Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut kutsua miehen kavereiden häihin -> pitääkö mielestänne meidän kutsua silti heidät?

Vierailija
07.04.2024 |

Pohjustan, että olemme olleet puolison kanssa yhdessä n. 5-vuotta, ja menossa naimisiin vuoden lopussa.

Olen tavannut lähes kaikki miehen ystävät, sillä olemmehan olleet melko pitkään yhdessä ja asuneet jo vuosia saman katon alla. Viime vuonna miehen ystävät menivät naimisiin, ja lähettivät kutsun hyvin selkeästi ainoastaan miehelleni. En tästä pahastunut, mutta olin vähän yllättynyt jälkikäteen kun mies kertoi että lähes kaikille muille oli lähetetty avec-kutsu, ja olemme muutamia kertoja saunoneet ja kokkailleet pariskuntana heidän kanssaan. 

Teemme nyt tosiaan kutsuvieraslistaa omiin häihimme, mutta koen jotenkin vastahakoisuutta kutsua tätä ko pariskuntaa, sillä jos he viime vuonna kokivat että en ole tarpeeksi tuttu heidän häihinsä, miksi kutsua heitä nyt meidän häihimme, jossa minä, eli morsian olen tuntematon jota ei kutsuttu heidän häihinsä? 

Olenko pikkumainen? Äänestäkään peukku ylös/alas ja teen ja lähetän sen pohjalta heille kutsut.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin itteä nolottaisi mennä häihin jossa morsian on ihminen jonka oon itse jättänyt pois omista häistäni aiemmin :D

Ei minua ole nolottanut yhtään. Jos ei ole ollut vakituisessa parisuhteessa silloin, kun meillä oli häät, niin ei minua ole yhtään nolottanut häihinsä mennä. Hilpeimpiä häitä ovat tosin olleet ne, joissa ns. pariskuntana olivat meidän häissä heinäkuussa ja mies menikin toisen kanssa vihille jo ennen loppuvuotta. Kaikki (paitsi silloinen vaimo) tiesivät, että miehellä on uusi, mutta emme me kehdanneet kutsua tuota naista häihimme, vaikka parisuhteesta tiesimme.

Vierailija
62/65 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he eivät sinusta pidä, niin tuskinpa he häihinne haluaisivat edes tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin itteä nolottaisi mennä häihin jossa morsian on ihminen jonka oon itse jättänyt pois omista häistäni aiemmin :D

Ei minua ole nolottanut yhtään. Jos ei ole ollut vakituisessa parisuhteessa silloin, kun meillä oli häät, niin ei minua ole yhtään nolottanut häihinsä mennä. Hilpeimpiä häitä ovat tosin olleet ne, joissa ns. pariskuntana olivat meidän häissä heinäkuussa ja mies menikin toisen kanssa vihille jo ennen loppuvuotta. Kaikki (paitsi silloinen vaimo) tiesivät, että miehellä on uusi, mutta emme me kehdanneet kutsua tuota naista häihimme, vaikka parisuhteesta tiesimme.

kertonee enemmän sinun junttiudesta

Vierailija
64/65 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsu ketä haluat. Se tulee, joka haluaa tulla. Minulla ei ollut käsitystäkään, mistään avec jutuista, kun menin naimisiin. Kutsuin, siis ne jotka tunsin. Jos jollain on joku kumppani, jota en tunne, niin minusta se on hänen asiansa, lähteekö "kuokkimaan" vai ei. En lähtisi hääpäivääni pilaamaan sillä, että miettisin asiaa tai ajaisin "kuokkavieraita" pois.

Onko näin tyhmiä ihmisiä olemassa? Kannattaa tutustua etikettiin

Vierailija
65/65 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kertonee enemmän sinun junttiudesta

Ai se, että emme kutsuneet tuota tyttöystävää? Minusta se olisi ollut kurjaa silloista vaimoa kohtaan, joskaan emme tienneet, että eropaperit oli jo laitettu eteenpäin. Olisi varmaan pitänyt kutsu laittaa, niin ei olisi oltu juntteja.