Ketä tuota Kiinan krääsää tilailee?
Tilataan jostain halpaa epäeettistä kuraa, huonoilla argumenteilla vieläpä! koska halpaa! Koska kaikki on muutenkin Kiinalaista Koska on ihan samaa tavaraa kuin muissa kaupoissakin
Kommentit (395)
Fun fact, kaikki suomalaiset Haltit yms valmistetaan myös Kiinassa xD
Itsekin olen miettinyt, että kekä tilaa ja kusta tilaa.
Tilaisit sinäkin joskus, niin huomaat ettei se ole krääsää. Just tilasin 2kpl urheilupaitoja, että olis siistinä salilla ja vanhojen paitojen pinttynyt hiki ei haisisi. Kölninkankaan Esko varmaan pitää sitä turhamaisena ja krääsänä, koska eihän paskaan hajuun kukaan ole tiettävästi vielä kuollut ja kun ei hänkään käytä edes dödöä, muuuutta mä nyt en ehkä kuitenkaan.
Aion juuri tilata kameratarvikkeita, pitääkö samasta kiinatavarasta maksaa kymmenenkertainen hinta Suomessa niin olen jotenkin parempi ihminen?
Teinit, ne aikuiset jotka jonottaa ilmaisia ämpäreitä, köyhät...
Ap naputteli tämän nerokkaan avauksensa Kiinassa valmistetulla laitteella.
Vierailija kirjoitti:
Fun fact. Haltit tutkitaan Suomessa etteivät sisällä haitallisia aineita. Toisin kuin sun ostama krääsäpaska.
Vierailija kirjoitti:
Se ei toki tarkoita aina huonoa, vaikka Kiinassa tehdään! Maksetaan myös mitä todennäköisemmin asianmukainen koevaus tekijälle, toisin kuin joku orjatyöllä tuotettu tavara! Älä esitä ihan typerää! Temussa olevat tuotteet ovat niitä, joita kukaan ei valvo miten ne tehdään, mitä materiaalia, ketä ne tekee jne!
Minä tilaan kauniita ristipistotöitä. Suomessa valikoima on ankea ja liian kallis.
Mistä tilaatte?
Millä maksatte?
Mitä sääntöjä tullin kanssa?
Vastaako tuotteet kuinka hyvin kuvausta?
Mikä toimitusaika tavaralla?
Varmaan joku, jonka suomen kieli on hukassa.
Kannattaako tilata myrkkyjä ulkomailta?
Seitsemästä testaamastamme tuotteesta viidestä löytyi erilaisia haitallisia aineita.
https://yle.fi/a/74-20081856
Kannattaa kuunnella tänään uutiset näistä kiinasta tilattavista vaatteista.
Yllättävän monet. Ja vielä lapsille myös. Oma lapsi sai joskus jonkun tuollaisen lelun lahjaksi. Haisi voimakkaasti kemikaaleille ja saatiin siihen koskemisesta kaikki ihottumaa.
Mistä luulet mistä kauppojen tavarat tulee? Kaikki lelut, vaatteet ja elektroniikka tulee sieltä idästä.
nyt kiina ja muut vain keksinyt myydä suoraan kuluttajille. Heille isompi kate. Mulle kelpaa. Ihan turha maksaa välistä jollekin suomalaiselle maahantuojalle.
ketä
Sinun kaltaisesi tyypit, jotka eivät osaa kunnolla suomea.
Naiset.