Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järvenpään terkkarissa alkoi yt-neuvottelut. Miten voidaan irtisanoa hoitohenkilökuntaa, kun nytkään sitä ei ole tarpeeksi?

Vierailija
08.04.2024 |

Ihmettelen vaan. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä luit?

Kävin lääkärissä just ja lääkäri oli yli puol tuntia myöhässä ja ilmoitti syyksi sen, että tuli äkillinen infotilaisuus, jossa kerrottiin yt:stä. En myöskään mihinkään tutkimuksiin päässyt, vaikka kuinka kerroin vaivoista, vaan sain käteeni lapun, että mulla on fibromyalgia. Kolesterolitkin on yli seitsemän, enkä tarvi näköjään sitten lääkkeitäkään lääkärin mielestä, vaikka on lähisuvussa sepelvaltimotautia ja sydäreitä ja itsekin valittelin sydänoireita. Ei kysellyt edes verenpainemittausteni perään, vaikka olin niitä sairaanhoitajan pyynnöstä etukäteen mittaillut. Olen kuulemma täysin terve, vaikka tiedän, etten ole. Ei auta muu kuin ottaa lainaa ja mennä yksityiselle. 

Eli yt:stä ei ole vielä kerrottu julkisuuteen.

Ei sinullakaan järki paljoa pää

Ei se oo mun tehtävä sitä salaisuutta pitää kun en mistään pyytänytkään sitä tietoa ja eiköhän asianomaiset sen jo tiedä kun info on pidetty. 

Vierailija
22/31 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvointialue ei ota eläköityvien tilalle ketään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinvointialue ei ota eläköityvien tilalle ketään. 

Tosta on juttu netissä. 

Vierailija
24/31 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäriin Justissa just sain ajan reilun vuoden jonotuksen jälkeen. Lauantaina. Purkavat jonoa.

Viimeksi jouduin Mäntsälään!🤔

Vierailija
25/31 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaa voinee lähestyä kahdesta suunnasta: montako henkilöä tarvitaan tai moneenko henkilöön on varaa.

Ei sitten vissiin ole varaa enempään?

Hallitus ajaa terveydenhuollon slas. Rikkaat voi käydä yksityisellä, sitä tuetaan.

Vierailija
26/31 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/31 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku ylipäätänsä kertoa, mistä löytyy se numero, johon pitää soittaa, jotta pääsee Justin hoitajalle tai lääkärille? Tutkikaapa Justin sivuja.

Olen myös kuullut, että takaisinsoitto voi kestää viikon, jos sitä edes tulee.

Vierailija
28/31 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jopa puolet terveysasemista uhataan sulkea"

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d6e42a94-af6e-4836-a5c5-3d9b94c9b…

Just on uusi ja iso.

29/31 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaa voinee lähestyä kahdesta suunnasta: montako henkilöä tarvitaan tai moneenko henkilöön on varaa.

Ei sitten vissiin ole varaa enempään?

Juuri näin. 1990-luvun lamassakin määräaikaisia työsuhteita ei jatkettu eikä eläkkeelle jääneiden tilalle palkattu uusia. Ihmiset eivät lakanneet sairastamasta, mutta silti silloin jäi sairaanhoitajia työttömiksi. Mulla oli opiskelukavereita, jotka lähtivät silloin Ruotsiin, Norjaan, Englantiin, Saksaan ja yksi jopa Saudi-Arabiaan töihin. Vaikka me niin kasartilla naurettiin ajatuksellekin työttömästä sairaanhoitajasta. 

Vierailija
30/31 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää hallitus ajaa näköjään kaikki terkkaritkin alas. 

Terveydenhuollon kaaos on kyllä 100% edellisen hallituksen aikaansaannos.

Eiköhän se oo tää hallitus, joka ei tee asialle yhtään mitään, kun on niin kiire kiusata köyhiä. 

Sille järjestelmälle ei voi tehdä oikein mitään muuta kuin joko pumpata holtittomasti rahaa tai pistää alueet järkeistämään itse omaa toimintaansa. Koko soteuudistus tiedettiin jo valmiiksi katastrofaalisen alijäämäiseksi, vaikka koko taloudellinen tilanne ei varmasti edes ollut tiedossa. Tiedettiin jo valmiiksi, että siinä on liikaa liian pieniä alueita ja liikaa byrokratiaa. Tiedettiin jo valmiiksi, että se on liian jäykästi sementoitu julkiseen sektoriin. Silti se ajettiin väkisin läpi. Kiitos koko paskasta menee Marinin hallitukselle.

Vierailija
31/31 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat tk:n saikkari-vakkarit saa petteriltä yytee-monoa ja tilalle tulee filippiiniläisiä nuoria tes-minimi-osaajia määräaikaisina toki.

Sitten kun ulkoistettujen ansiosidonnainen tikittää loppuun ja koulutukseen ei pääse enää niin pian onkin nallevaalruussin kaiffarit ostamassa keskiluokan asunnot takaisin ja vuokraa niitä huikeaan rommari-hintaan uusiokansalaisille joille tuet ja kotouttamisedut juoksee kunhan osaa vain kiidos ja mojj sanoa oman nimen kirjoittamisen lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi