Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Nuoret miehet ovat kokeneet, että heille ei olekaan luvassa sitä tulevaisuutta, joka heille on luvattu tai joka heille miehinä kuuluisi"

Vierailija
08.04.2024 |

'Koetaan, että oma status heikkenee. Mielipaha on kanavoitunut siihen, että syytetään naisia, vähemmistöjä ja maa han muuttajia."

Näinkö on?

https://www.hs.fi/tiede/art-2000010294523.html

Kommentit (4425)

Vierailija
2281/4425 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, me naiset emme vihaa kaikkia miehiä, mutta kaltaisesi turhanpäiväiset räksyttäjät saavat kyllä melko voimakkaita inhontunteita aikaan.

Ja täällä sä räksytät päivät pitkät "miehistä"

Onko se jotenkin parempaa räksyttämistä?

Vierailija
2282/4425 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellekään ei ole luvattu yhtään mitään. sinä itse olet jostakin oppinut että sinulle kuuluisi asioita mutta parisuhde esimerkiksi tai työ on bonus, ei automaatio. Tämä on tärkeä ymmärtää.

Näiden eteen pitää tehdä paljon töitä, eivät ne vain tupsahda itsestään elämääsi.

Naisten ei tarvitse. SIitä ehkä joillain miehillä on harhakuva ettei heidänkään tarvitse.

Kyllä tarvitsee. Ei minulle ainakaan ole koskaan kukaan tullut tarjoamaan parisuhdetta ja työpaikkaa kotiovelle.

Parisuhde: naisen on oltava lähestyttävissä, nainen valitsee kuka saa lähestyä, naisen ei tarvitse lähestyä itse ketään.

Työpaikka: nainen kouluttautuu ja julkisella sektorilla on lähes rajattomasti työpaikkoja. Vaatimukset: olisi kiva jos pääsisi duuniin asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/4425 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun itse muistelen peruskouluvuosiani, niin isolta osalta opettajien aika meni levottomien poikien hyysäämiseen. Ehkä 20 minuuttia 45 minuutin oppitunnista oli opetusta. Opettajan sukupuolella ei ollut väliä, huonoiten kurin pitänyt opettaja oli mies ja parhaat oli naisia. Jostain syystä niiden naisopettajien tunneilla ei ollut häiriöitä. Nykyään ongelma on se, että kaikki pidetään samassa luokassa eikä erityistä tukea tarvitseville ole pienryhmiä. Samoin tasokurssit taas takaisin.

Hieno että on 1 tuollainen kokemus.

Tutkimustakin tuosta on tehty joka indikoi että mitä enemmän kouluihin on tullut naisopettajia, sitä huonommin kuri ja järjestys on ollut vallitseva olotila ja pojat alkaneet pärjätä huonommin.

Miehet, miksi ette kasvata poikianne kunnioittamaan opiskelua ja opettajia? Miksi ette valvo poikienne läksyjentekoa, kokeisiin lukemista ja arvosanoja? Miksette käy vanhempainilloissa ja opettajan tapaamisissa? Miten toimitte, jos opettaja laittaa jotain kritiikkiä poikienne toiminnasta Wilmaan? Kotoa nuo kaikki lähtee.

Vierailija
2284/4425 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene miesvaltaiselle palstalle, niin ei tarvitse pelihousuja repiä. 

--

Ei täällä muut kuin naiset revi pelihousujaan. 

Osoitan miesvihasi.

Osoitata vain ja ainoastaan oman typeryytesi.

Vierailija
2285/4425 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teette sen lehdissä ja tällä palstalla.

Saatte puhua miehistä miten haluatte ja tietysti teettekin sen. 

Minä vain näytän millaisia ihmisiä olette.

Sinä vain näytät, millainen pelle olet 🤡

Et muuta. Tai no pilaamaan sinä samalla myös normaalien miesten maineen.

Voi itku, miehiä jo valmiiksi vihaava nainen pitää miestä pellenä kun se mies kehtaa olla eri mieltä asioista.

Nyt en tiedä miten se mies saa nukuttua yönsä, varmasti itkee itsensä uneen

Palstapelle pilaa normaslien miesten maineen.

Vierailija
2286/4425 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin paljastavaa sekin, että tätä palstaa verrattiin tässä ketjussa ylilautaan. Menkää katsomaan miten siellä ulilaudalla puhutaan naisista. Ihan etusivulta löytyy lankoja, joissa on naisen kuva ja väkivaltafantasioita häneen kohdistuen. Aika kaukana ollaan sellaisista vihamääristä miehiä kohtaan tällä "laudalla".

Kertoo mielestäni juuri siitä, että miehet eivät edes tunnista naisvihaa. Mutta ottavat sitten ihan tavalliset asiat vihana - tyyliin: "En halua juuri nyt jutella kanssasi." >  "Naiset on pilalla!!"

Vierailija
2287/4425 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, me naiset emme vihaa kaikkia miehiä, mutta kaltaisesi turhanpäiväiset räksyttäjät saavat kyllä melko voimakkaita inhontunteita aikaan.

Mistäs sinä tiedät, miten minä päiväni kulutan? Täällä palstalla taitaa olla muitakin kirjoittelijoita kuin minä. Mutta aina, kun palstan avaa, löytää sinut täältä räksyttämästä. Ja aina samoja juttuja. Taidat olla melko yksioikoinen ja kaavoihisi kangistunut. Levysi jumittaa pahasti.

Vierailija
2288/4425 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tämän vähä-älyisen viestejä kun lukee, pitää välillä muistuttaa itseään, ettei normaalit miehet ole tuollaisia.

Vierailija
2289/4425 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellekään ei ole luvattu yhtään mitään. sinä itse olet jostakin oppinut että sinulle kuuluisi asioita mutta parisuhde esimerkiksi tai työ on bonus, ei automaatio. Tämä on tärkeä ymmärtää.

Näiden eteen pitää tehdä paljon töitä, eivät ne vain tupsahda itsestään elämääsi.

Naisten ei tarvitse. SIitä ehkä joillain miehillä on harhakuva ettei heidänkään tarvitse.

Kyllä tarvitsee. Ei minulle ainakaan ole koskaan kukaan tullut tarjoamaan parisuhdetta ja työpaikkaa kotiovelle.

Parisuhde: naisen on oltava lähestyttävissä, nainen valitsee kuka saa lähestyä, naisen ei tarvitse lähestyä itse ketään.

Työpaikka: nainen kouluttautuu ja julkisella sektorilla on lähes rajattomasti työpaik

Ai jaa. Äsken palstan naiset olivat inceleitä, jotka makaavat yhteiskunnan maksamissa kerrostalokuutioissaan. Nyt naisilla onkin yhtäkkiä valinnan varaa sekä miehissä että työpaikoissa. On siinä varsinainen maalitolppien siirtelijä. :D :D :D

Vierailija
2290/4425 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun itse muistelen peruskouluvuosiani, niin isolta osalta opettajien aika meni levottomien poikien hyysäämiseen. Ehkä 20 minuuttia 45 minuutin oppitunnista oli opetusta. Opettajan sukupuolella ei ollut väliä, huonoiten kurin pitänyt opettaja oli mies ja parhaat oli naisia. Jostain syystä niiden naisopettajien tunneilla ei ollut häiriöitä. Nykyään ongelma on se, että kaikki pidetään samassa luokassa eikä erityistä tukea tarvitseville ole pienryhmiä. Samoin tasokurssit taas takaisin.

Hieno että on 1 tuollainen kokemus.

Tutkimustakin tuosta on tehty joka indikoi että mitä enemmän kouluihin on tullut naisopettajia, sitä huonommin kuri ja järjestys on ollut vallitseva olotila ja pojat alkaneet pärjätä huonommin.

Miehet, miksi ette kasvata poikianne kunnioittamaan opiskelua ja opettaj

Naiset, miksi ette valitse lastenne isäksi miehiä jotka lukeavat ja kunnioittavat opiskelua ja opettajia? 

Vierailija
2291/4425 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene miesvaltaiselle palstalle, niin ei tarvitse pelihousuja repiä. 

--

Ei täällä muut kuin naiset revi pelihousujaan. 

Osoitan miesvihasi.

Osoitata vain ja ainoastaan oman typeryytesi.

Huutele vain sieltä puskista, sillä ei ole mitään merkitystä koska kaikki näkevät sinun miesvihasi.

Vierailija
2292/4425 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä tiedät, miten minä päiväni kulutan? Täällä palstalla taitaa olla muitakin kirjoittelijoita kuin minä. Mutta aina, kun palstan avaa, löytää sinut täältä räksyttämästä. Ja aina samoja juttuja. Taidat olla melko yksioikoinen ja kaavoihisi kangistunut. Levysi jumittaa pahasti.

Hakeudut siis aina saman teeman ketjuihin kun löudät minut täältä aina kun avaat palstan?

Oletko pohtinut omia motiivejasi palstailuun?

Vierailija
2293/4425 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tämän vähä-älyisen viestejä kun lukee, pitää välillä muistuttaa itseään, ettei normaalit miehet ole tuollaisia.

Se ero meissä tosiaan on. Sinä muistutat itseäsi etteivät normaalit miehet ole tällaisia, minä totean että normaalit naiset ovat sellaisia jotka haukkuvat miehiä täällä.

Vierailija
2294/4425 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikka: nainen kouluttautuu ja j

Ai jaa. Äsken palstan naiset olivat inceleitä, jotka makaavat yhteiskunnan maksamissa kerrostalokuutioissaan. Nyt naisilla onkin yhtäkkiä valinnan varaa sekä miehissä että työpaikoissa. On siinä varsinainen maalitolppien siirtelijä. :D :D :D

Varaa valita? Ei kukaan niin väittänyt. Jonku saa varmasti mutta ei kukaan hyvää lupaa.

Vierailija
2295/4425 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä olen sitä mieltä että yhteiskunta suosii ja auttaa naisia ihan liikaa. Myös parisuhdemarkkinat on miehille todella raadollista peliä koska naiset on kovin pinnallisia ja nirsoja. 

Vaikka meille sanotaan että suomi on tasa-arvoinen maa niin todellisuudessa se tarkoittaa että täällä suositaan naisia ja syrjitään miehiä. 

Minä en armeijaan olisi halunut mennä, miksi jouduin armeijaan vasten tahtoani? Miksi joku nainen ei olisi voinnut mennä puolestani armeijaan pakotettuna? 

Ei. Yhteiskunta ei auta naisia, ei saa apua ei mitään. Mua on lapsesta asti lääpitty ja kiusattu "pojat ovat vain poikia", koulussa tavaroita rikottu. Mua on aina  vähätelty, yläkoulussa tuli haava joka oli menossa kuolioon, piti kamppailua melkein vuosi että minut otettiin tosissaan ja pääsin leikkaukseen.

Olin hyvä koulussa, jos olisin ollut huono olisin saanut kuulla kunniani. Jos veljeni oli huono niin ei haitannut koska hän oli hyvä urheilussa.

Aina jos minulla oli meilipide niin sitä kyseenalaistettiin, minut haluttiin painaa maahan. Vaikka veljeni olisi ollut samaa mieltä ei hän joutunut saman kuulustelun kohteeksi. 

Perheeni oli konservatiivinen ja ruoan valmisti aina äiti joka joutui syömään yksin viimeisenä vaikka hän oli sen ruoan tehnyt? Perheen pää eli isä aloitti ruoan ja olen kyllä ihan suomalainen.

Mä en saa apua en mitään. En pääse terapiaan tai ole saanut mitään erityiskohtelua.

Mitä tulee parisuhteeseen tuntuu että se on miehille isompi asia juuri seksin takia. 

Vaikka meille on lapsesta asti tungettu prinsessa prinssi satuja. Ei ole ollut elämän ensimmäinen prioriteetti löytää kumppania. 

Ja olisin minäkin hemmetti mennyt armeijaan jos saisin samanlaista erityiskohtelua kuin te. Aina ollaan huor*ttelemassa ja vähättelemässä.

Jos olisin mennyt armeijaan minua todennäköisesti pidettäisiin sielläkin tupap*lluna vaikka kuinka olisin ollut vuosia harrastamatta yhdyntää.

Vierailija
2296/4425 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset, miksi ette valitse lastenne isäksi miehiä jotka lukeavat ja kunnioittavat opiskelua ja opettajia? "

Minä valitsin tuollaisen. Harmillisesti tuollaisia miehiä ei riitä kaikille ja niitä naisia minulla käy sääliksi.

Vierailija
2297/4425 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi 85% lapsista on ns. käenpoikasia? Miksi naiset pettävät noin paljon rakkaita puolisojaan?

Syytän mediaa. Sarjat kuten The Maury Povich Show ja Dr. Phil ovat normalisoineet pettämisen ja vieraalle miehelle lasten tekemisen. Lisäksi tuostahan ei ole koskaan ollut taloudellisia seuraamuksia, mies joutuu maksamaan vieraan lapset joten nainenhan voittaa aina.

Mutta onko media oikeasti aiheuttanut tuon ilmiön, vai ainoastaan tuonut sen näkyville? Eiköhän se ole naisiin sisäänrakennettuna mallina joka nyt vain viimeisen 100 vuoden aikana on tullut paremmin esille. Aikoinaan vain todettiin että tuo neitsyt Maria nyt tosiaan tuli raskaaksi puolison ollessa vuoden matkalla.

Se on tehnyt asiasta hyväksyttyä. Joskus aikoinaan saattoi olla asenne että miehen pettäminen on jotenkin rumasti tehty, nykyään se on hyväksyttyä kun kaikki tietää että se on ihan normaalia, kaikkihan sitä tekee.

Vierailija
2298/4425 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naiset, miksi ette valitse lastenne isäksi miehiä jotka lukeavat ja kunnioittavat opiskelua ja opettajia? "

Minä valitsin tuollaisen. Harmillisesti tuollaisia miehiä ei riitä kaikille ja niitä naisia minulla käy sääliksi.

Sitten kannattaa olla ilman. Ei niitä hyviä naisiakaan riitä kaikille miehille.

Naisten kannattaisi kehittää itseään jotta kelpaisivat noille miehille, siis jos kerran pitää kilpailla.

Vierailija
2299/4425 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muistutus todellisuudesta: Elämä on annettu elettäväksi ja vaistojen kuljetettavaksi. Älkäämme tuhlatko kallisarvoista aikaamme joutavanpäiväiseen riitelyyn, vaan kuljetaan tulevaisuuteen, koska tavoitteet ovat kuitenkin yhteneviä.

Vierailija
2300/4425 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kannattaa olla ilman. Ei niitä hyviä naisiakaan riitä kaikille miehille.

Naisten kannattaisi kehittää itseään jotta kelpaisivat noille miehille, siis jos kerran pitää kilpailla.

Luulisi nyt ihan jokaisen miehen haluavan omille pojilleen parasta ja että pojat pärjäisivät aikuisuudessa. Se vaatii aikaa ja vaivaa, eikö miehistä ole siihen?