Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän ex käytännössä sugarbaby

Vierailija
07.04.2024 |

Tapailen miestä, joka on vallan ihastuttava: fiksu, komea, huumorintajuinen. Mies on noin 55 vuotias, itse olen muutaman vuoden nuorempi. Tässä on mies, jonka kanssa haluaisin nähdä itseni vielä vuosienkin päästä.

Olimme viettämässä iltaa, kun ajauduimme keskustelemaan aiemmista parisuhteistamme. Mies on näistä puhuttaessa ollut varsin pidättyväinen: on kertonut ex-vaimostaan, mutta ei eron jälkeisistä suhteista.

Puhuikin ehkä vähän sivu suunsa kun tuli ilmi, että viimeisin pitkähkö (reilu vuoden mittainen) suhde miehellä on ollut reilusti yli 20 vuotta nuoremman naisen kanssa. 

En osannut tilanteessa reagoida asiaan mitenkään, eikä mies halunnut jatkaa keskustelua. Kertomansa perusteella kuitenkin osasin profiloida, että kyseessä mahdollisesti olisi ollut jonkinlainen sokerisuhde.

Tämä sotii oikeastaan kaikkea miehestä oppimaani vastaan. En tiedä, pystynkö jatkamaan miehen kanssa, joka on vielä viime vuosinakin mahdollisesti harjoittanut parinvalintaa puhtaasti ulkonäön pohjalta. Ällöttävä ajatus.

Veraiskokemuksia kaipaan!

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi puhua entisistä

42/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaahan Se koville että miehet tykkää oikeasti nuoremmista naisista mummojen sijaan.

No miksi se mies sitten haluaa olla sen mummon kanssa? Itse en ymmärrä tätä. Eikö sen miehen olisi parempi sen nuoremman kanssa? Etsiikö hän mummoikäisestä naisesta vain jotain hoivaajaa? Juoksisin ja lujaa.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivat verta nenästäsi suhteilemalla tuollaisen miehen kanssa. 

Tältä vähän tuntuu. Jos nyt pohdinnan myötä päädyn jättämään miehen, kannattaisiko minun kertoa että tämä ex kuvio on pääsyy (ja ainut syy)

Älä ole naurettava:) Saat asian kuulostamaan siltä kuin miehen ex olisi vähintäänkin hämähäkinvartalolla varustettu kyk*looppi. Hän saattaa olla ihan mun kaltainen akateemisesti koulutettu nainen, joka pärjää täysin omillaan ja joka on vain sattunut rakastumaan aikoinaan mieheen, jota nyt tapailet:) Jos viihdyt miehen seurassa, kyseinen syy kuulostaa todella lapselliselta. 

N27

On outoa seurustella omien vanhempiensa ikäisen ihmisen ka

Sillä ei ole mitään merkitystä kumpi on ihastunut ensin. Outoa on.

Vierailija
44/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivat verta nenästäsi suhteilemalla tuollaisen miehen kanssa. 

Tältä vähän tuntuu. Jos nyt pohdinnan myötä päädyn jättämään miehen, kannattaisiko minun kertoa että tämä ex kuvio on pääsyy (ja ainut syy)

Älä ole naurettava:) Saat asian kuulostamaan siltä kuin miehen ex olisi vähintäänkin hämähäkinvartalolla varustettu kyk*looppi. Hän saattaa olla ihan mun kaltainen akateemisesti koulutettu nainen, joka pärjää täysin omillaan ja joka on vain sattunut rakastumaan aikoinaan mieheen, jota nyt tapailet:) Jos viihdyt miehen seurassa, kyseinen syy kuulostaa todella lapselliselta. 

N27

Sinuun minäkin voisin rakastua :)

(Mies)

Vierailija
45/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ikäero ei ole deal breaker, mutta jos on ollut sokerisuhde eli käytännössä maksanut seksistä niin itse en voisi sellaisen miehen kanssa olla

Vierailija
46/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mies miten pitäisi sinusta, niin kun uutuudenviehätys sinusta katoaa, hän alkaa kaipaamaan seksuaalisesti nuorta ja raikkaan kiinteää, huoletonta ja estotonta naista, kun kerran tietää että hänellä on sellaisiin saumaa. Jos ei olisi keski-ikäisenä ollut nuoren naisen kanssa lainkaan suhteessa, ei tuota riskiä samalla lailla olisi. 

Itsehän sellaisesta kovasti haaveilet ja tiedät, että tulee aina haaveen tasolle jäämään :D 

Vierailija
47/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma ois tuolla taputeltu.

Vierailija
48/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on kumma.  Mies ei saa panna hooraa mutta nainen saa olla hoora.   Kyllä se nyt vaan loorannsustakin tekee kun illallisen maksaa ja sitten irtoaa piparia.

Vierailija
49/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hyvä että nyk.presidenttimme isä Göran Stubb on löytänyt ikäisensä naisen, Pirkko Mannolan.

Oikein mukavantuntuinen pari ja näyttävät sopivan toisilleen. 

Vierailija
50/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on vielä tuossa iässä onnistunut pokaamaan paljon nuoremman, ollut hänen kanssaa vuoden suhteessa jonka jälkeen todennut ettei ehkä ihan toimi pitkässä juoksussa. Eiks toi nyt oo ihan ok? Nyt tuskin enää lähtee nuoremman perään jos kerran se on jo nähty.

Vierailija
51/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaahan Se koville että miehet tykkää oikeasti nuoremmista naisista mummojen sijaan.

No miksi se mies sitten haluaa olla sen mummon kanssa? Itse en ymmärrä tätä. Eikö sen miehen olisi parempi sen nuoremman kanssa? Etsiikö hän mummoikäisestä naisesta vain jotain hoivaajaa? Juoksisin ja lujaa.

Joillekin kelpaa reikä ku reikä.

Vierailija
52/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ison ikäeron parisuhteet on red flag miehessä. Iso ikäero = 15 vuotta tai enemmän.

Jonkun mielestä kriteeri voi olla hassu, mut jokaisella on omansa ja itse katson että noin väistää eräät luodit.

Vierailija
53/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä vanhoja muistelemaan. Minunkin mieheni oli eronnut, syyn hän kertoi, muista naisista en ollut kiinnostunut. Ei hänkään minun poikaystävistäni kysellyt. Menneet ovat menneitä. Me aloitimme puhtaalta pöydältä kohta 50 vuotta sitten.

Vierailija
54/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan se että mies joutuu maksamaan seurastaan. Se oksettaa. Antaa miehestä heikon kuvan.

Vierailija
55/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies on vielä tuossa iässä onnistunut pokaamaan paljon nuoremman, ollut hänen kanssaa vuoden suhteessa jonka jälkeen todennut ettei ehkä ihan toimi pitkässä juoksussa. Eiks toi nyt oo ihan ok? Nyt tuskin enää lähtee nuoremman perään jos kerran se on jo nähty.

Tämä.

Itselläni oli sama tilanne. Oli hieno ja älykäs nuori nainen, mutta se presidentillinen ikäero vaan nousi pintaan liian usein.

Nyt on vähän vanhempi ja kymmenvuotishääpäiviä juuri vietettiin.

Vierailija
56/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä asiat siis tarkalleen puhuvat sugarbaby suhteen puolesta?

Vierailija
57/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kyse ollut siis normaalista elämästä ja ostoista. Vai jotain kalliita turhia asioita joita ei myöhemmin käytetä edes tai illallisia.

Ei niin tarkasti kertonut. Ilmeisesti reissasivat yhdessä jonkin verran. Oletan, etteivät mitään ökymatkoja tehneet, kun mies vaikuttaa/vaikutti kuitenkin maanläheiseltä.

Ja olet varma, että nainen ei maksanut tätä reissaamista ja muuta elämäänsä itse?

Aloin seurustella mieheni kanssa 10 vuotta sitten kun olin 22 ja mies 40. Miehen ex väitti innokkaasti kaikille yhteisille tutuille ja sukulaisille miehen maksavan minun elämiseni, tavarani ja reissaamiseni ja autoni. Todellisuudessa olin tuossa vaiheessa jo valmistunut insinööriksi vakituisessa työssä ja keskituloinen. Maksoin omat matkani ja elämiseni ihan normaalisti itse.

Vierailija
58/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kyse ollut siis normaalista elämästä ja ostoista. Vai jotain kalliita turhia asioita joita ei myöhemmin käytetä edes tai illallisia.

Ei niin tarkasti kertonut. Ilmeisesti reissasivat yhdessä jonkin verran. Oletan, etteivät mitään ökymatkoja tehneet, kun mies vaikuttaa/vaikutti kuitenkin maanläheiseltä.

Ja olet varma, että nainen ei maksanut tätä reissaamista ja muuta elämäänsä itse?

Aloin seurustella mieheni kanssa 10 vuotta sitten kun olin 22 ja mies 40. Miehen ex väitti innokkaasti kaikille yhteisille tutuille ja sukulaisille miehen maksavan minun elämiseni, tavarani ja reissaamiseni ja autoni. Todellisuudessa olin tuossa vaiheessa jo valmistunut insinööriksi vakituisessa työssä ja keskituloinen. Maksoin omat matkani ja elämiseni ihan normaalisti itse.

Miten olit valmistunut insinööriksi 22- vuotiaana? 

Vierailija
59/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin seurustella mieheni kanssa 10 vuotta sitten kun olin 22 ja mies 40. Miehen ex väitti innokkaasti kaikille yhteisille tutuille ja sukulaisille miehen maksavan minun elämiseni, tavarani ja reissaamiseni ja autoni. Todellisuudessa olin tuossa vaiheessa jo valmistunut insinööriksi vakituisessa työssä ja keskituloinen. Maksoin omat matkani ja elämiseni ihan no

Olen eri, mutta insinöörikoulu kestää n. 3,5-4v, joten ainakin syksyllä syntyneet inttiä käymättömät on useimmiten vielä 22v kun valmistuvat. 

Vierailija
60/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mies miten pitäisi sinusta, niin kun uutuudenviehätys sinusta katoaa, hän alkaa kaipaamaan seksuaalisesti nuorta ja raikkaan kiinteää, huoletonta ja estotonta naista, kun kerran tietää että hänellä on sellaisiin saumaa. Jos ei olisi keski-ikäisenä ollut nuoren naisen kanssa lainkaan suhteessa, ei tuota riskiä samalla lailla olisi. 

Rahalla mies sitä voi saada vähäksi aikaa, mutta ei kukaan nuori nainen oikeasti halua vanhaa miestä, vaikka tämä olisi kuinka hyvin säilynyt. 55 on 55, vaikka olisi teräskunnossa. Sitä paitsi kyllä se vaan niin on, että kokemus tuo sitä estottomuutta. Siksi paras mätsi on nuori mies ja vanhempi nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme