Miltä kuulostaa tämänpäiväiset syömiseni?
Aamupalaksi:
- veriappelsiini
- 2 jälkiuunileipäsiivua ja 2 paistettua kananmunaa
- eiliseltä jääneet 2 kalapuikkoa kylmänä
- mukillinen earl greytä maidolla
Lounaaksi:
- pastaa ja Apetiina-kuutioita
Välipala:
- proteiinipatukka
Iltaruoka:
- kikherneitä ja porkkana- ja selleritikkuja
- AB-jogurttia, mansikoita ja kaurahiutaleita
Onko ankeaa? :D
Kommentit (22)
Ajattelen että illalla sinulla on varmaan aika kova nälkä noilla eväillä, jos ei ole lämmintä ruokaa, saat herätä yöllä vatsan kurinimiseen?
Monipuolisempi kuin minun. Kahvia ja patonkia. Kakkua ja mäkkäriä. Suklaakeksiä, limua, kahvia,jätskiä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että illalla sinulla on varmaan aika kova nälkä noilla eväillä, jos ei ole lämmintä ruokaa, saat herätä yöllä vatsan kurinimiseen?
Aamulla oli paistetut munat lämpimiä, päivällä pasta ja illalla kikherneet. Eikös siinä jo ole lämmintä ruokaa?
Hienosti syöty. Me askarrellaan lasten kanssa sinulle mitali ja laitetaan postiin.
Vierailija kirjoitti:
Hienosti syöty. Me askarrellaan lasten kanssa sinulle mitali ja laitetaan postiin.
Joo, ap saa tarran. Hän on syönyt oikein kiltisti tänään.
Mulla meni tänään aika samantapaisesti:
aamupala 2 ruisleipäpalaa, kurkkua ja paprikaa ja margariinia, 2 kuppia teetä mantelimaidolla
lounas papupastaa, ei kovin maukasta koska en jaksanut maustaa kummoisesti ja piti vain saada kaapista pois päiväysvanhat pavut
välipala 2 ruisleipäpalaa margariinilla ja kurkulla, vihreää teetä
iltapalaksi paahdettuja kikherneitä ja leffaa katsellessa popcorneja kulhollinen
Oletko oikeasti syönyt kasviksia 800grammaa? Eli sen, mitä nykyään suositellaan minimimä päivää kohti?
Mä oon syönyt tänään kilon porkkanoita ja vähän lanttua. Saanko mitalin?
Ompas siinä ankea vo su. Haluatko oikeaa lihaa huuliesi väliin?!
Ei ole ankeaa, paitsi ne kylmät kalapuikot ja selleritikut. Tykkäätkö oikeasti selleristä?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon syönyt tänään kilon porkkanoita ja vähän lanttua. Saanko mitalin?
Miksi pitäisi saada?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos <3
En tiedä mitään väjäjärkisempää kun luetella täällä syömisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni tänään aika samantapaisesti:
aamupala 2 ruisleipäpalaa, kurkkua ja paprikaa ja margariinia, 2 kuppia teetä mantelimaidolla
lounas papupastaa, ei kovin maukasta koska en jaksanut maustaa kummoisesti ja piti vain saada kaapista pois päiväysvanhat pavut
välipala 2 ruisleipäpalaa margariinilla ja kurkulla, vihreää teetä
iltapalaksi paahdettuja kikherneitä ja leffaa katsellessa popcorneja kulhollinen
Menipä tosiaan aika yksiin! Maistuis mullekin kaikki nämä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ankeaa, paitsi ne kylmät kalapuikot ja selleritikut. Tykkäätkö oikeasti selleristä?
Tykkään. Sehän on niin raikasta ja rouskuvaa. Kyseessä siis varsiselleri, ei juuriselleri.
Oletko köyhä? Ei ihan surkee lista mutta jotain puuttuu. Ehkä kalaa ja marjoja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti syönyt kasviksia 800grammaa? Eli sen, mitä nykyään suositellaan minimimä päivää kohti?
Jäi varmaan 500600 grammaan. Mutta en tässä mahdollisimman terveellisesti koittanutkaan syödä. Ap
Kylmät kalapuikot, voi puistatus.
Ap on heitä, joille ruoka ei merkitse nautintoa.