Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on vaniljaseksi?

Vierailija
08.04.2024 |

Haluaisin näkemyksiä millaista on ns. Vaniljaseksi.

Kertokaa näkemyksenne myös, mitä ei kuulu vaniljaseksiin.

Mikä on mielestänne kinkympää seksiä?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanija on äärimmäisen tylsää.

Vierailija
42/52 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan kaksi eri asentoa. Suuseksi vähäistä. Mahdollisimman vähän ääntä. Rumia ei saa puhua. Ei katsekontaktia. Homma hoidettava nopeasti alta pois. Ei seksileluja missään tapauksessa.

Olet niin väärässä. Ainakin minun ja mieheni vaniljaseksiin kuuluu katsekontakti, esileikki, ei liian nopeaa etenemistä, nautiskelu toistemme läheisyydestä, ääntä saa pitää, voimme jutella ja voi ja pitääkin  ilmaista mistä nauttii, seksiä ei koeta rumana vaan nimenomaan kauniina asiana. Vaihtelemme myös asentoja jos haluamme. Tosin nautimme ihan perinteisestäkin. Kaikkinainen toisen kunnioittaminen kuuluu vaniljaan. Emme pakota tai painosta sellaiseen mihin toinen ei halua. 

Rumien puhuminen, anaali, sitominen tai mitkään erikoisuudet tai kivun tuottaminen eivät kuulu vaniljaan, saamme nautinnon ihan toistemme tuntemisen kautta ja luottamuksesta. Ja tietysti sen kun rakkautta on vaikka jo pitempi suhde. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse koen, että vaniljaseksiä on kaikki sellainen seksi, johon ei liity pakottamista, alistamista, nolaamista tai satuttamista. (Ja jos siihen liittyy yhdessä sovittuna jotain näsitä, niin silloin kyse on BDSM:n jutuista). Eli minusta myös osa fetissien toteuttamisesta menee ihan vaniliaseksin kategoriaan. 

Mikä idea jollain muulla kuin vaniljalla, jos siis käytetään tätä määritelmääsi? Jotkut haluavat pakottamista, nolaamista, alistamista, satuttamista? Minusta kuulostaa seksuaaliselta väkivallalta, jos mukana on pakottamista.

Samaa mieltä vaniljasta noin muuten, jos sanon harrastavani vaniljaa, niin itse ainakin oletan vastapuolen ymmärtävän, että kyseessä suostumuksellinen, molemminpuoliseen nautintoon tähtäävä seksi. 

Nuo asiat kiihottavat hyvin monia ihmisiä. Tietenkään pakottaminen ei bdsm:ssä ole oikeaa pakottamista, englanniksi käytetään termiä consensual non-consent. Rajat on siis sovittu valmiiksi turvasanoineen, mutta se pakottamisen illuusio on monille hyvin kiihottava. Silti ihan samalla tavalla kyseessäon suostumuksellinen, molemminpuoliseen nautintoon tähtäävä seksi.

Vierailija
44/52 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan kaksi eri asentoa. Suuseksi vähäistä. Mahdollisimman vähän ääntä. Rumia ei saa puhua. Ei katsekontaktia. Homma hoidettava nopeasti alta pois. Ei seksileluja missään tapauksessa.

Olet niin väärässä. Ainakin minun ja mieheni vaniljaseksiin kuuluu katsekontakti, esileikki, ei liian nopeaa etenemistä, nautiskelu toistemme läheisyydestä, ääntä saa pitää, voimme jutella ja voi ja pitääkin  ilmaista mistä nauttii, seksiä ei koeta rumana vaan nimenomaan kauniina asiana. Vaihtelemme myös asentoja jos haluamme. Tosin nautimme ihan perinteisestäkin. Kaikkinainen toisen kunnioittaminen kuuluu vaniljaan. Emme pakota tai painosta sellaiseen mihin toinen ei halua. 

Rumien puhuminen, anaali, sitominen tai mitkään erikoisuudet tai kivun tuottaminen eivät kuulu vaniljaan, saamme nautinnon ihan toistemme tuntemisen kautta ja luottamuksesta. Ja tie

Kaikkinainen toisen kunnioitus ja suostumuksellisuus kuuluu KAIKENLAISEEN seksiin, ei vain vaniljaan. Ei luottamus ja toisen tunteminen ole vain vaniljaseksiin kuuluvia asioita - ja kyllähän moni vaniljaakin harrastaa henkilön kanssa, jota ei tunne.

Vierailija
45/52 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vaniljaan kuuluu molemminpuolinen suuseksi ja dildon ja kielen yhteistoiminnasta syntyvä supernautinto, koska saan ylivoimaisesti parhaimmat orgasmit sillä kun mun mies nuolee ja dildottaa samanaikaisesti minua.

Ja minun mielestä meillä on kaikkaan rakastelu kaunista

Vierailija
46/52 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin kommentti oli minäminämaa.

Vierailija
47/52 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumien puhuminen, anaali, sitominen tai mitkään erikoisuudet tai kivun tuottaminen eivät kuulu vaniljaan, saamme nautinnon ihan toistemme tuntemisen kautta ja luottamuksesta. Ja tie

Kuulostaa ihanalta. Juuri tuosta pidän itsekin. Ja suuseksistä, varsinkin saavana osapuolena. 

Vierailija
48/52 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse koen, että vaniljaseksiä on kaikki sellainen seksi, johon ei liity pakottamista, alistamista, nolaamista tai satuttamista. (Ja jos siihen liittyy yhdessä sovittuna jotain näsitä, niin silloin kyse on BDSM:n jutuista). Eli minusta myös osa fetissien toteuttamisesta menee ihan vaniliaseksin kategoriaan. 

Mikä idea jollain muulla kuin vaniljalla, jos siis käytetään tätä määritelmääsi? Jotkut haluavat pakottamista, nolaamista, alistamista, satuttamista? Minusta kuulostaa seksuaaliselta väkivallalta, jos mukana on pakottamista.

Samaa mieltä vaniljasta noin muuten, jos sanon harrastavani vaniljaa, niin itse ainakin oletan vastapuolen ymmärtävän, että kyseessä suostumuksellinen, molemminpuoliseen nautintoon tähtäävä seksi. 

Nuo asiat kiihottavat hyvin monia ihmisiä. Tietenkään pakotta

Kiitos tarkennuksesta. 

Vierailija
49/52 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mielestäni pervoilijoiden alentuva ilmaisu seksistä, johon ei ole sekoitettu väkivaltaa ja peräreikähommia.

Hyvin kirjoitettu. Juuri näin. Seksi on parasta toisistaan välittävien ja rakastavien ihmisten kesken.

Vierailija
50/52 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan s..tanan tylsää!

Vierailija
51/52 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboseksissä vaniljaseksiin ei kuulu leluja. Suuseksiä on paljon, penetraatiota hyvin ohimennen ja nopeasti yhdellä tai kahdella sormella jos ollenkaan. Rumia ei puhuta, se on sellaista hiljaista ja hellää. (ei oo mun juttu)

Vierailija
52/52 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniljaseksillä minä tarkoitan kaikkea yhden miehen ja yhden naisen välistä seksiä, mutta ilman anaaliyhdyntää. Siihen pitää kysyä erillinen lupa naiselta. Vaniljajäätelö kun eroaa suklaajäätelöstä. Mutta esim. sormi pepussa on vielä vaniljaseksiä. Meillä on sovittu niin, että sitä voi tehdä hyvin rasvatulla sormella ilman luvan kysymistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi