Suihkutetaanko kurahousuiset lapset yhä puutarhaletkulla?
Kommentit (19)
Heitän lapsen sellaisenaan pesukoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä heitän kuravaatteet pesukoneeseen ja ohjelman pyörimään.
Tykkääkö kone hiekasta?
Päiväkodissa tehtiin muinoin niin. Ap
Kyllä, mutta meillä on letkun päässä autonpesuharja
Painepesuri on tätä päivää, paljon tehokkaampi
Valitettavasti asun kerrostalossa, muuten suihkuttaisin. Nyt vain riisun kurahousut ulkona ja pudistelen irtohiekat parhaani mukaan.
No ei. Voi pahimmat kurat pyyhkiä ihan paperillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö kone hiekasta?
Pohjasta tulpan kun ottaa irti, valuu hiekat veden mukana pois. Kone kestänyt nikottelematta viimeiset 8v ja lapsia 4. Eli kyllä se kone kestää hiekkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö kone hiekasta?
Pohjasta tulpan kun ottaa irti, valuu hiekat veden mukana pois. Kone kestänyt nikottelematta viimeiset 8v ja lapsia 4. Eli kyllä se kone kestää hiekkaa
Sama ku ottais soutuveneestä pohjatulpan irti aavalla.
Meidän 8v tyttö on nykyään ihanan omatoiminen tämän suhteen. Hän käy ennen pihalta sisälle tuloa itse suihkuttelemassa letkulla kurikset, sitten on avaa henkselit ja vetää kurikset alas niin, että pääsee hyppäämään saappaista sukkasiltaan suoraan eteiseen ja jättää saappaat ja kurikset siis siihen ulko-oven ulkopuolelle, josta minä ne haen ja vien sitten kylppäriin ja laitan kuivamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö kone hiekasta?
Sama ku ottais soutuveneestä pohjatulpan irti aavalla.
No tarkennuksen se otetaan pesun jälkeen irti samalla kun tyhjennetään nukkasihti.
Vierailija kirjoitti:
Meidän 8v tyttö on nykyään ihanan omatoiminen tämän suhteen. Hän käy ennen pihalta sisälle tuloa itse suihkuttelemassa letkulla kurikset, sitten on avaa henkselit ja vetää kurikset alas niin, että pääsee hyppäämään saappaista sukkasiltaan suoraan eteiseen ja jättää saappaat ja kurikset siis siihen ulko-oven ulkopuolelle, josta minä ne haen ja vien sitten kylppäriin ja laitan kuivamaan.
Tuohan on kätevää! Mutta taitaa toimia vain omakotitaloissa.
Sanokaahan, että saako normi asunnon viemäriin laskea hiekkaista vettä vai mitä silloin tapahtuu? Eli pitäisikö ne hiekat kerätä johonkin muualle vai voiko suihkuttaa suoraan viemäriin?
Nykyään on niin paljon lapsia tsrhattuna, että meidän vaka vie ne ryhmänä abc:n pesulinjaston läpi.
Onnea on asua omakotitalossa jossa on paikka letkulle heti ulko-oven läheisyydessä, siinä on helppo suihkuttaa kuraiset lapset ja koirat. On myös iso tuulikaappi, joten joskus tuodaan vaan kuraisena sisään ja jätetään kurakamppeet tuulikaappiin kuivumaan, kuivana kopistelu ulkona ja taas käyttöön. Ja tuulikaapin kuramaton hiekkoineen voi myös kopistella ulos.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaahan, että saako normi asunnon viemäriin laskea hiekkaista vettä vai mitä silloin tapahtuu? Eli pitäisikö ne hiekat kerätä johonkin muualle vai voiko suihkuttaa suoraan viemäriin?
Oisko tähän kommenttia jollain?
Voi suihkutella viemäriin.
T: putkimies
Vierailija kirjoitti:
Voi suihkutella viemäriin.
T: putkimies
Mihin se hiekka lopulta päätyy? Meneekö ihan sinne isoon viemäriin asti ja erotellaan vasta puhdistamolla? Vai jääkö lähempänä johonkin sihteihin, josta joku niistä putsailee?