Mikä on aamupalojen instaan kuvaamisen tarkoitus?
Onko se ihan vaan hupia vai onko se tarkoitus näyttää köyhille, jotka nyt näkevät nälkää, että hyvin pyyhkii ?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko outoa kuvata ruokiaan.
Sanoisin että tosi outoa.
Vielä oudompaa on ottaa kuvia omasta naamastaan.
Eikö nämä ole yleensä samoja tyyppejä.
Jos vain naaman meikkaaminen saisi tykkäyksiä mutta ruokakuvat eivät, tuskin kuvaisivat ruokia. Paitsi fitness-vaikuttajat ja kokit ym.
Pointtina on usein suoriutua niillä elämän alueilla, joita kuvaa ja esittelee.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla olen vasra ymmärtänyt, kuinka moni instassa roikkuva ihminen roikkuu siellä ihan puhtaasta kateudesta. Happamana ja katkerana katselee muitten laittamia kuvia kodeistaan, matkoistaan, juhlista, lomista, vaatteista, ruuista ym ym. En ymmärrä yhtään, eihän kenenkään ole pakko avata koko instaa ollenkaan, sieltä voi pysyä pois, jos noin syö sielua. Tsiisus 🙄
No en tee sitä. En edes ole Instassa. Mutta ihmettelen moista aamupalapiperrystä kuvineen silti, koska se toistaa asiaa. Tekokynsillä sörkitään salaatit ja proteiinit. Sitten salille lomps tai jonnekin muualle.
Vierailija kirjoitti:
No vaikka aamupala on ollut erityisen maukas tai se näyttää hyvältä. Minä otan itselle ruokakuvia muistoksi, jos on ollut poikkeuksellisen kaunis annos ja vielä maukas.
Sopii se. Mutta muista se tuntuu friikiltä. Ei ennen ole otettu joka ateriasta kuvia, kuvaa ei voi syödäkään. Miksi siitä ei tehdä taulua sitten olohuoneeseen? Ehkä me muut emme tajua sitä, kuten emme tajua miesten kokopartojakaan. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihminen ole köyhä, jos sillä on pelit ja vehkeet katsella muiden kuvia.
Älypuhelimia saa n. 100e. Kotona voi käyttää asunnon nettiä. Netti kuuluu vuokran hintaan.
Asun omistusasunnossa ja tähän taloyhtiöön kuuluu netti. On vaan niin paska, että maksan mieluummin omasta nettiyhteydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla olen vasra ymmärtänyt, kuinka moni instassa roikkuva ihminen roikkuu siellä ihan puhtaasta kateudesta. Happamana ja katkerana katselee muitten laittamia kuvia kodeistaan, matkoistaan, juhlista, lomista, vaatteista, ruuista ym ym. En ymmärrä yhtään, eihän kenenkään ole pakko avata koko instaa ollenkaan, sieltä voi pysyä pois, jos noin syö sielua. Tsiisus 🙄
No en tee sitä. En edes ole Instassa. Mutta ihmettelen moista aamupalapiperrystä kuvineen silti, koska se toistaa asiaa. Tekokynsillä sörkitään salaatit ja proteiinit. Sitten salille lomps tai jonnekin muualle.
No ne kuvat eivät ole tarkoitettu sulle sitten. Joku toinen niistä tykkää. Turhaan siinä ihmettelet.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on insta mutta tuskin kukaan aikuinen syö aamupalaa
Miten voi olla tietämättä mikä insta on?? Hyvinpä olet nykyajalta välttynyt.
Miten niin ei syö aamupalaa? Just äsken söin.
Kiusata Biafran lapsia.
Lautanen pitää sitten syödä tyhjäksi, koska jossain nähdään nälkää ja kuollaan nälkään. Niillä vatsat turpoo. Näin 70-luvulla sanottiin.
Meillä Suomessa vatsat turpoo alituisesta ruokapuhumisesta, -kuvaamisesta ja instasyömisestä. Hyi hlvt. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
No vaikka aamupala on ollut erityisen maukas tai se näyttää hyvältä. Minä otan itselle ruokakuvia muistoksi, jos on ollut poikkeuksellisen kaunis annos ja vielä maukas.
Ethän sinä sen maukkautta tiedä, ennenkuin syöt sen. Siinä vaiheessako otat kuvan? Tyhjästä lautasesta?
Kukin kuvaa sitä mitä haluaa. Onhan ne treeni ja peppukuvatkin aika tylsiä. Mut mitä siitä? Se katsoo, jota kiinnostaa.
Tässä hyvää luettavaa aiheesta.
"Veera poistui sosiaalisesta mediasta, Samuli ei ole koskaan liittynytkään. Somettomuus on yleistyvä ilmiö, mutta onko silloin muille elossa ollenkaan?"
Vierailija kirjoitti:
Niinkö luulet? Mä en käytä instaa. Silti saa ihmetellä noita tiettyjä kuvia. Ei se ole kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö luulet? Mä en käytä instaa. Silti saa ihmetellä noita tiettyjä kuvia. Ei se ole kielletty.
Miksi ihmettelet tuollaista? Ihmiset tykkäävät erilaisista kuvista, joten mitä ihmettelemistä siinä on? Et ymmärrä, että ihmiset tykkäävät erilaisista kuvista?
Vierailija kirjoitti:
Kukin kuvaa sitä mitä haluaa. Onhan ne treeni ja peppukuvatkin aika tylsiä. Mut mitä siitä? Se katsoo, jota kiinnostaa.
Jos pitää blogia niin mikä ettei. Mutta persekuvat.. niillä haetaan huomiota. Ja miehet runkkaa kuville.
Ihan sama tarkoitus, kuin muidenkin kuvien laitto sinne.
Antaa ihmisten kuvata mitä haluaa. Jokaisen oma valinta, myös sinun! Jos sinä olet valinnut, ettet laita mitään someen, niin älä valita muiden laittamisista. Se ei ole sinun asiasi. Miksi olet instassa? Minä en ole. Se on vähän sama kuin minä tykkään punaviinistä, niin tivaisin muilta miksi te ette juo punaviiniä, mikä on tarkoitus??? Tai päin vastoin. Onhan sekin toki totta, että somessa moni esittelee pelkkiä kirsikoita kakun päältä, ei sillä, joskus jopa feikaten.
Vierailija kirjoitti:
Ai kuvaat ruokia useamman kerran viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Narsismi ja huomion hakeminen.
Ei ole. Tietysti sulle persu pitäisi olla pippein ja pirkkakaljan kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kuvaat ruokia useamman kerran viikossa?
En ole ottanut pitkään aikaa ruokakuvia, kun en ole syönyt mitään uutta ja kaunista annosta viime aikoina. Samoilla vanhoilla sapuskoilla mennään toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Toiset laittaa kuvia aamupalasta, toiset lomista ja minä esim. laitan kuvia vain koirastani. Tuskin noilla mitään erityistä tarkoitusta on.
Jos ei olisi mitään tarkoitusta, niitä ei jakaisi muidenkin nähtäväksi. Kun jakaminen muuttuu rutiiniksi, ei varmasti enää ajattele paljoakaan, mikä siinä on tarkoituksena.