Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän ex käytännössä sugarbaby

Vierailija
07.04.2024 |

Tapailen miestä, joka on vallan ihastuttava: fiksu, komea, huumorintajuinen. Mies on noin 55 vuotias, itse olen muutaman vuoden nuorempi. Tässä on mies, jonka kanssa haluaisin nähdä itseni vielä vuosienkin päästä.

Olimme viettämässä iltaa, kun ajauduimme keskustelemaan aiemmista parisuhteistamme. Mies on näistä puhuttaessa ollut varsin pidättyväinen: on kertonut ex-vaimostaan, mutta ei eron jälkeisistä suhteista.

Puhuikin ehkä vähän sivu suunsa kun tuli ilmi, että viimeisin pitkähkö (reilu vuoden mittainen) suhde miehellä on ollut reilusti yli 20 vuotta nuoremman naisen kanssa. 

En osannut tilanteessa reagoida asiaan mitenkään, eikä mies halunnut jatkaa keskustelua. Kertomansa perusteella kuitenkin osasin profiloida, että kyseessä mahdollisesti olisi ollut jonkinlainen sokerisuhde.

Tämä sotii oikeastaan kaikkea miehestä oppimaani vastaan. En tiedä, pystynkö jatkamaan miehen kanssa, joka on vielä viime vuosinakin mahdollisesti harjoittanut parinvalintaa puhtaasti ulkonäön pohjalta. Ällöttävä ajatus.

Veraiskokemuksia kaipaan!

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko mies suhdemielessä. Luuletko että mies nauttii intiimeistä hetkistä sinun kanssa yhtä paljon kuin tuon nuoremman? Miehet on visuaalisia ja minunkin silmää miellyttää nuoren ja kiinteän naisen vartalo enemmän kuin itseni ikäisten kärsineet vartalot, vaikka olen keski-ikäinen nainen itsekin. Ei miehelle ole niin tärkeää naisen elämänkokemus kuin naiselle miehen. Viiskuuskymppiset miehet nauttii naisista, jotka saa energisiksi. Siihen ei täti pysty. 

Tämähän tässä arveluttaakin. Olen hyvässä kunnossa ja kaunis ikäisekseni, mutta barbienukkemaiselta exältä en kyllä näytä (en toki haluaisikaan, mutta tiedostan ongelman).

Vierailija
22/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä alemman tason mies niin on onnellinen vanhasta kropastasi toisin kuin nykyinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko mies suhdemielessä. Luuletko että mies nauttii intiimeistä hetkistä sinun kanssa yhtä paljon kuin tuon nuoremman? Miehet on visuaalisia ja minunkin silmää miellyttää nuoren ja kiinteän naisen vartalo enemmän kuin itseni ikäisten kärsineet vartalot, vaikka olen keski-ikäinen nainen itsekin. Ei miehelle ole niin tärkeää naisen elämänkokemus kuin naiselle miehen. Viiskuuskymppiset miehet nauttii naisista, jotka saa energisiksi. Siihen ei täti pysty. 

Tämähän tässä arveluttaakin. Olen hyvässä kunnossa ja kaunis ikäisekseni, mutta barbienukkemaiselta exältä en kyllä näytä (en toki haluaisikaan, mutta tiedostan ongelman).

Hölmö. Lue vaikka oma kirjoituksesi ajatuksella.

Vierailija
24/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä suoraan siltä mieheltä ennen kuin teet mitään päätöksiä, rivien välistä lukeminen suhteissa on ihan väärin. Koska lukee sen aina väärin. 

Vierailija
25/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies miten pitäisi sinusta, niin kun uutuudenviehätys sinusta katoaa, hän alkaa kaipaamaan seksuaalisesti nuorta ja raikkaan kiinteää, huoletonta ja estotonta naista, kun kerran tietää että hänellä on sellaisiin saumaa. Jos ei olisi keski-ikäisenä ollut nuoren naisen kanssa lainkaan suhteessa, ei tuota riskiä samalla lailla olisi. 

Vierailija
26/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivat verta nenästäsi suhteilemalla tuollaisen miehen kanssa. 

Vierailija
27/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä vähän tuntuu. Jos nyt pohdinnan myötä päädyn jättämään miehen, kannattaisiko minun kertoa että tämä ex kuvio on pääsyy (ja ainut syy)

Vierailija
28/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa etsiä alemman tason mies niin on onnellinen vanhasta kropastasi toisin kuin nykyinen.

En kyllä mitään kaljamahaista kaljua huoli, vaan oman tasoiseni miehen. 

Vierailija
29/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes keski-iässä haluat miestä vaivoiksesi? Yksin, ystävien ja sukulaisten kanssa voi viettää aikaa ja nauttia tasapainoisesta elämästä. Romanttinen suhde miehen kanssa keski-ikäisenä ottaa paljon enemmän kuin antaa. 

Vierailija
30/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tältä vähän tuntuu. Jos nyt pohdinnan myötä päädyn jättämään miehen, kannattaisiko minun kertoa että tämä ex kuvio on pääsyy (ja ainut syy)

Älä ole naurettava:) Saat asian kuulostamaan siltä kuin miehen ex olisi vähintäänkin hämähäkinvartalolla varustettu kyk*looppi. Hän saattaa olla ihan mun kaltainen akateemisesti koulutettu nainen, joka pärjää täysin omillaan ja joka on vain sattunut rakastumaan aikoinaan mieheen, jota nyt tapailet:) Jos viihdyt miehen seurassa, kyseinen syy kuulostaa todella lapselliselta. 

N27

Vierailija
31/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vuoden seurustellut? Eli todennut että ei toimi.

Kyllä varmaan miehet ja naiset hakee pitkän suhteen jälkeen vähän pinnallisempaa ennen kuin haetaan henkisesti itselleen sopivampaa ihmistä. hmm Kukkohovi

Vierailija
32/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole naurettava:) Saat asian kuulostamaan siltä kuin miehen ex olisi vähintäänkin hämähäkinvartalolla varustettu kyk*looppi. Hän saattaa olla ihan mun kaltainen akateemisesti koulutettu nainen, joka pärjää täysin omillaan ja joka on vain sattunut rakastumaan aikoinaan mieheen, jota nyt tapailet:) Jos viihdyt miehen seurassa, kyseinen syy kuulostaa todella lapselliselta. 

N27

On outoa seurustella omien vanhempiensa ikäisen ihmisen kanssa. Itselläni on 25 v. ikäero vanhempiini ja kyllä ollaan ihan eri sukupolvea. Kiertäisin omien lastensa ikäisen kanssa seurustelevan kaukaa.

-ohis

Vierailija
33/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se "sugarbaby" oli siis n. 30 vuotias? Ymmärsinkö oikein? 

Ei ton ikäiset naiset ole mitään sugarbabyjä 😂😂 sugarbabyt on tyyliin parikymppisiä. 

Vierailija
34/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

On outoa seurustella omien vanhempiensa ikäisen ihmisen kanssa. Itselläni on 25 v. ikäero vanhempiini ja kyl

Komppaan. Miehen lapset ovat exän kanssa samanikäisiä. En tiedä miten lapset aikanaan ovat suhteeseen reagoineet, tai ovatko tunteneet exän muista yhteyksistä. Vähän kuitenkin niskavilloja nostattava ilmiö.

Vierailija
35/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, komea, huumorintajuinen, pinkkakin varmaan kunnossa ja ap:lle tulee yllätyksenä, että tuollaiselle miehelle että on ollut kysyntää enemmänkin?

Siinä vaiheessa kun pitää somessa kytätä kumppanin eksiä niin kannattaa ehkä myös miettiä vähän omaa käytöstä.

Vierailija
36/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

On outoa seurustella omien vanhempiensa ikäisen ihmisen kanssa. Itselläni on 25 v. ikäero vanhempiini ja kyl

Niin, koska sulla on sen kaltainen kuvitelma, että yhteen on päädytty sen jälkeen, kun mies on kieli pitkällä kuolannut aikansa nuoremman perään:) Yhtä hyvin se nuorempi on voinut ihastua ensin. 

N27

Vierailija
37/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Ohis, mutta kerro lisää teidän suhteestanne? Itsellä sama tilanne

Vierailija
38/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan nirsoilemista 30-40 vuotta. Sitten löytyy ihminen, joka on toiminut ja toimii täysin ja joka tilanteessa, kuin sinä haluat.

Vierailija
39/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä mies menemään, äläkä piinaa sitä harhaisilla ajatuksillasi.

Vierailija
40/62 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kommentoivat ihmiset ovat ääliöitä. Ap:sta tuntuu, että aiempi ollut sokerisuhde, ei ole kysynyt eikä voi tietää onko näin ollut. Silti täällä kehotetaan lopettamaan suhde. Olette kyllä tolloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä