Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunnetteko aidosti arvostettavia tai ihailtavia miehiä?

Vierailija
06.05.2024 |

olen huomannut, että miehet joista pidän, ovat usein hyvin vahvasti äitinsä tai vaimonsa, tai jonkin muun naisen vaikutuspiirissä. eli he eivät ole tavallaan "omia itsejään" vaan saavat jatkuvalla syötöllä vaikutteita naisilta. sitten taas miehet, jotka ovat pääasiassa itsekseen tai seurustelevat muiden miesten kanssa, ovat todella vastenmielisiä

olen herännyt tähän todellisuuteen vasta pitkälti kolmekymppisilläni. yläkouluikäisestä eteenpäin kuvittelin, että miehen löytäminen on naisen elämän päätarkoitus. no miesseuran saaminen ei ole ollut koskaan ongelma, mutta suhteet ovat loppuneet yksinkertaisesti siihen, etten taida edes pitää miehistä

ja ei, en ole lesbo tai tavannut vaan huonoja miehiä. olen tuntenut kaikenlaisia miehiä kaikista tulo- ja sosiaaliluokista, enkä vaan koe heitä miellyttävinä tai mielenkiintoisina. naiset eivät vedä minua puoleensa romanttisesti tai seksuaalisesti, enkä välitä oikein kaverustuakaan enää, koska ei kiinnosta ilmaisterapia

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en olisi oma itseni jos olen tottunut naisten seuraan? En ymmärrä tätä ajatustasi.

Vierailija
2/38 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en olisi oma itseni jos olen tottunut naisten seuraan? En ymmärrä tätä ajatustasi.

jos laitat koiran kissalaumaan, se omaksuu kissamaisia piirteitä. mutta jos se elää oman lajinsa parissa, käytös on koiramaista. tätä on tutkittukin, että parisuhteissa elävien feminiiniset ja maskuliiniest piirteet "tasaantuvat" suhteessa toisiinsa

tässä hyvä esimerkki siitä, miten erilaisia miehet ja naiset ovat https://www.ladbible.com/community/documentary-social-experiment-boys-g…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut, mm. isäni, veljeni, aviomieheni, ystäväni. Ovat olleet hyviä miehiä jo ennen mitään naisten vaikutuspiiriä. En ikinä suostuisi viettämään aikaa vastenmielisten miesten (tai naistenkaan) kanssa. 

Vierailija
4/38 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Sukuni ja perheeni miehet. Ihana isäni, mieheni, poikani ja 3 vävyäni. Ystäviemme miehet ja miespuoliset ystäväni

Miehekkäitä, hyvin kasvatettuja, naista arvostavia, perhekeskeisiä, oikeudenmukaisia, lojaaleja, rehellisiä ja kovia tekemään töitä. Ihania isiä

Enempää ei voisi vaatia!

Vierailija
5/38 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sukupuolten moninaisuus on nykyisin valtavirtaa. Olet jo kyllästnyt sekä miehiin että naisiin ja nyt voit kokeilla joitakin muita sukupuolia. Jospa sieltä löytyisi kiinnostavia ihmisiä.

Vierailija
6/38 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä olen arvostettava ja ihailtava, mutta perhanan tylsä kylläkin.

Vierailija
7/38 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut, mm. isäni, veljeni, aviomieheni, ystäväni. Ovat olleet hyviä miehiä jo ennen mitään naisten vaikutuspiiriä. En ikinä suostuisi viettämään aikaa vastenmielisten miesten (tai naistenkaan) kanssa. 

lapsuudenperheenjäseniä ei lasketa, sillä lapsi ehdollistuu ja tottuu mihin tahansa. ja koska sinut on totutettu miehiin lapsesta asti, sinun pitäisi melkeinpä olla muutama vuosi ilman miesvaikutteita, jotta näkemykesi voitaisiin hyväksyä gallupiin puolueettomana

Vierailija
8/38 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos laitat koiran kissalaumaan, se omaksuu kissamaisia piirteitä. mutta jos se elää oman lajinsa parissa, käytös on koiramaista. tätä on tutkittukin, että parisuhteissa elävien feminiiniset ja maskuliiniest piirteet "tasaantuvat" suhteessa toisiinsa

tässä hyvä esimerkki siitä, miten erilaisia miehet ja naiset ovat https://www.ladbible.com/community/documentary-social-experiment-boys-g…

Todella mielenkiintoista. 

Itsekin uskon sukupuolten erilaisuuteen, mutta koetulosta selittänee se, että tytöt ovat juuri esimurrosiässä ja pitkälle nuoreen aikuisuuteen huomattavasti poikia kehittyneempiä. Monet pojat ovat vielä parikymppisinäkin täysin lapsia ja teinejä.

Tulosta voi selittää sekin, että pojat eivät ole keskimäärin yhtä älykkäitä kuin tytöt eli pojissa on enemmän matalaa älykkyyttä.

Kolmas selittävä tekijä on ryhmädynamiikka eli henkilöt, jotka tuonne on valittu henk. koht. ominaisuuksineen.

Vierailija
9/38 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Tosin ajattelen että arvostettavimmat miehet ovat sen verran tasapainoisia, että heidän seurassaan viihtyvät niin miehet kuin naisetkin

Vierailija
10/38 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sukupuolten moninaisuus on nykyisin valtavirtaa. Olet jo kyllästnyt sekä miehiin että naisiin ja nyt voit kokeilla joitakin muita sukupuolia. Jospa sieltä löytyisi kiinnostavia ihmisiä.

mielenkiintoinen ehdotus, mutta sukupuoli-identiteetti on meemi. miehissä on sitä paitsi oikeasti todella paljon kaappitranssukupuolisia, mikä näkyy esimerkiksi halussa simuloida naista vauvoja imettämällä, jne.

Vierailija
11/38 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin uskon sukupuolten erilaisuuteen, mutta koetulosta selittänee se, että tytöt ovat juuri esimurrosiässä ja pitkälle nuoreen aikuisuuteen huomattavasti poikia kehittyneempiä. Monet pojat ovat vielä parikymppisinäkin täysin lapsia ja teinejä.

Niin, ja vastaus kysymykseen. Kyllä tunnen. Valtaosa tuntemistani on sellaisia, isä, mieheni, hänen paras kaverinsa, suurin osa perhetutuista jne.

Vierailija
12/38 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mielenkiintoinen ehdotus, mutta sukupuoli-identiteetti on meemi. miehissä on sitä paitsi oikeasti todella paljon kaappitranssukupuolisia, mikä näkyy esimerkiksi halussa simuloida naista vauvoja imettämällä, jne.

En ihan tajunnut tuota viimeistä lausetta. Mutta nähtävästi näitä kaappitransuja ei ole niin paljoa, että ap oilisi heihin törmännyt ja mielenkiintoiseksi havainnut. Tai sitten hekin ovat tylsiä.

Vierailija
13/38 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää ottaa myös hormonitoiminta tähän mukaan. Naisilla se on aivan eri kuin miehillä. Eräs transseksuaali sanoi kaipaavansa miehisyydestä sitä vakaata olotilaa. Nyt naisena on jatkuvasti hermona ja kireä. 

Vierailija
14/38 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh. Minulle miehen äly, uteliaisuus ja keskustelutaidot ovat yksi ykkösasioista. Kun pohdin mikä exässäni niin otti pattiin, päädyin siihen että se oli hänen puhumattomuutensa. Ja muutenkin tympeä asenne kaikkeen. Ei voinut käydä hyviä keskusteluja.

Vierailija
15/38 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naisten aivotoiminta on keskimäärin läpi koko elämän huomattavasti "kehittyneempää", kuin miesten. neurokuvausten mukaan miehet käyttävät "vanhoja" aivoalueita ja suuressa osassa aivoista ei ole välttämättä toimintaa ollenkaan, siinä missä naisten aktiivisuus on tasaisempaa, mukaanlukien oikea aivopuolisko (luova ajattelu) ja otsalohko (mm. empatia, sosiaalinen ajattelu), joiden käyttö on miehillä vähäisempää. miehillä aivojen käytössä korostuu vasen aivopuolisko ja amygdala

Vierailija
16/38 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen miehiä, joita arvostan. Ovat varattuja.

Vierailija
17/38 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tylsyys on mielestäni askel oikeaan suuntaan. sitten kun miehen harrastuksista puuttuvat tappamisleikit ja niiden simulointi, sekä naisten kaltoinkohtelu tai sen simulointi, olet oikeasti herättänyt mielenkiintoni

Vierailija
18/38 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin uskon sukupuolten erilaisuuteen, mutta koetulosta selittänee se, että tytöt ovat juuri esimurrosiässä ja pitkälle nuoreen aikuisuuteen huomattavasti poikia kehittyneempiä. Monet pojat ovat vielä pa

Naurahdin tolle "suuressa osassa aivoista ei ole toimintaa" 🤣 Eihän se tietenkään tarkoita, että miehet ovat tyhmempiä, vaikka käyttävät eri osia aivoista. Kuulosti vaan hassulta.

Vierailija
19/38 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihan tajunnut tuota viimeistä lausetta. Mutta nähtävästi näitä kaappitransuja ei ole niin paljoa, että ap oilisi heihin törmännyt ja mielenkiintoiseksi havainnut. Tai sitten hekin ovat tylsiä.

miehen halu simuloida naista eli transsukupuolisuus ei tee hänestä arvostettavaa. miksi arvostaisin miestä, joka haluaa syrjäyttää naisen tämän arvostamisen ja kunnioittamisen sjiaan?

Vierailija
20/38 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tylsyys on mielestäni askel oikeaan suuntaan. sitten kun miehen harrastuksista puuttuvat tappamisleikit ja niiden simulointi, sekä naisten kaltoinkohtelu tai sen simulointi, olet oikeasti herättänyt mielenkiintoni

Eikö tylsyys tarkoita enemmän sellaista ettei ole kiinnostunut oikein mistään, ei halua oppia ja kokea uutta, ei halua kehittää itseään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi