Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on vaniljaseksi?

Vierailija
08.04.2024 |

Haluaisin näkemyksiä millaista on ns. Vaniljaseksi.

Kertokaa näkemyksenne myös, mitä ei kuulu vaniljaseksiin.

Mikä on mielestänne kinkympää seksiä?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaniljatuutti hanuriin ja syömään

Eikö siitä tule silloin suklaatuutti?

🤣

Vierailija
22/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellän vaniljaseksin helläksi seksiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanilja jäätelöä molemminpuolin  ja nautitaan.N 59 V.

Vierailija
24/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaista rajanvetoa voi tehdä. Eikä ainakaan sitä mikä ei kuulu vaniljaseksiin. 

Vaniljaista on vaginapenetraatio perinteisimmissä asennoissa, siihen ei välttämättä kuulu suuseksi. 

Miksi ap:ssa tämä herättää kysymyksiä ja miten itse käsität vaniljaisemman menon. Voiko sitä sinun mielestäsi harrastaa ryhmässä tai seksiklubilla? 

Tämä termi on tullut palstalla vastaan, joten ajattelin lähinnä kysyä muiden mielipiteitä aiheesta. 

Kysymykseesi itse vastaisin, että vaniljaan ei kuulu ryhmäseksi eikä seksiklubit.

No sehän on sitten selvä.

Itse olen harrastanut vaniljaseksiä klubeilla mutta tätäkin voi harrastaa siis väärin ;)

No en tietenkään määritä termiä puolestasi :) kunhan olen täällä ihmettelemässä termistöä ja lueskelemassa muiden mielipiteitä aiheesta :) 

Ap

Vierailija
25/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen, että vaniljaseksiä on kaikki sellainen seksi, johon ei liity pakottamista, alistamista, nolaamista tai satuttamista. (Ja jos siihen liittyy yhdessä sovittuna jotain näsitä, niin silloin kyse on BDSM:n jutuista). Eli minusta myös osa fetissien toteuttamisesta menee ihan vaniliaseksin kategoriaan. 

Vierailija
26/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen missä ei satuteta toista. Se voi olla kaikkea muuta kuin tylsää ja tavanomaista. Vanilja on best <3

Vierailija
27/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joko vaniljaseksiä tai pervoseksiä.

Vierailija
28/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mielestäni pervoilijoiden alentuva ilmaisu seksistä, johon ei ole sekoitettu väkivaltaa ja peräreikähommia.

Eikö peräreikä kuulu lainkaan vaniljaan. Edes sormettaminen?

Vierailija
29/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitetään naisen päälle vanilja jäätelöö ja nuoleskellaan pois. Siinä sitä vanilja seksiä.

Vierailija
30/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on mielestäni pervoilijoiden alentuva ilmaisu seksistä, johon ei ole sekoitettu väkivaltaa ja peräreikähommia.

Haluatko että sinun penistä tai klitorista hyväillään suitse? Se ei ole vaniljaseksiä koska siten ei lisäännytä - mutta ei valtaosa sitä pervoilunakaan osaa pitää. 

Harrastamme suuseksiä, ja eri asentoja(3 vakiintunut suosikeiksi), mutta siinä erikoisuudet.

Läheisyys, suutelu ja hyväilyt sekä yhdyntä riittävät meille näillä mausteilla.

Luulen, että moni sanoisi tätä vaniljaksi.

Kuuluuko suuseksiinne fellaatio sekä cunnillingus?

Eli onko sekä penis ja/tai vulva suuseksin objekteina?

Kyllä, sekä-että, usein kuusysinäkin.

Vierailija
31/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi . .

Vierailija
32/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 69 vaniljaa? Sehän on pelkkää fiilistelyä joka ei kohda lisääntymiseen joten irstailua. 

Vierailija
33/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniljatanko.

Vierailija
34/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse koen, että vaniljaseksiä on kaikki sellainen seksi, johon ei liity pakottamista, alistamista, nolaamista tai satuttamista. (Ja jos siihen liittyy yhdessä sovittuna jotain näsitä, niin silloin kyse on BDSM:n jutuista). Eli minusta myös osa fetissien toteuttamisesta menee ihan vaniliaseksin kategoriaan. 

Mikä idea jollain muulla kuin vaniljalla, jos siis käytetään tätä määritelmääsi? Jotkut haluavat pakottamista, nolaamista, alistamista, satuttamista? Minusta kuulostaa seksuaaliselta väkivallalta, jos mukana on pakottamista.

Samaa mieltä vaniljasta noin muuten, jos sanon harrastavani vaniljaa, niin itse ainakin oletan vastapuolen ymmärtävän, että kyseessä suostumuksellinen, molemminpuoliseen nautintoon tähtäävä seksi. 

Vierailija
35/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudutko aina samaan kangassäkkiin? Sehän riittää ja paikat on piilossa. 

Vierailija
36/52 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänä ei-vaniljana ärsyttää tuo, jos vaniljaseksi määritellään mahdollisimman kapeaksi. Tässäkin ketjussa jotkut ovat sanoneet, että suuseksi, seksilelut tai roolileikit eivät ole vaniljaa - mitä ne sitten mielestänne ovat, kinkyä vai? Itse tykkään bdsm-seksistä ja olen kinky-henkinen, ja koska itselle seksuaalisesti sopivan kumppanin löytäminen on muutenkin vaikeaa, en todellakaan haluaisi, että kinkyn ja vaniljan eroja ruvetaan sanatasolla hämärtämään. En halua tilannetta, jossa "lupaavalta kuulostava", kinky-henkinen kumppani paljastuukin vaniljaksi, joka vain mieltää suuseksin kinkyksi.

Joissain teksteissä myöskään ei ilmeisesti ymmärretä, että kyllä bdsm-seksikin tähtää molempien nautintoon. BDSM:ää on hyvin eriasteista, mutta itse miellän sen niin, että kyseessä on leikki. Eikä se välttämättä sisällä oikeaa satuttamista, ei siinä välttämättä edes tunne itseään alistetuksi, vaikka alistamista leikittäisiinkin.

Vierailija
37/52 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä idea jollain muulla kuin vaniljalla, jos siis käytetään tätä määritelmääsi? Jotkut haluavat pakottamista, nolaamista, alistamista, satuttamista? Minusta kuulostaa seksuaaliselta väkivallalta, jos mukana on pakottamista.

Samaa mieltä vaniljasta noin muuten, jos sanon harrastavani vaniljaa, niin itse ainakin oletan vastapuolen ymmärtävän, että kyseessä suostumuksellinen, molemminpuoliseen nautintoon tähtäävä seksi. 

Minä taas harrastan bdsm-seksiä ja sekin on suostumuksellista, molemminpuoliseen nautintoon tähtäävää seksiä. Ja mikä idea siinä bdsm:ssä sitten on - no, se että kumpikin osapuoli kokee bdsm:n kiihottavaksi. Se tuntuu kiihkeältä, kiihottavalta. Aikakaan omaan seksiini ei liity pakottamista, nolaamista tai satuttamista. Kyseessä on leikki. On keskusteltu ja sovittu etukäteen, mitä voi tehdä ja miten. Ja ei, tämä ei ole vaniljaa. Helpottaa keskustelua ja asioiden käsittelyä, kun käytetään erityyppisestä seksistä erilaista nimitystä. Miksi haluaisit hämärtää käsitteitä, ketä se palvelee?

Vierailija
38/52 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniljaseksissä räplätään klittaa optimaalisesti orgasmin saamiseksi niin ettei pillumehut kerkeä lentää ja valua joka paikkaan. Esim pitkä suuseksi ei ole enää vaniljaa, kun sitten liruttaa niin paljon jo.

Vierailija
39/52 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaniljaseksissä räplätään klittaa optimaalisesti orgasmin saamiseksi niin ettei pillumehut kerkeä lentää ja valua joka paikkaan. Esim pitkä suuseksi ei ole enää vaniljaa, kun sitten liruttaa niin paljon jo.

Sekin on vaniljaa. Uskokaa jo.

Vierailija
40/52 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on vaniljaa. Uskokaa jo.

Siemenneste suussa ei ole vaniljaa. Pikkuinen pusu peniin kärkeen voi olla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan