Olen jo kahden lapsen yh ja pamahdin paksuksi.
Turha saarnata. Ehkäisy petti lomamatkalla Floridassa.
No kai kolme menee siinä missä kaksikin......
Mutta mitä mieltä olette, kerronko lomaheilalleni että hänestä tulee isä, vai pidänkö suuni tukossa?
Lapsen synnytän joka tapauksessa, abortti ei ole vaihtoehto.
Ja isä on siis amerikkalainen jos sillä on merkitystä, mahtaako niiden laki antaa isälle mahdollisuuden vaatia oikeuksiaan tmv?
Kommentit (24)
Entäs jos se heila tulee vaatimaan lasta itselleen jenkkeihin...?
tai ainakin sen perusteella mitä mä häntä tunnen...netissä jutskattiin ensin ja 5 viikkoa olin siellä.
Ollaan me yhteydessä ja toisaalta tekis mieli kertoa raskaudesta, toisaalta taas ei.
Helvetti kun piti tämäkin kokea.
ap
ne lomaili sillä aikaa isovanhempiensa ja tädin perheen kanssa (isän puolelta siis, lasten isä on siis kuollut).
Osa minusta haluaa vakavampaa ja osa taas ei halua, koska en usko ikuiseen onneen enkä haluaisi pettyä enää.
ap
ja kerro vasta sitten. Voihan mies alkaa vaikka vaatimaan isän oikeuksiaan ja kahden maan välillä huoltajuus yms asiat voivat olla mutkikkaita.
anyways onneksi olkoon!
Jos mies vaikka haluaakin jotain vakavampaa niin kannattais kertoa...
toisaalta ei kuulunut leskeksi jääminen, yksinhuoltajuus ja uusi raskauskaan eli suunnitelmat on tehty muuttumaan.
Olishan se hienoa saada vauvalle ja isommille lapsille isä(hahmo) ja ydinperhe mutta alan olla jo siinä iässä että tiedän haaveiden toteutuvan harvoin. Vaikka tuo onkin hyvä häiskä ja vaikuttaa täyspäiseltä ja vastuuntuntoiselta niin silti en jaksa uskoa että meillä olisi yhteinen tulevaisuus. Hiton ihastunut kyllä oon, sitä en kiellä :D
ap
Mun mielestä sun kannattaa pitää yhteyttä siihen tyyppiin...ja jossain vaiheessa kertoa raskaudestakin.
ja se on mesessäkin just nyt :)
ap
Mun mielestä sun kannattaa pitää yhteyttä siihen tyyppiin...ja jossain vaiheessa kertoa raskaudestakin.
Ties vaikka sulla kohta jo olisi se ydinperhe:)
Varmaan tosi isoja kun olivat 5 viikko erossa äidistään! Johan ne auttaa sen vauvan hoidossa. Kerro toki isälle onhan sillä oikeus tietää.
Virallisesti siis :D
Mistään rakkaudesta tai rakastumisesta ei oo ollut puhe, vaikka mä ainakin oon hiton ihastunut ja jos osaan tulkita merkkejä oikein niin on tuo mieskin.
Tapasin jopa sen mutsin tuolla reissulla :D
Hitto miten ihminen osaa sekottaa asiansa vielä tässä iässä! Olen 33 v ja olo on kuin teinillä!!!
ap
Ties vaikka sulla kohta jo olisi se ydinperhe:)
Vauvan kanssa mä pärjään, sitä en epäile ollenkaan :)
Niin, onhan isällä oikeus tietää. Ja lapsellakin oikeus tietää isästään sitten joskus. Kai mun on pikku pakko kertoa sille.
ap
Varmaan tosi isoja kun olivat 5 viikko erossa äidistään! Johan ne auttaa sen vauvan hoidossa. Kerro toki isälle onhan sillä oikeus tietää.
Ekana utelen mitä se ajattelee musta ja oltaisiinko me ehkä sittenkin jotain muuta kuin vain kavereita.
Mese on auki ja mies linjalla. Paskon pian housuun kun jännittää!!!
ap
ja tunnustin sille että mulla on ei-kaverillisia tunteita sitä kohtaan ja se sanoi tykkäävänsä musta paljon ja olevansa falling in love :)))
Hyvä hyvä hyvä.......
Suunnitellaan nyt missä ja milloin nähtäisiin taas.
Raskaudesta en oo vielä sanonut kun en haluu että se kertoo rakastavansa tms vaan velvollisuudentunteesta :/ mutta yritän saada itteni kertomaan sen NYT.
Joku kysyi viikoista, nyt on rv 8+5 menkoista laskettuna mutta ultraa ei oo vielä tehty eli saattaa viikot vielä vaihtua. Muuta isäehdokasta ei nyt tosiaankaan oo jos siitä oli kyse :D
ap
Ihanasti suhtautuu. Leveä hymy kasvoilla katselee mua tuolta webbikamerasta ja lähettää lentopusuja <3
Mihin tässä vielä joudutaankaan :D
ap
Voiko tää olla tottakaan!? Mutta sen tiedän, että amerikassa yllärivauva suhteen alussakin saa vähän erilaisen suhtautumisen kun täällä.
Onnea teille!
En varmaan kertois suomalaisellekaan lomaheilalle, jos vahinko sattuis.