"Nuoret miehet ovat kokeneet, että heille ei olekaan luvassa sitä tulevaisuutta, joka heille on luvattu tai joka heille miehinä kuuluisi"
'Koetaan, että oma status heikkenee. Mielipaha on kanavoitunut siihen, että syytetään naisia, vähemmistöjä ja maa han muuttajia."
Näinkö on?
Kommentit (4425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naiset, miksi ette valitse lastenne isäksi miehiä jotka lukeavat ja kunnioittavat opiskelua ja opettajia? "
Minä valitsin tuollaisen. Harmillisesti tuollaisia miehiä ei riitä kaikille ja niitä naisia minulla käy sääliksi.
Sitten kannattaa olla ilman. Ei niitä hyviä naisiakaan riitä kaikille miehille.
Naisten kannattaisi kehittää itseään jotta kelpaisivat noille miehille, siis jos kerran pitää kilpailla.
Luulisi nyt ihan jokaisen miehen haluavan omille pojilleen parasta ja että pojat pärjäisivät aikuisuudessa. Se vaatii aikaa ja vaivaa, eikö miehistä ole siihen?
Sinun näkemys parhaasta ja miehen näkemys ei välttämättä ole sama asia. Toiselle pärjääminen on sitä että osaa rassata moponsa, toiselle että osaa muinaiskreikkaa auttavasti.
Jännä että taas tuli tuo "eikö miehistä"... Sovitaan hei ettei miehistä ole siihen niin päästään tuostakin yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni muistutus todellisuudesta: Elämä on annettu elettäväksi ja vaistojen kuljetettavaksi. Älkäämme tuhlatko kallisarvoista aikaamme joutavanpäiväiseen riitelyyn, vaan kuljetaan tulevaisuuteen, koska tavoitteet ovat kuitenkin yhteneviä.
Tavoitteet eivät ole yhteneviä. Naiset eivät pidä miehiä edes ihmisinä vaan olentoina apinoiden alapuolella.
Koskee ainoastaan turhanpäiväisiä räksyttäjiä kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi 85% lapsista on ns. käenpoikasia? Miksi naiset pettävät noin paljon rakkaita puolisojaan?
Eivät naiset pettäisi jos kykenisivät rakkauteen miestä kohtaan. Senhän huomaa lapsistakin. Nainen jos synnyttää pojan, vastuu sen kasvatuksesta pyritään sysäämään miehille. Tyttölapsen tilanne on aivan toinen naisen käsissä.
Tätähän se on. En ole nähnyt miehillä suunnatonta tarvetta pettää vaimoaan vain päästäkseen televisioon.
You're NOT the father.
Hmm, Temptation Island perustuu tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naiset, miksi ette valitse lastenne isäksi miehiä jotka lukeavat ja kunnioittavat opiskelua ja opettajia? "
Minä valitsin tuollaisen. Harmillisesti tuollaisia miehiä ei riitä kaikille ja niitä naisia minulla käy sääliksi.
Naisten kannattaisi kehittää itseään jotta kelpaisivat noille miehille, siis jos kerran pitää kilpailla.
Luulisi nyt ihan jokaisen miehen haluavan omille pojilleen parasta ja että pojat pärjäisivät aikuisuudessa. Se vaatii aikaa ja vaivaa, eikö miehistä ole siihen?
Sinun näkemys parhaasta ja miehen näkemys ei välttämättä ole sama asia. Toiselle pärjääminen on sitä että os
Palstalta olen lukenut, että naiset vaativat miehiltä korkeakoulututkintoa. Se nyt on päivänselvää, että naisenpuutetta ruikuttavien miesten isät eivät ole hoitaneet isän hommiaan. Sellaisten geenien ei kuuluisi jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun näkemys parhaasta ja miehen näkemys ei välttämättä ole
Palstalta olen lukenut, että naiset vaativat miehiltä korkeakoulututkintoa. Se nyt on päivänselvää, että naisenpuutetta ruikuttavien miesten isät eivät ole hoitaneet isän hommiaan. Sellaisten geenien ei kuuluisi jatkua.
Sitä saa lukea muualtakin kuin palstalta.
Sitten ne geenit eivät jatku, onko se sinulta pois vai miksi riehut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, me naiset emme vihaa kaikkia miehiä, mutta kaltaisesi turhanpäiväiset räksyttäjät saavat kyllä melko voimakkaita inhontunteita aikaan.
Ja täällä sä räksytät päivät pitkät "miehistä"
Onko se jotenkin parempaa räksyttämistä?
Mistäs sinä tiedät, miten minä päiväni kulutan? Täällä palstalla taitaa olla muitakin kirjoittelijoita kuin minä. Mutta aina, kun palstan avaa, löytää sinut täältä räksyttämästä. Ja aina samoja juttuja. Taidat olla melko yksioikoinen ja kaavoihisi kangistunut. Levysi jumittaa pahasti.
Hakeudut siis aina saman teeman ketjuihin kun löudät minut täältä aina kun avaat palstan?
Oletko pohtinut omia motiivejasi palstailuun?
Tiedän, että sinut löytää näistä mies-nais-ketjuista pomminvarmasti. Se huvittaa minua jollain kierolla tapaa, myönnän. Nauran tuolle säälittävälle tempoilullesi ja sille, kuinka omassa pienessä mielessäsi kuvittelet edustavasi kaikkia miehiä. Oikea näppisritari puolustamassa miesten kunniaa! Huvittavaa. Mutta en minä silti jaksa ihan joka päivä trollailla kanssasi. Onneksi meitä naisia riittää, jottet jää ihan vaille huomiota!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, me naiset emme vihaa kaikkia miehiä, mutta kaltaisesi turhanpäiväiset räksyttäjät saavat kyllä melko voimakkaita inhontunteita aikaan.
Ja täällä sä räksytät päivät pitkät "miehistä"
Onko se jotenkin parempaa räksyttämistä?
Mistäs sinä tiedät, miten minä päiväni kulutan? Täällä palstalla taitaa olla muitakin kirjoittelijoita kuin minä. Mutta aina, kun palstan avaa, löytää sinut täältä räksyttämästä. Ja aina samoja juttuja. Taidat olla melko yksioikoinen ja kaavoihisi kangistunut. Levysi jumittaa pahasti.
Hakeudut siis aina saman teeman ketjuihin kun löudät minut täältä aina kun avaat palstan?
Oletko pohtinut omia motiivejasi palstailuun?<
Tiedän, että sinut löytää näistä mies-nais-ketjuista pomminvarmasti. Se huvittaa minua jollain kierolla tapaa, myönnän. Nauran tuolle säälittävälle tempoilullesi ja sille, kuinka omassa pienessä mielessäsi kuvittelet edustavasi kaikkia miehiä. Oikea näppisritari puolustamassa miesten kunniaa! Huvittavaa. Mutta en minä silti jaksa ihan joka päivä trollailla kanssasi. Onneksi meitä naisia riittää, jottet jää ihan vaille huomiota!
En edusta kuin itseäni enkä edes puolusta "miesten kunniaa".
Osoitan vain teidän miesvihanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni kenelläkään ei olla luvattu mitään. Jokainen taplaa tyylilään ja elämä on valintojen tekoa. Joten nuoret miehet leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Pelin henki onkin: naiset keksivät tarinoita miehistä ja haukkuvat kaikki miehet niiden perusteella. Tarinoiden ei tarvitse pitää paikkaansa.
Joskus se on tätä tasoa, joskus se on mumman kakku joka on syöty, joskus mies syö vanukkaat ja onhan pojat syöneet korvapuustitkin jotka oli menossa johonkin.
Täällä oli juttua Simpsoneista. Siinähän Homer on juurikin hömelö ahmatt i, joka syö varmasti kakut, vanukkaat ja korvapuustit. Sarjassa tuo on huumoria ja sille naureskellaan, että onpa Homer hassu. Oikeassa elämässä sitten ei tuolle saisi nauraa.... vai vaikuttaako naureskelijoiden sukupuoli siihen jotenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni kenelläkään ei olla luvattu mitään. Jokainen taplaa tyylilään ja elämä on valintojen tekoa. Joten nuoret miehet leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Pelin henki onkin: naiset keksivät tarinoita miehistä ja haukkuvat kaikki miehet niiden perusteella. Tarinoiden ei tarvitse pitää paikkaansa.
Joskus se on tätä tasoa, joskus se on mumman kakku joka on syöty, joskus mies syö vanukkaat ja onhan pojat syöneet korvapuustitkin jotka oli menossa johonkin.
Täällä oli juttua Simpsoneista. Siinähän Homer on juurikin hömelö ahmatt i, joka syö varmasti kakut, vanukkaat ja korvapuustit. Sarjassa tuo on huumoria ja sille naureskellaan, että onpa Homer hassu. Oikeassa elämässä sitten ei tuolle saisi nauraa.... vai vaikuttaako naureskelijoiden sukupuoli siihen jotenkin
Miten olisi ikä? 12v poika ei edusta aikuisia miehiä.
"En edusta kuin itseäni enkä edes puolusta "miesten kunniaa".
Osoitan vain teidän miesvihanne."
Jotenkin arvasin vastauksesi, ei mitään uutta maan päällä :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni muistutus todellisuudesta: Elämä on annettu elettäväksi ja vaistojen kuljetettavaksi. Älkäämme tuhlatko kallisarvoista aikaamme joutavanpäiväiseen riitelyyn, vaan kuljetaan tulevaisuuteen, koska tavoitteet ovat kuitenkin yhteneviä.
Tavoitteet eivät ole yhteneviä. Naiset eivät pidä miehiä edes ihmisinä vaan olentoina apinoiden alapuolella.
Saara Särmä kirjoitti siis minusta niin kauniisti?
Olen otettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisiko miehille mieleen kehittää itseään ylemmälle tasolle kuin apinat? Tulisiko miehille mieleen käyttäytyä, puhua ja elää kuin ihmiset?
Vierailija kirjoitti:
Ei teille tarvita mitään uutta. Eipä teilläkään näissä miesvihaketjuissa mitään uutta innovaatiota näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisiko miehille mieleen kehittää itseään ylemmälle tasolle kuin apinat? Tulisiko miehille mieleen käyttäytyä, puhua ja elää kuin ihmiset?
Joo ei tule. Naisella ei ole oikeutta määritellä mikä on hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tappavat vauvoja. Ilmeisesti naiset ovat omaksuneet lasten hoidon perustiedot ja taidot jostain muualta kuin todellisuudesta. Miksi ihmeessä naiset nauttivat lastensa tappamisesta niin paljon?
Tässä on tää olkiukkojen esi-isä, jota tää trolli jaksaa hokea aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara Särmä kirjoitti siis minusta niin kauniisti?
Olen otettu.
En tiedä, kirjoittiko hän sinusta. Sitä sinun pitää kysyä Saaralta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei teille tarvita mitään uutta. Eipä teilläkään näissä miesvihaketjuissa mitään uutta innovaatiota näy.
Älä nyt. Sinähän väität, että naiset keksivät jatkuvasti uusia tarinoita miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi 85% lapsista on ns. käenpoikasia? Miksi naiset pettävät noin paljon rakkaita puolisojaan?
Aika hurjan luvun heitit. Tämä kaipaa kyllä perusteluita lähdelinkin muodossa.
EI kaipaa, eihän täällä miehistäkään keskustelu kaipaa mitään lähteitä tai perusteluja. Tuo on nyt se lähtötilanne mistä puhutaan.
Tämä on tän loputonta harhaa, mitä ain levittää, liittyi aiheeseen tai ei. Yleensä ei. Oikea prosentti on +-1%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hurjan luvun heitit. Tämä kaipaa kyllä perusteluita lähdelinkin muodossa.
EI kaipaa, eihän täällä miehistäkään keskustelu kaipaa mitään lähteitä tai perusteluja. Tuo on nyt se lähtötilanne mistä puhutaan.
Hän ei ymmärrä mielipiteen, näkemyksen ja faktan eroja.