Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kadut sulavat, niin minä alan aina haaveilla siitä, että osaisin ja pystyisin lenkkeillä juosten.

Vierailija
07.04.2024 |

Se näyttää ihanalta. Jos sitä sitten yritän, puen lenkkarit jalkaan ja lähden juoksemaan, niin lähes kuolen muutamassa minuutissa. Se masentaa, että minusta ei ole siihen.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en "ymmärrä" juoksemisen ihannointia. Itse mieluummin rullaluistelen, koska niillä pääsee kovempaa ja pystyy tekemään pidempää lenkkiä. Kunhan saisivat kadut puhtaaksi hiekasta, niin on taas aika lähteä rullien päälle. Talven jäljiltä hakenut kuntoa pyöräilemällä. Luistimilla pystyn menemään helposti 30-40 km:n lenkkejä, pisimmät vedot ovat olleet yli 50 km.

Rullaluistelu on ehkä typerin laji ikinä liikkuvat samoja nopeuksia kuin pyöräilijät mutta vievät enemmän tilaa ja eivätkä ilmoita lähestymisestään millään tavalla vaan suhahtavat ohi varoittamatta,onneksi ei ole enää niin suosittua kuin joskus 15 vuotta sitten.

Vierailija
62/62 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein hurahtaa juoksuun, niin kannattaa tehdä myös jonkin verran lihaskuntoliikkeitä joko ihan kehonpainolla tai salilla. Googlaamalla löytyy juoksijoille sopivia ohjelmia. Keskivartalon syvät lihakset ovat myös tärkeitä. 

Juokseminen on huomattavasti kivempaa, kun lihaksissa on voimaa viedä kroppaa eteenpäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi