Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Uudessa deittisovelluksessa mennään suoraan treffeille - juttelu on "turhaa"

Vierailija
09.04.2024 |

"Slipper-sovelluksessa ei swaippailla profiileja tai mätsäillä. Savolaisen sovelluksessa selataan treffi-ilmoituksia, joissa ehdotetaan suoraan jotakin aktiviteettia ja ajankohtaa. Ilmoituksen tekijä valitsee jonkun aktiviteettiin ilmoittautuneista henkilöistä, ja tällöin muut ilmoittautuneet katoavat näkyvistä. Valinta on kuitenkin mahdollista perua.

Siinä on myös sellainen hauska detalji, että deittipäivän aikana myös valitun ilmoittautujan chatti poistuu automaattisesti, kun esimerkiksi Tinderissä niitä saattaa jäädä roikkumaan. Tässä on tavallaan pakko heti vaihtaa yhteystiedot, jos yhtään kiinnostaa. Tästä siis puuttuu se kiusallinen jälkipeli, missä täytyy jälkikäteen kysellä viesteillä toisen fiiliksiä, ja että nähdäänkö vielä, sovelluksen kehittäjä Marko Savolainen kertoo."

Valistunut arvaukseni on, että sovellus ei ota tuulta siipien alle.

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/4b0fd204-a158-472d-ac31-d8fa98b8…

Kommentit (206)

Vierailija
61/206 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän julmin sarjamurhaaja jätti jälkeensä 53 kuollutta oikeudenkäynti paljasti koko järjestelmän rappion

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009282462.html

Vierailija
62/206 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi Suomessa vaan floppaa nolosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/206 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin hetkellä kaikkien deittisovellusten ongelma on miesten täysin kritiikitön matchailu josta jää naiselle ihan järkyttävä karsintatyö. Niiden huonojen profiilien selaaminen ja onnettomien keskustelujen käyminen on niin työlästä, että naisia on aina huomattavasti vähemmän noissa sovelluksissa mitä miehiä. 

Ja nyt sitten kehitetään sovellus, missä naisilla ei olisi mahdollisuutta edes tuohon karsintaan. Joo ei :D

Itse kyllästyin deittisovelluksiin huomattuani tuon, että se tykkäys ja osuma ei tarkoita yhtään mitään, lopulta on monta osumaa joista yksikään ei vastaa jos itse keskustelun aloittaa, osa poistikin siinä vaiheessa. 

Sovellus, jossa olisi vaikka vain yksi tykkäyskerta per päivä (eikä maksullisia lisäpalveluita, joilla tuon kiertää), ja tykätessä olisi vaikka perusteltava, miksi tykkäsin juuri tästä profiilista. Osuman tullessa kumpikin näkisi nuo tekstit. 

Tuollaista voisin kokeilla. 

Voisi olla naisille silmiä avaava kokemus, kun tykkäykset loppuisi kuin seinään kuten tavismiehillä.

Vierailija
64/206 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin hetkellä kaikkien deittisovellusten ongelma on miesten täysin kritiikitön matchailu josta jää naiselle ihan järkyttävä karsintatyö. Niiden huonojen profiilien selaaminen ja onnettomien keskustelujen käyminen on niin työlästä, että naisia on aina huomattavasti vähemmän noissa sovelluksissa mitä miehiä. 

Ja nyt sitten kehitetään sovellus, missä naisilla ei olisi mahdollisuutta edes tuohon karsintaan. Joo ei :D

Itse kyllästyin deittisovelluksiin huomattuani tuon, että se tykkäys ja osuma ei tarkoita yhtään mitään, lopulta on monta osumaa joista yksikään ei vastaa jos itse keskustelun aloittaa, osa poistikin siinä vaiheessa. 

Sovellus, jossa olisi vaikka vain yksi tykkäyskerta per päivä (eikä maksullisia lisäpalveluita, joilla tuon kiertää), ja tykätessä olisi vaikka perusteltava,

Voisi olla naisille silmiä avaava kokemus, kun tykkäykset loppuisi kuin seinään kuten tavismiehillä.

En ollut koskaan keräämässä mittavaa tykkääjämäärää, vaan etsimässä sitä yhtä ja hyvin merkityksellistä tykkäystä. Vaikka siihen menisikin aikaa.

Vierailija
65/206 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parhaan lopputuloksen miehenä saavuttaa, kun tutustuu ulkomaalaisiin naisiin. Katsokaa nyt mitä ulinaa naiset pitävät vaikka eivät ole edes koko sovelluksessa.

Vierailija
66/206 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä? Heti pitäisi tuntemattomalle antaa puhelinnumero vai? Joo ei.

Vierailija
67/206 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako kukaan sinkku mennä kokeilemaan ja rekisteröityä? Tässä langassa kaikki vaan pohtii ja puhuu, ilman että yksikään on itse kokeillut, miten toimii.

Vierailija
68/206 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää missään sovelluksissa (löysin jo omani) mutta kun olin, en KOSKAAN miettinyt, minkä tasoinen joku mahtoi olla. Mua joko kiinnosti tai ei, ja sitten se vastapuoli kiinnostui musta tai ei. Mä luulen että naiset keskimäärin ajattelee niin että tasoja on tasan kaksi: kiinnostaa/ei kiinnosta. 

Juuri näin. Naiset näkee silmiään miellyttäviä miehiä näissä deittisovelluksissa ja painavat totta kai tykkäystä. Melko usein se mies sitten on tasokkaampi kuin mitä nainen, mutta "ronkelit runkkaa", joten nämä chadit käy kerran pari polkaisemassa naista ja dumppaavat sen jälkeen. Nämä samat mimmit sitten vinkuvat ympäri nettiä/somea kuinka "kaikki miehet on vaan pllun perässä ja missä kaikki sitoutumishaluiset hyvät miehet on". Sitä saa mitä tilaa. 

Vierailija
69/206 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-vuotias perheenisä m[_]rhasi joululahjojen takia Tampereella uusi sarja esittelee suomalaisia s@rj@mu.rha_ajia

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007737387.html

Vierailija
70/206 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole hyvä. Haluan nähdä, miten keskustelu sujuu ensin kirjoitellessa. Mitä kirjoittaa, miten kirjoittaa ja ilmaisee itseään, miten huomioi toista keskustelussa, kirjoitustaidot. Näissä on ihmisten välillä valtavia eroja. Kommunikaation tulee sujua myös viestitse. Jo pelkkä viestittely kertoo ihmisestä yllättävän paljon.

Vierailija
71/206 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole enää missään sovelluksissa (löysin jo omani) mutta kun olin, en KOSKAAN miettinyt, minkä tasoinen joku mahtoi olla. Mua joko kiinnosti tai ei, ja sitten se vastapuoli kiinnostui musta tai ei. Mä luulen että naiset keskimäärin ajattelee niin että tasoja on tasan kaksi: kiinnostaa/ei kiinnosta. 

Juuri näin. Naiset näkee silmiään miellyttäviä miehiä näissä deittisovelluksissa ja painavat totta kai tykkäystä. Melko usein se mies sitten on tasokkaampi kuin mitä nainen, mutta "ronkelit runkkaa", joten nämä chadit käy kerran pari polkaisemassa naista ja dumppaavat sen jälkeen. Nämä samat mimmit sitten vinkuvat ympäri nettiä/somea kuinka "kaikki miehet on vaan pllun perässä ja missä kaikki sitoutumishaluiset hyvät miehet on". Sitä saa mitä tilaa. 

Yleensä ne miehet on kyllä noin kymmenen vuotta vanhempia, lihavampia, harvempihiuksisia ja hampaisia tai eivät ollenkaan edes sama ihminen kuin kuvassa. Te nyt oikeasti kuvittelette että se matchien määrä takaisi laadun, mutta ei se valitettavasti sitä tee. Joku komea pelimies olisikin ihan ok poka hetkeksi aikaa.

Vierailija
72/206 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovellus, jossa olisi vaikka vain yksi tykkäyskerta per päivä (eikä maksullisia lisäpalveluita, joilla tuon kiertää), ja tykätessä olisi vaikka perusteltava, miksi tykkäsin juuri tästä profiilista. Osuman tullessa kumpikin näkisi nuo tekstit. 

Tuollaista voisin kokeilla. 

Mutta kerrohan miksi kukaan mies tuollaista sovellusta käyttäisi? Tavismiehet eivät nykyiselläänkään saa matcheja elleivät paina tykkäystä lähes jokaiselle naiselle. Sitten taas ne suositut komeat miehet haluavat paljon matcheja, joten heillekään tämä sovellus ei ole toimiva.

Naiset ja miehet kohtaavat erilaisia haasteita deittisovelluksissa, joten yhtä ja toimivaa kaikille sopivaa sellaista ei ole olemassakaan - eikä varmaan tulekaan.

Vierailija
73/206 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrk.kyhoitaja opiskelee Helsingin yliopistossa kurssivalinnoilla hyytävä yhteys su_rm.iin

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010074324.html

Vierailija
74/206 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ne modernit Barbiet? Ne joilla on parrat ja mulkut?

Vierailija
75/206 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne miehet on kyllä noin kymmenen vuotta vanhempia, lihavampia, harvempihiuksisia ja hampaisia tai eivät ollenkaan edes sama ihminen kuin kuvassa. Te nyt oikeasti kuvittelette että se matchien määrä takaisi laadun, mutta ei se valitettavasti sitä tee. Joku komea pelimies olisikin ihan ok poka hetkeksi aikaa.

Ei tietenkään matchien määrä korreloi yksi yhteen halutun laadun kanssa, mutta kyllähän se suurempi määrä antaa paremmat mahdollisuudet seuloa sieltä ne omaan makuun (paperilla) parhaat vaihtoehdot ja käydä livenä testaamassa kemiat ja niiden toimivuus. 

Toki komea pelimies varmasti lämmittää mukavasti sänkyä sen aikaa kun se siellä potköttelee, mutta jos tavoitteena on löytää ihan aito parisuhde, niin kenties ne pelimiehet eivät tähän ole se optimaalisin vaihtoehto. Ja jos liiaksi "tottuu" näihin komeisiin pelimiehiin, niin voi olla vaikea uudelleen kalibroida se rima oman tasoisiin tavismiehiin. No, aina voi hankkia lisää kissoja ja avautua Vauvalla kuinka sinkulife best ja muh voimaantuminen.

Vierailija
76/206 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään matchien määrä korreloi yksi yhteen halutun laadun kanssa, mutta kyllähän se suurempi määrä antaa paremmat mahdollisuudet seuloa sieltä ne omaan makuun (paperilla) parhaat vaihtoehdot ja käydä livenä testaamassa kemiat ja niiden toimivuus. 

Toki komea pelimies varmasti lämmittää mukavasti sänkyä sen aikaa kun se siellä potköttelee, mutta jos tavoitteena on löytää ihan aito parisuhde, niin kenties ne pelimiehet eivät tähän ole se optimaalisin vaihtoehto. Ja jos liiaksi "tottuu" näihin komeisiin pelimiehiin, niin voi olla vaik

Seksuaalista halua ja vetovoimaa ei voi "kalibroida". Vaikka ei meinaisi löytää ketään eikä saisi edes sitä seksiseuraa, niin ei sitä silti ala kiinnostua ihan kenestä tahansa. Jos sellainen olisi mahdollista, niin eihän täällä sitten sinkkuja olisi ollenkaan.

Vierailija
77/206 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla jo vaarallista hommaa naisille. Mummoni aikaan ei olisi tullut kuuloonkaan tavata yksin tuntematonta miestä.

Vierailija
78/206 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi Suomessa vaan floppaa nolosti.

Mikä siinä olisi sinusta noloa? 

Vierailija
79/206 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla jo vaarallista hommaa naisille. Mummoni aikaan ei olisi tullut kuuloonkaan tavata yksin tuntematonta miestä.

Tuo oli vitsi, eikö niin? Muutama kymmenen vuotta sitten oli tavallista lifata vaikka keskellä yötä. 

Vierailija
80/206 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne miehet on kyllä noin kymmenen vuotta vanhempia, lihavampia, harvempihiuksis

Luettelit tuossa noita miehen huonoja ominaisuuksia, eli tässäkö olisi sinulle se komea?:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta