"Nuoret miehet ovat kokeneet, että heille ei olekaan luvassa sitä tulevaisuutta, joka heille on luvattu tai joka heille miehinä kuuluisi"
'Koetaan, että oma status heikkenee. Mielipaha on kanavoitunut siihen, että syytetään naisia, vähemmistöjä ja maa han muuttajia."
Näinkö on?
Kommentit (4417)
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat naurettavia, kaksinaamaisia käärmeitä. Koko ajan levittämässä vihaa. Miehet itse kannattavat naisten tappamista mutta määkivät samalla itse keksimästään asepalveluksesta.
Missä kiintiö parisuhdetapoille jossa 50% uhreista miehiä? Missä kiintiö näille tapetuille miehille ja heihin kohdistuvaan vihapuheeseen? Ei voisi paskaakaan kiinnostaa miesten olemattomat ongelmat samalla kun teillä on koko ajan aikaa tykittää tapon ja rai*kauksen uhreihin kohdistuvaa vihaa. Sellainen sukupuoli ei tarvitse mitään hoivaa.
Miksi akat katsotte tätä vinkunaa? Miehet itse juhlivat naisen tappamiselle ja silti te typerät reiät pyllistelette näille ja palkitsette pettämisestä ja väkivallasta antamalla nimivallan aina miehille.
OK, femcel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saadaan miehet pärjäämään koulussa:
Siten että ruvetaan vaatimaan samaa tottelevaisuutta ja huomaavaisuutta, mitä tytöiltä on aina vaadittu. Eivät tytöt oikeasti viihdy koulussa yhtään paremmin kuin pojat, mutta heidät on opetettu sietämään sitä epämukavuutta ihan pirpanasta asti. Lopetetaan löysäilyn salliminen pojille malliin "pojat ovat poikia," niin koulutuloksetkin paranevat.Lisäksi pitäisi saada pojat ja miehet ymmärtämään tämä:
Ansaitsemattomista etuoikeuksista luopuminen saattaa tuntua kurjalta, mutta se ei silti ole sortoa.
Ansaitsemattomat etuoikeudet:
- pakollinen armeija/sivari/vankila ilman palkkaa ja eläkekertymää
- miesjärjestöt ei saa valtionapua
- väärä mies huijataan isäksi Risto keissin tyyliin eikä huijaava nainen saa tuomiota petoksesta tai raizkauksesta
-Naiset kyllä voisivat suorittaa armeijan tai vastaavan.
-MIesten tyhmyys ei ole miesten sortoa.
- Miesten syöpien seulomattomuudelle löytynee lääketieteelliset syyt.
-Ovatko miehet köyhempiä? 🙄
- Jos (kun) miehet ovat sairaampia, syy ei ole yhteiskunnan tai naisten, vaan ihan miesten omien valintojen tulosta. Miehet juovat, tupakoivat, syövät epäterveellisemmin, ovat ylipainoisempia, liikkuvat arjessa vähemmän, hakeutuvat lääkäriin hitaammin kuin naiset.
Suomessa oli hirmu pitkään perinne että maatila annettiin pojalle (tai jaettiin useammalle pojalle), tyttöjen piti hommata koulutus jotta saisi omaa rahaa.
Pojat edelleen odottaa että heille vaan ilmestyy jostain kaikki. Ei tarvitse itse tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä olen sitä mieltä että yhteiskunta suosii ja auttaa naisia ihan liikaa. Myös parisuhdemarkkinat on miehille todella raadollista peliä koska naiset on kovin pinnallisia ja nirsoja.
Vaikka meille sanotaan että suomi on tasa-arvoinen maa niin todellisuudessa se tarkoittaa että täällä suositaan naisia ja syrjitään miehiä.
Minä en armeijaan olisi halunut mennä, miksi jouduin armeijaan vasten tahtoani? Miksi joku nainen ei olisi voinnut mennä puolestani armeijaan pakotettuna?
Jos nyt joku on pinnallinen, niin miehet ovat. He arvostelevat ja arvioivat naisten ulkonäköä loukkaavasti ja julmasti. Tässä on yksi syy miksi monet nuoret tytöt voivat nykyään psyykkisesti huonosti ja miksi tavallisilla naisilla on komplekseja. Jos perhettä toivova mies jää yksin, hänen tulisi ensitöikseen katsoa sisäiseen peiliin. Kuinka kohtelen naisia? Puhunko heille ja heistä rumasti? Jos minulla olisi lapsia, niin ostaisinko pojalle tosi kalliin joululahjan ja tytölle jonkun halvan lelun, jota maksaessa marmattaisin äänekkäästi miten tyhmiä ja turhia tyttöjen tavarat ovat verrattuna poikien leluihin? Uskon, että yleensä nainen vaistoaa ja tunnistaa miehen "halveksivan" asenteen, kun tavataan ensimmäisiä kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, mitä jos itse yrittäisitte kerrankin ratkaista ongelmanne, ettekä ulkoistaisi tätäkin naisten hoidettavaksi?
Poikien kasvattaminen itsenäisiksi ja vahvoiksi yhteiskunnan jäseniksi on suurelta osin vanhempien vastuulla. Eli vastuu on aivan yhtä paljon naisilla kuin miehilläkin.
Toksista naispuhetta ketju täynnä.
Vierailija kirjoitti:
"Ei naisten oikeudet, vaan miesten ja poikien syrjintä.
No se kostautuu ihan kaikille. Myös meille naisille
Olisi täysin mahdollista aloittaa tasa-arvo puhtaalta pöydältä, mutta miksi se on niin vaikeaa?? Mikä siinä tökkii, että lakataan sukupuolittaman tasa-arvoa? "
Mutta missä asiassa käytännössä syrjitään miehiä?
Täällä on mainittu vain armeija. Minusta siitä pitäisi tehdä joko kaikille vapaaehtoinen nyt NATO:n myötä, tai sitten sukupuolesta riippumaton asevelvollisuus kaikille.
Tosin moni kokee asevelvollisuuden myös mahdollisuutena, koska armeijan käymisestä voi olla hyötyä tietyissä ammateissa ja on työnhaussa meriitti. Voi saada hyvää kokemusta ryhmänjohtamisesta ym.
Näin ollen en näkisi armeijaa yksioikoisesti syrjinnän muotona, koska sen käymisestä on hyötyä myös siviilielämässä.
Missä on tappojen tasa-arvo? Miehet itse ilakoivat teidän akkojen tapoille JOKAISESSA keskustelussa ja silti te typerät akat alennutte palvelemaan miesten ITSENSÄ keksimästä palveluksesta jonne he tutkitusti HALUAVAT mennä.
Ihan turha tulla säälimään ja jankuttamaan tästä. Laillisuus ei ole mikään mittari millekään. Raiskaus ja tappo ovat laittomia, silti miehet niitä tekevät ja ilakoivat aina jos uhri on nainen. Kehtaattekin lehmät tulla palvelemaan näitä, MISSÄ TUOMITSETTE naisvihan? Häh?
Vierailija kirjoitti:
No eihän voi olla kenellekään yllätys, että naisasialiike saa miehet voimaan pahoin. Ne jotka on lässyttänyt feminismin "tasa-arvosta" vois jo viimein avata silmät ja miettiä, mitä on tapahtumassa.
Niin, onhan se tietenkin miehelle kivaa jos saa statusta siitä että käy töissä, ja kotona on henkilökohtainen palvelija. Kuka Sellaisesta haluaisi luopua. Itsekin ottaisin mielelläni sellaisen elämän. Siis miehen roolissa, en naisen roolissa.
Paljon ihannoidussa Amerikan kotirouvakulttuurissa naisilla oli paljon mielenterveysongelmia. He jakoivat sitä elämää rauhoittavien ja kaappipullon voimin.
Tasa-arvo on oikeasti parantanut kummankin osapuolen asemaa.
Ongelman ydin on nyt se, että töitä ei löydy. Tilannetta pahentaa entisestään se, että meille ollaan luomassa halpatyövoimaan petustuvaa työkulttuuria. Se on ahdistavaa myös naisille.
Yrittäjät haluavat jostain oudoista syystä alkaa kilpailemaan halpamarkkinoilla Kiinan kanssa. Se on hyvin vaikeaa, sillä Kiinassa on puhtaasti orjatyövoimalla toimivia tehtaita. P-Korealla on hyvät sopimukset, joilla valtio saa työläisten palkoista valtaosan. Ja ne palkat ovat vain murto-osa kiinalaisille maksettavista palkoista.
Emne mitenkään voi pärjätä niillä markkinoille ellei täälläkin siirrytä orjatyövoimaan. Kyllä tässä monella muullakin horjuu usko tulevaan, ei pelkästään nuorilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi täysin mahdollista aloittaa tasa-arvo puhtaalta pöydältä, mutta miksi se on niin vaikeaa?? Mikä siinä tökkii, että lakataan sukupuolittaman tasa-arvoa? "
Täällä on mainittu vain armeija. Minusta siitä pitäisi tehdä joko kaikille vapaaehtoinen nyt NATO:n myötä, tai sitten sukupuolesta riippumaton asevelvollisuus kaikille.
Tosin moni kokee asevelvollisuuden myös mahdollisuutena, koska armeijan käymisestä voi olla hyötyä tietyissä ammateissa ja on työnhaussa meriitti. Voi saada hyvää kokemusta ryhmänjohtamisesta ym.
Näin ollen en näkisi armeijaa yksioikoisesti syrjinnän muotona, koska sen käymisestä on hyötyä myös siviilielämässä.
"Täällä on mainittu vain armeija. Minusta siitä pitäisi tehdä joko kaikille vapaaehtoinen nyt NATO:n myötä, tai sitten sukupuolesta riippumaton asevelvollisuus kaikille."
Oikeudenmukaista olisi että molemmilla sukupuolilla olisi asepalveluvelvollisuus.
Ennen ei ole tehty lasua, kun on nähty, että hyvätuloisen lapsi polttaa tupakkaa.
Jatkossa tehdään, kiitos kokoomuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, mitä jos itse yrittäisitte kerrankin ratkaista ongelmanne, ettekä ulkoistaisi tätäkin naisten hoidettavaksi?
Poikien kasvattaminen itsenäisiksi ja vahvoiksi yhteiskunnan jäseniksi on suurelta osin vanhempien vastuulla. Eli vastuu on aivan yhtä paljon naisilla kuin miehilläkin.
Missä poikien oma vastuu? Luuletko että säälin sukupuolta joka itse tappaa naisia ja päälle ilakoi ja kiusaa uhria? En todellakaan. Itsemu*an tekevä mies muka uhri, mutta kun mies tappaa naisen on se vain iloinen asia ja tapettu uhri saa kaiken vihan niskaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saadaan miehet pärjäämään koulussa:
Siten että ruvetaan vaatimaan samaa tottelevaisuutta ja huomaavaisuutta, mitä tytöiltä on aina vaadittu. Eivät tytöt oikeasti viihdy koulussa yhtään paremmin kuin pojat, mutta heidät on opetettu sietämään sitä epämukavuutta ihan pirpanasta asti. Lopetetaan löysäilyn salliminen pojille malliin "pojat ovat poikia," niin koulutuloksetkin paranevat.Lisäksi pitäisi saada pojat ja miehet ymmärtämään tämä:
Ansaitsemattomista etuoikeuksista luopuminen saattaa tuntua kurjalta, mutta se ei silti ole sortoa.
Mitkä helvetin etuoikeudet? Sopiiko feministeille että luovutaan pakollisest
Naisasialiittounionissa on vielä enemmän hyypiöitä. Vastustivat sitä että miehiin kohdistuvaa väkivaltaa tutkitaan. Miesten tasa-arvo ry pääsee jäseneksi naisetkin mutta naisunioniin ei miehet. Valtio siis tukee sukupuolisyrjintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä poikien oma vastuu? Luuletko että säälin sukupuolta joka itse tappaa naisia ja päälle ilakoi ja kiusaa uhria? En todellakaan. Itsemu*an tekevä mies muka uhri, mutta kun mies tappaa naisen on se vain iloinen asia ja tapettu uhri saa kaiken vihan niskaansa.
Voisitko mennä muualle oksentamaan näitä mielisairaita fantasioitasi?
Vierailija kirjoitti:
Ennen ei ole tehty lasua, kun on nähty, että hyvätuloisen lapsi polttaa tupakkaa.
Hyvätuloiselle tekee oikein hyvää lasu keskustelu kesken työpäivän.
Vierailija kirjoitti:
Toksista naispuhetta ketju täynnä.
Epäsopiva huomio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Oikeudenmukaista on se että myös tapon miesuhreja haukutaan, jahdataan ja kiusataan. Ei se mitään tasa-arvoa ole että miehet itse eivät kunnioita lakeja, vaan sallivat naisen tappamisen ja perään vaativat tasa-arvoa ITSE keksimäänsä palvelukseen.
Nauran oikeasti jokaiselle miehelle joka kaatuu rintamalle ja joutuu pyccan peppuleluksi :) oma vika! Tehän sitä väkivaltaa rakastatte. Maistakaa omaa lääkettänne.
Ja näistä pitäisi olla esim. maanpuolustukseen. Kannattaisiko Stubbin uhota vähän vähemmän Suomen puolustuskyvyllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloiselle tekee oikein hyvää lasu keskustelu kesken työpäivän.
Ja sitten vielä juorutaan koko kaupungille, että hyvätuloisen perheen äiti antaa lapselle tupakkarahoja. Huono äiti.
Alkaa olla aika ilmiselvää, että nykyajan vanhemmat eivät osaa kasvattaa poikia. Mistä apu tähän ongelmaan, siinäpä kysymys. Pakollinen valmennus kaikille poikavauvojen vanhemmille: "näin et tuhoa poikalapsesi tulevaisuutta"?