useasti päivässä omiin apuihin..Olisiko suurikin rikos ,jos kävis välillä josssin "hunajapurkilla"? Elämä on lyhyt..

Vierailija
74/107 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99,6% 55-vuotiaista miehistä haluaa seksiä joka päivä. Mistä ap olet onnistunut löytämään haluttoman miehen?

Kuulostaa täysin uskomattomalta, että niin moni mies haluaa. 

Joku sanoi, että puutteessa olevan miehen tunnistaa siitä, että hän ei ole koskaan kotona. Tämä oma miehenikin on paljon omissa menoissaan, vaikka on itse se haluton.

Kyllä minä sinkkumiehen kanssa haluaisin satunnaisseksiä, en varatun. Näihin ketjuihin vain aina vastaa vain varattuja miehiä, jotka väittävät olevansa puutteessa, kukaan sinkkumies ei näytä sellaista valittavan missään. Ilmeisesti kaikki 50-60 v sinkkumiehet saavat seksiä mielinmäärin aina halutessaan.

Ap

https://yle.fi/a/74-20121009

Usko tai älä, niin keskimäärin miehet haluavat useammin seksiä kuin naiset.

Kokonaiskuvasta kertoo ehkä parhaiten, että kuusikymppiset miehet haluavat seksiä useammin kuin yksikään naisikäryhmä, tiivistää sukupuolten eroja Väestöliiton tutkija Tiia Sorsa

Ymmärrän toki, että huono parisuhde ja itsekäs mies sängyssä yleensä laskevat naisen haluja, mutta mikä saa 16-25-vuotiaat naiset haluamaan seksiä vähemmän kuin 60-vuotiaat miehet?

Vierailija
75/107 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja vielä, minähän en ole väittänyt etteikö miehilläkin halukkuus ja kyvykkyys seksiin vähene sitä mukaa kun ikää tulee. Kyllähän se vähenee, se on luonnon laki. Paitsi tietysti seksipalstan kommentoijamiehiltä, stondis heillä vain kovenee kun ikää tulee... No, jutut on juttuja ja todellisuus on sitten jotakin muuta. Vaan oikeasti, kyllä se maan vetovoima alkaa voittamaan naisen vetovoiman kun yli viidenkympin mennään.

Biologia ilmoittaa niin miehille kuin naisille, että "ohi on, ohi on, ohi on, tämä seksimme pian ohi on..."

Nyt oluet ja popparit esille, kun ukot kokevat miehuuttaan loukatun, ja rientävät vakuuttamaan mulkkunsa jöpötyksen kovuutta...

Erektioni pidän yksityisasiana ja biologiaan liittyvät yleiset asiat voin lukea tutkimuksista. Oluet takaisin jääkaappiin ja popparit roskiin, esitys on ohi.

Vierailija
76/107 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99,6% 55-vuotiaista miehistä haluaa seksiä joka päivä. Mistä ap olet onnistunut löytämään haluttoman miehen?

Kuulostaa täysin uskomattomalta, että niin moni mies haluaa. 

Joku sanoi, että puutteessa olevan miehen tunnistaa siitä, että hän ei ole koskaan kotona. Tämä oma miehenikin on paljon omissa menoissaan, vaikka on itse se haluton.

Kyllä minä sinkkumiehen kanssa haluaisin satunnaisseksiä, en varatun. Näihin ketjuihin vain aina vastaa vain varattuja miehiä, jotka väittävät olevansa puutteessa, kukaan sinkkumies ei näytä sellaista valittavan missään. Ilmeisesti kaikki 50-60 v sinkkumiehet saavat seksiä mielinmäärin aina halutessaan.

Ap

https://yle.fi/a/74-20121009

Usko tai älä, niin keskimäärin miehet haluavat useammin seksiä kuin nais

Olen 45v nainen ja olen kyllä ihmettynyt itsekin noiden kyselyiden tuloksista. Itse olen aina halunnut usein seksiä. Ilmeisesti harvinaisen paljon, noiden kyselyiden perusteella. Tosin ajattelen, että seksin haluaminen silloin kun sitä ei ole, on eri asia kuin silloin kun sitä on. 

Itse kaipaan seksiä päivittäin. Mutta saan sitä keskimäärin kerran viikossa tai harvemmin. Jos saisin joka päivä, niin tuskin se silloin olisi mielessä samalla tavalla koko ajan. Nyt on päivittäin vaikea keskittyä asioihin, kun panettaa. (Masturbointi auttaa tähän erittäin vähän.)

Tässä siis ajan takaa sitä, että se joka ei saa tarpeeksi, haluaa vielä useammin kuin se, joka saa. Kun panettaa, niin panettaa aamulla, päivällä ja vielä illalla. Seuraavanakin päivänä. Sitten on kyselyyn helppo vastata, että haluan koko ajan.

Tästä nyt ei ollut ap:lle mitään apua. Tämä oli vaan tämmöinen havainto asiasta. Itse olen tapaillut paria viiskymppistä miestä. Seksi oli hyvää, he olivat oikein hyväkuntoisia. Mutta sitä oli minulle liian vähän. Eivät he todellisuudessa halunneet joka päivä. 

Vierailija
77/107 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni parisuhteessa oleva nainen hakee lääkärinvastaanotolta apua haluttomuuteen tai muuhun seksiä haittaavaan vaivaansa. Oisko niin, että miehet menevät vasta sitten hakemaan lääkäriltä apua seksielämäänsä, kun vaimo on lempannut vapaille laitumille? 

Haluttomuus on tutkimusten mukaan naisilla niin älyttömän yleistä ja miehillä niin harvinaista, että se selittää varmaan tuon kuvittelemasi eron. Parisuhteessa elävien miesten yleisin seksuaaliongelmahan on se, etteivät he saa seksiä niin paljon kuin haluaisivat. Naisten yleisin ongelma on halujen puute. 

Vierailija
78/107 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki. Ikää on 55v. Ei nyt niin paljoa kuin 30 vuotta sitten, mutta useamman kerran viikossa tekee mieli.

Vierailija
79/107 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä M57 ja itselleni riittäisi kerran viikossa, tällä hetkellä kuitenkin vaimo määrää tahdin,eli seksiä on parin viikon välein. Joutuu siis käyttämään kättä välillä. Välillä tulee käytyä "vieraissakin". Se on siis minun tapauksessa vasen käsi.

Vierailija
80/107 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 ja halu ja kyky on päivittäistä. Paino ja lihaskunto on samat kuin 23-vuotiaana, mikä oli itsellekin yllätys. Treenaan tosin edelleen päivittäin.