Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni 55 v mies vielä haluaa seksiä?

Vierailija
09.04.2024 |

Jos eroan miehestäni, joka ei ole halunnut seksiä vuosiin, niin miten todennäköistä on löytää irtosuhteita / seksisuhteita n 50 - 60 v normaalipainoisten ja hyvänäköisten miesten kanssa, jotka vielä ovat viriilejä? Parisuhdetta en enää halua. Mutta onko tuollaisia miehiä olemassakaan, vai ovatko useimmat sen ikäiset jo haluttomia?

N 54 v

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla halukkuutta, mutta todellisuudessa lähipiirini mukaan lähes joka toisella on jotain ongelmaa seisokin kanssa. Samanikäiset naiset taas itkevät puutetta..

Vierailija
82/107 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylä 1 kpl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylä 1 kpl

Täällä toinen.

Vierailija
84/107 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kylmenevät eli heidän seksuaalinen funktio päättyy vaihdevuosissa, 40+ iässä, ja on heikko jo vuosia sitä ennen. Tämä on rouva Tyhjäpään miesviha-avaus taas kerran.

Vierailija
85/107 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kylmenevät eli heidän seksuaalinen funktio päättyy vaihdevuosissa, 40+ iässä, ja on heikko jo vuosia sitä ennen. Tämä on rouva Tyhjäpään miesviha-avaus taas kerran.

Ei taida jonnella olla vielä kokemusta. On tunnettu tosiasia, naiset on parhaimmillaan vasta 40v täytettyään. 

Vierailija
86/107 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä halujansa joutuu hillitsemään jatkuvasti .  Sen kanssa joutuu elämän ja taistelemaan vaikka yli seitsemänkymmentä mennään.  

Vierailija
87/107 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies just 63 täytti, ja haluaa kyllä ja useasti viikottain.  Ja joo Jyväskylässä.

Vierailija
88/107 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 55+ ja haluun! 02a..

Vierailija
89/107 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen ajatus! Itse 74 vuotias ja kaiken aikaa kiinnostaa ja motivoi. Eikä tietenkään ainoastaan jotkut nuoret kaunottaret. Omassa ikäryhmässäni on upeita leidejä!

Se, että kuuskymppisenä halut loppuisi, ei todellakaan pidä paikkaansa.

Että tiedoksi vaan!

Sairasta.

Vierailija
90/107 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikin,mutta tuskin sinun ikäisesi kanssa.

Ollaan kuumaa kamaa me 50+ ikäiset naiset. Kelpaa kenelle tahansa. 

Vierailija
91/107 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

58 vuotiaana olisin vielä päivittäin valmis seksiin, mutta lopetin naisten perässä juoksemisen, kun huomasin, että ikäiseni naiset eivät ole. 

Täällä hyvin samantyylinen tarina.Ikää tosin muutama vuosi enemmän. Parisuhteessa olevista, ikäisistäni naisista ehkä puolla tai jonkin verran alle puolla on vielä seksiä, mutta se on vain siksi että vaimentavat ukkonsa antamalla pari- kolme kertaa vuodessa. Jos itse saisivat päättää, ei seksiä olisi. Jos suhde päättyy eroon tai miehen kuolemaan, eivät todellakaan etsi tai halua seksiä. Vain seksitön ystävyyssuhde tulee heidän kanssaan kyseeseen, todennäköisimmin ei edes sekään, sillä mitäpä sitä enää ukolla tekee, kun ei seksiäkään halua. Se entinenhe tuli otettua kun nuorena vielä itsekin halusi.

Ikäisissäni sinkkunaisissa sama jakauma. Ehkä yksi kymmenestä voisi haluta seksiä, mutta vain optimaalisiss

Ne hommat on jo niin kuvottavia ja miehet etovia jotta ei ikinä enää.

Vierailija
92/107 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon 55+ ja haluun! 02a..

Mulle kelpaisi kanssa just nyt. N52, sama alue. 

Vierailija
93/107 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukematta ensimmäistäkään kommenttia, huudan että hep.

M57, pitkä ja normaalipainoinen

Huudat että "hep...pi ei enää seiso".

Vierailija
94/107 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oon 55+ ja haluun! 02a..

Mulle kelpaisi kanssa just nyt. N52, sama alue. 

oon siis 55+, 02a ja naista kaipaan seksin merkeis ;) diver.42(a)hotmail.com

Vierailija
95/107 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida jonnella olla vielä kokemusta. On tunnettu tosiasia, naiset on parhaimmillaan vasta 40v täytettyään. 

En tiedä mitä tarkoitat tuolla "parhaimmillaan", mutta seksuaalinen halu on niin naisilla kuin miehilläkin korkeimmillaan nuorena ja vähenee iän myötä. Tätä on tutkittu Suomessa 70-luvulta asti väestötutkimuksissa  ja aina sama tutkimustulos.

Vierailija
96/107 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies 55 v ei oo halunnu ollenkaan enää muutamaan vuoteen. Minä haluaisin koko ajan. Seksisuhde etsinnässä, mieheni luvalla.

N49

Vierailija
97/107 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tarkoitat tuolla "parhaimmillaan", mutta seksuaalinen halu on niin naisilla kuin miehilläkin korkeimmillaan nuorena ja vähenee iän myötä. Tätä on tutkittu Suomessa 70-luvulta asti väestötutkimuksissa  ja aina sama tutkimustulos.

Miehestä se  on kiinni, saako kokeneen naisen syttymään vaiko ei saa. Sitä ei ole kukaan tutkinut, mutta ne miehet nauttii, jotka saa naisten halut herätettyä. 

Vierailija
98/107 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassa tykkään käydä seksilomilla, Suomessa ei tule pahemmin harrastettua kun ei saa enää tarpeeksi nuorta.

Vierailija
99/107 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehestä se  on kiinni, saako kokeneen naisen syttymään vaiko ei saa. Sitä ei ole kukaan tutkinut, mutta ne miehet nauttii, jotka saa naisten halut herätettyä. 

Höpö höpö. Tuo on niin naisille tyypillinen tapa aina yrittää syyttää miestä naisen ongelmista. Täällä palstalla saa kauhean raukkamaisen kuvan naisista, kun he eivät koskaan kykene ottamaan vastuuta mistään vaan alentuvat aina syyttelemään muita, yleensä miestä/miehiä.   Seksihalujen suhteen sama ero on myös sinkuissa. Sinkkumiehet tuntevat seksuaalista halua merkittävästi useammin kuin vastaavat naiset. 

"Naisten ja miesten erilaisia tuloksia selittää paljon se, että sinkkuna elävät naiset valitsivat elämän ilman seksiä paljon useammin kuin vastaavat miehet. Kaikista sinkkunaisista joka viides kertoi elävänsä mieluiten ilman suhdetta ja seksiä. Alle 50-vuotiaista naissinkuista tätä mieltä oli vain reilut viisi prosenttia, mutta noin 60-vuotiaista joka neljäs ja noin 70-vuotiaista joka toinen. Kaikista miessinkuista vain kuusi prosenttia olisi ollut mieluiten ilman suhdetta ja seksiä. Toisin kuin naisilla tämä osuus ei vaihdellut eri-ikäisillä sinkkumiehillä."

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/ketka-eivat-halua-seksia/

Vierailija
100/107 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies 55 v ei oo halunnu ollenkaan enää muutamaan vuoteen. Minä haluaisin koko ajan. Seksisuhde etsinnässä, mieheni luvalla.

N49

Mistä päin tämmönen aarre löytyy?