Mikä on aamupalojen instaan kuvaamisen tarkoitus?
Onko se ihan vaan hupia vai onko se tarkoitus näyttää köyhille, jotka nyt näkevät nälkää, että hyvin pyyhkii ?
Kommentit (77)
Ei ihminen ole köyhä, jos sillä on pelit ja vehkeet katsella muiden kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Instan tarkoitus on laittaa sinne omia mieleisiään kuvia. Älä katso niitä kuvia, jos harmittaa.
Miksi sä noin luulet? Ketä ne muka harmittaa? Eikö saa kysyä?
Ohis
Vierailija kirjoitti:
No varmaan sama tarkoitus, kun muidenkin kuvien laitto sinne.
Jos minä laitan jonkun muun kuvan instagramiin, niin en aio seuraavaksi syödä häntä! Hävytöntä, mihin tämä maa on menossa kun oikeisto tuli valtaan lisääntyvine valtionvelkoineen.
Tällä palstalla olen vasra ymmärtänyt, kuinka moni instassa roikkuva ihminen roikkuu siellä ihan puhtaasta kateudesta. Happamana ja katkerana katselee muitten laittamia kuvia kodeistaan, matkoistaan, juhlista, lomista, vaatteista, ruuista ym ym. En ymmärrä yhtään, eihän kenenkään ole pakko avata koko instaa ollenkaan, sieltä voi pysyä pois, jos noin syö sielua. Tsiisus 🙄
Toimitusjohtajien rouvat vaan haluavat keuhkia kolmelle eri leikkeleellään.
Akkojen typeryys.
Ei kukaan mies kuvaa ruokiaan!
Vierailija kirjoitti:
Ei ihminen ole köyhä, jos sillä on pelit ja vehkeet katsella muiden kuvia.
Älypuhelimia saa n. 100e. Kotona voi käyttää asunnon nettiä. Netti kuuluu vuokran hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Melko outoa kuvata ruokiaan.
Sanoisin että tosi outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instan tarkoitus on laittaa sinne omia mieleisiään kuvia. Älä katso niitä kuvia, jos harmittaa.
Ohis
Miksi edes kysyä tällaista, kun Insta on just sitä varten, että sinne laitetaan kaikenlaisia kuvia omien mieltymyksien mukaan. Sitä varten se on tehty. Jos joku tykkää kuvata aamupalojaan, niin sitten tykkää. Mitä ihmettelemistä siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä oudompaa on ottaa kuvia omasta naamastaan.
Niillä saa tykkäyksiä. Kai osoittavat viitseliäisyyttä ja inspiroivat. Hotellin aamiainen saisi myös tykkäyksiä, joten itse ei ole tarvinnut tehdä.
Jos vasemman nilkan kuvaaminen saisi valtavasti tykkäyksiä jonkun staran ideana, varmaan moni kuvaisi vasenta nilkkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Miksi edes kysyä tällaista, kun Insta on just sitä varten, että sinne laitetaan kaikenlaisia kuvia omien mieltymyksien mukaan. Sitä varten se on tehty. Jos joku tykkää kuvata aamupalojaan, niin sitten tykkää. Mitä ihmettelemistä siinä on?
Niin niin, ei saa keskustella asiasta.
Onko ketään joka laittaa kuvia kakastaan?
Sitä samaa ruokaahan se on vähän vaan muotoa muuttaneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nämä ole yleensä samoja tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Akkojen typeryys.
Kyllä kuvaa. Olen nähnyt. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Niin niin, ei saa keskustella asiasta.
Mitä keskusteltavaa tässä on? En siis ymmärrä, että joku ihmettele, kun Instaan laitetaan kuvia. Siellä seurataan sellaisia, joiden kuvista tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akkojen typeryys.
Kyllä kuvaa. Olen nähnyt. :D
Tuttu mies laittaa kalakuvia, mutta ihan hienoja ne on.
Vierailija kirjoitti:
Niin on. En ymmärrä miksi koko ajan pitää kuvata omaa naamaa.
Olin valokuvaus kurssilla ja aika moni ilmoitti kuvaavansa ruokia. Itsekin kuvaan toisinaan, kertoohan se jotain itsestäni. Tykkää tai ei tykkää.