Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako äiti käydä baarissa?

Vierailija
21.01.2007 |

Siis ihan bilettämässä ja oikein siiderin/drinksun voimalla? Tietenkin niin, että lapsi/lapset on hyvässä ja luotettavassa hoidossa (kuten isin kanssa kotona). :) Mielipiteitä!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö lopettaa hyvin sujuva imetys, että pääsen baariin? SE vasta idioottimaista olisi. Aion imettää vielä kauan, ehkä siihen asti kun lapsi on kaksivuotias. En tosiaan aio istua kotona koko aikaa.

Eli pumppaan enimmät ravintolan vessassa pois kerran tai kaksi illan aikana, jos viihteelle menen. Sinäkö se oot kun tulee viereen kyyläämään kuin jonkin tason vammainen?

Vierailija:

Tiedän eräänkin äidin jolla on baarissa ollut rintapumppu mukana että on käynyt välillä enimpiä vessassa pumppaamassa kun rinnat on täyttyneet :( Jotenkin tuntuu irvokkaalta, en itse pystyisi moiseen. Imetysaikana ei tee edes mieli baareihin, eri juttu nyt kun ei enää imetä niin voi silloin tällöin käydä kun isä on lasten kanssa kotona :)

Vierailija
22/23 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini tuli kotiimme hoitamaan vauvaa, olin pumpannut maitoa jemmaan monta desiä.

Miksi helkutissa en olisi saanut lähteä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten joku joka ihan pientä imettää haluaa baariin. Minulle teki tiukkaa erota vauvasta sen ajaksi, että kävin uimassa, itkien juoksin kotiin, kun oli niin ikävä pientä. Baari-ilta olisi ollut minulle täysin mahdoton ajatus.

Kyllä minun tuntemani äidit käyvät yksin lenkillä, jumpassa, elokuvissa tai iltaa istumassa silloin tällöin. Ja ihan ilman mitään hysteerisiä itkuja. Tuollainen riippuvaisuus lapsesta on melko huolestuttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi