Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on aamupalojen instaan kuvaamisen tarkoitus?

Vierailija
07.04.2024 |

Onko se ihan vaan hupia vai onko se tarkoitus näyttää köyhille, jotka nyt näkevät nälkää, että hyvin pyyhkii ?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akkojen typeryys.

Ei kukaan mies kuvaa ruokiaan!

Ne kuvaa sitä munantynkää, viittä rintakarvaa ja kaljua. 

Vierailija
62/77 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka jotkut voivat jakaa aamupalakuviaan näyttääkseen hyvinvointiaan tai elämäntyyliään, on tärkeää muistaa, että kuvien taakse voi kätkeytyä monia erilaisia motiiveja, eikä niitä tulisi olettaa suoraan tarkoittavan mitään tiettyä.

Joo, mutta nyt ollaan vauva-palstalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset laittaa kuvia aamupalasta, toiset lomista ja minä esim. laitan kuvia vain koirastani. Tuskin noilla mitään erityistä tarkoitusta on. 

Jos ei olisi mitään tarkoitusta, niitä ei jakaisi muidenkin nähtäväksi. Kun jakaminen muuttuu rutiiniksi, ei varmasti enää ajattele paljoakaan, mikä siinä on tarkoituksena.

Minä otan kuvia itselleni muistoksi ja saa niitä muutkin katsoa, jos haluavat. Ei ole mitään erityistä tarkoitusta. Kuvaan vaan koiraani. Onneksi olen laittanut Instaan, kun mulla hävis iso läjä kuvia, kun en ollut ottanut varmuuskopiota. 

Vierailija
64/77 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla olen vasra ymmärtänyt, kuinka moni instassa roikkuva ihminen roikkuu siellä ihan puhtaasta kateudesta. Happamana ja katkerana katselee muitten laittamia kuvia kodeistaan, matkoistaan, juhlista, lomista, vaatteista, ruuista ym ym. En ymmärrä yhtään, eihän kenenkään ole pakko avata koko instaa ollenkaan, sieltä voi pysyä pois, jos noin syö sielua. Tsiisus 🙄

Niinkö luulet? Mä en käytä instaa. Silti saa ihmetellä noita tiettyjä kuvia. Ei se ole kielletty.

Miksi ihmettelet tuollaista? Ihmiset tykkäävät erilaisista kuvista, joten mitä ihmettelemistä siinä on?  Et ymmärrä, että ihmiset tykkäävät erilaisista kuvista?

Olen vammainen autisti ja minulle jäi päälle aamupalakuvat. Tätä on jo viikon kestänyt ja nyt tulen ulos. 

Vierailija
65/77 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset laittaa kuvia aamupalasta, toiset lomista ja minä esim. laitan kuvia vain koirastani. Tuskin noilla mitään erityistä tarkoitusta on. 

Jos ei olisi mitään tarkoitusta, niitä ei jakaisi muidenkin nähtäväksi. Kun jakaminen muuttuu rutiiniksi, ei varmasti enää ajattele paljoakaan, mikä siinä on tarkoituksena.

Haloo, vuosi 2024 kutsuu. Elämme maailmassa, jossa jaetaan kuvat ja paljon muutakin. Elämme maailmassa, jossa lapset ja moni aikuinenkin saa itkupotkuraivat, jos puhelin viedään kädestä hetkeksi pois. Kyllä, se on ihan totta, että näin ei ollut vielä 20 vuotta sitten, puhumattakaan sitä aiemmista ajoista. Mutta nyt asia on näin, siihen ei auta itku eikä valittaminen, vaan se on maailman suunta ja ihmiset muuttuu siinä mukana (hyvää vai pahaan suuntaan, sen päätelköön kukin itse...) eikä sille voi yhtään mitään. Tulee vain sopeutua. Itse tarkkailen ja havainnoin, en mene sokeasti lauman perässä kuten suurin osa ihmisistä.

Vierailija
66/77 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää on vaan tätä kun eihän kenenkään elämässä kaiken aikaa tapahdu juuri mitään sen ihmeempää mutta sosiaalisessa mediassa pitää olla.

Ihminen herää tukka sotkussa, käy suihkussa, menee räntäsateessa töihin, puurtaa työpäivän, menee marketin kautta kotiin, syö mikrossa lämmitettyä maksalaatikkoa ja katsoo loppuillan rättiväsyneenä netflixiä.

Liki ainoa asia joka vaihtuu päivittäin ja mistä saa jollain tapaa kiinnostavan kuvan, on ruoka. Ja kun einesmaksalaatikkoa ei viitsi Instaan kuvata, sentään aamiaisen sinne kehtaa laittaa.

Vierailija
67/77 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla olen vasra ymmärtänyt, kuinka moni instassa roikkuva ihminen roikkuu siellä ihan puhtaasta kateudesta. Happamana ja katkerana katselee muitten laittamia kuvia kodeistaan, matkoistaan, juhlista, lomista, vaatteista, ruuista ym ym. En ymmärrä yhtään, eihän kenenkään ole pakko avata koko instaa ollenkaan, sieltä voi pysyä pois, jos noin syö sielua. Tsiisus 🙄

Niinkö luulet? Mä en käytä instaa. Silti saa ihmetellä noita tiettyjä kuvia. Ei se ole kielletty.

Miksi ihmettelet tuollaista? Ihmiset tykkäävät erilaisista kuvista, joten mitä ihmettelemistä siinä on?  Et ymmärrä, että ihmiset tykkäävät erilaisista kuvista?

Olen vammainen autisti ja minulle jäi päälle aamupalakuvat. Tätä on

Sen lääketieteellinen nimike on , Aamupalasydrooma. Siihen auttaa vain näkkileipä ja villasukat. 😣😏

Vierailija
68/77 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo, vuosi 2024 kutsuu. Elämme maailmassa, jossa jaetaan kuvat ja paljon muutakin. Elämme maailmassa, jossa lapset ja moni aikuinenkin saa itkupotkuraivat, jos puhelin viedään kädestä hetkeksi pois. Kyllä, se on ihan totta, että näin ei ollut vielä 20 vuotta sitten, puhumattakaan sitä aiemmista ajoista. Mutta nyt asia on näin, siihen ei auta itku eikä valittaminen, vaan se on maailman suunta ja ihmiset muuttuu siinä mukana (hyvää vai pahaan suuntaan, sen päätelköön kukin itse...) eikä sille voi yhtään mitään. Tulee vain sopeutua. Itse tarkkailen ja havainnoin, en mene sokeasti lauman perässä kuten suurin osa ihmisistä.

Kommentoin pelkästään sitä, kun sanotaan, ettei ole mitään tarkoitusta.

Vierailija
69/77 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein ihmetellyt, miksi jotkut ihmiset kuvittelevat, että muita kiinnostaa mitä he ovat tehneet päivän aikana.  Mielestäni tämäkin kuuluu tyyliin "nyt kävin pesulla, pesin hampaat, käväisin istumassa pytylläkin" ja juuri join lasillisen vettä, janotti niin kovin. Tänään söin lounaan klo 12.15 eli hieman myöhemmin kuin eilen. Iltapäivällä oli kahvitauko, join kaksi kupillista kahvia, ihanaa.

Ketä oikeasti kiinnostaa tietää kuinka monta kertaa joku käy päivittäin vessassa, syö jotain, tekee jotain - ihmeellistäkö? Miksi jokapäiväinen elämä tällaisessa muodossa kiinnostaisi ketään. Ihmettelen, eikö ihmisillä ole omaa elämää, kun pitää kiinnostua jonkun syömisestä, juomisesta ja kusella käynnistä, lapsellista ja typerää puuhaa kuvitella olevansa suuren yleisön kiinnostuksen kohde. En ole koskaan katsellut kenenkään instaa tai muutakaan, enkä ymmärrä, miksi minun pitäisikään. Jos jotakuta kiinnostaa, katsokoon, mutta onko siinä mitään älyä, onko?

Vierailija
70/77 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen usein ihmetellyt, miksi jotkut ihmiset kuvittelevat, että muita kiinnostaa mitä he ovat tehneet päivän aikana.  Mielestäni tämäkin kuuluu tyyliin "nyt kävin pesulla, pesin hampaat, käväisin istumassa pytylläkin" ja juuri join lasillisen vettä, janotti niin kovin. Tänään söin lounaan klo 12.15 eli hieman myöhemmin kuin eilen. Iltapäivällä oli kahvitauko, join kaksi kupillista kahvia, ihanaa.

Ketä oikeasti kiinnostaa tietää kuinka monta kertaa joku käy päivittäin vessassa, syö jotain, tekee jotain - ihmeellistäkö? Miksi jokapäiväinen elämä tällaisessa muodossa kiinnostaisi ketään. Ihmettelen, eikö ihmisillä ole omaa elämää, kun pitää kiinnostua jonkun syömisestä, juomisesta ja kusella käynnistä, lapsellista ja typerää puuhaa kuvitella olevansa suuren yleisön kiinnostuksen kohde. En ole koskaan katsellut kenenkään instaa tai muutakaan, enkä ymmärrä, miksi minun pitäisikään. Jos jotakuta kiinnostaa, katsokoon,

Tarviiko siinä olla mitään älyä? 

Vierailija
71/77 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tee sitä. En edes ole Instassa. Mutta ihmettelen moista aamupalapiperrystä kuvineen silti, koska se toistaa asiaa. Tekokynsillä sörkitään salaatit ja proteiinit. Sitten salille lomps tai jonnekin muualle.

Täytyyhän asioita toistaa, muuten olisi kauhea vaiva keksiä aiheita. Ja miksi luovuttaisi oman aiheensa. Jos kuva on pidetty tai onnistunut, joku muu kuitenkin tekee samaa. Viisas kai jatkaa omalla tilillään.

Itse en julkaise instassa elämävalokuvia, koska mikään tietyllä asteikolla suorittaminen ei kiinnosta. Vapaa-ajalla en kuitenkaan olisi huippuun meikattu enkä väkertäisi erityisen moniväristä aamiaista. En julkaise valtavan tuunattuja kuvia Fb:ssäkään.

Mielestäni insta sopii kuvataiteeseen, koska taiteesta saa kuvia.

Muutenkin seuraan instassa harvojen naama- ja elämäntyylikuvatilejä. Samalta kuvat näyttävät Fb:ssäkin. Jotkut haluavat jakaa tavalliset valokuvansa instassa koko maailmalle ja mikäs siinä.

Vierailija
72/77 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuten muista mitä on aamulla syönyt ja kikkelikuviahan otetaan koska muuten ei näe mitä siellä vatsan alla roikkuu.

Vierailija
73/77 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otan kuvia itselleni muistoksi ja saa niitä muutkin katsoa, jos haluavat. Ei ole mitään erityistä tarkoitusta. Kuvaan vaan koiraani. Onneksi olen laittanut Instaan, kun mulla hävis iso läjä kuvia, kun en ollut ottanut varmuuskopiota. 

Kerrot kumminkin ensimmäisessä lauseessa, mikä sinulla on tarkoituksena kuvien jakeluun instassa. Se on tietysti ok, niin tekee tosi moni muukin.

Vierailija
74/77 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akkojen typeryys.

Ei kukaan mies kuvaa ruokiaan!

Ne kuvaa sitä munantynkää, viittä rintakarvaa ja kaljua. 

Hö, ei miehillä edes ole mitään instaramneja ja feicpuukeja.

Vierailija
75/77 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusata Biafran lapsia.

Lautanen pitää sitten syödä tyhjäksi, koska jossain nähdään nälkää ja kuollaan nälkään. Niillä vatsat turpoo. Näin 70-luvulla sanottiin.

Meillä Suomessa vatsat turpoo alituisesta ruokapuhumisesta, -kuvaamisesta ja  instasyömisestä. Hyi hlvt. Sairasta.

Biafran lapset varmaan roikkuvatkin kaikki päivänsä netissä Instaa selaamassa. Mahtavatko edes tietää mikä on internet, saati some.

Vierailija
76/77 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen nälkää ja en tosiaan katso instaa tai ole siellä. Ei mun elämässä ole sisältöä laittaa sinne. Ja liian paljon vie aikaa keksiä rahaa ja ruokaa jostain että katselisin muiden ruokakuvia. Mun mielestä rikkaat siellä leuhkii ja kilpailee muiden varakkaiden kanssa kuvillaan.

Vierailija
77/77 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa ihan omaksi ilokseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi