Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kaikkihan repivät korkin pois, eikö totta?

Vierailija
06.04.2024 |

Raivostuttavia ne korkit.

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä korkkikiukuttelua. Jos se korkki törmää juodessa nenään niin käännä vartin verran pulloa niin se menee sivulle eikä nenään.

Uudistus on turha ja tuottaa vain enemmän roskaa. Ihmiset repii korkkeja irti ja heittää menemään. Onko ne valtameret todellakin pullonkorkkeja täynnä? Luulisin että 99,9 prosenttia on ihan muuta sontaa mitä kipataan vesistöön jossain hinkuintiassa.

Vierailija
102/126 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En revi. Saksilla poikki.

Spermaturpa? M50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kamalaa kun korkki ei irtoa ja joudun kääntämään pulloa! Menee yli käsityskykyni!

-Palstakomukka

Vierailija
104/126 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä korkkikiukuttelua. Jos se korkki törmää juodessa nenään niin käännä vartin verran pulloa niin se menee sivulle eikä nenään.

Uudistus on turha ja tuottaa vain enemmän roskaa. Ihmiset repii korkkeja irti ja heittää menemään. Onko ne valtameret todellakin pullonkorkkeja täynnä? Luulisin että 99,9 prosenttia on ihan muuta sontaa mitä kipataan vesistöön jossain hinkuintiassa.

Miksi se korkki pitää repiä irti? Eikö sen voi antaa olla paikallaan?

Vierailija
105/126 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankaa toisianne korkkikiukuttelijat!

Vierailija
106/126 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon pullosta edelleen kuten edelleenkin eikä se korkki osu mihinkään kun kääntää pullon oikein päin. Taitaa olla vassareiden omia ongelmia taas.

T. persu

Vierailija
107/126 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs näitä korkkiuudistuksista pitävät kiukuttelevat kun jotkut ottaa korkin pois.🤭

Vierailija
108/126 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, revin pois ja lisäksi sen renkaan.

ennen pullon mukana meni se rengas ja korkki kierrätykseen pullon mukana.

Nyt ei kumpikaan. Hyvä uudistus.

Samaa mieltä, ennen se korkki meni luo0ntevasti takaisin korkin suulle, nyt jos se tulee revittyä pois niin tulee heitettyä pullo ja korkki erikseen roskikseen, tai palautettua ilman korkkia.

On jotenkin niin kuvaava uudistus kun EU:sta kyse, menee ojasta allikkoon vaikka tarkoitus oli hyvä. Seuraavaksi luonnon säästämisen nimissä luovutaan panttijärjestelmästä jotta saadaan enemmän mikromuovia ihmisiin ja roskia luonton.

Fiksu kierrättää. Meillä kaikki muovi menee kierrätykseen ja kaikki pullot palautetaan. 

Vierailija
109/126 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se sua liikuttaa ottaako joku niitä pois vai ei?

Vierailija
110/126 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ota pois tai ole ottamatta. Tuo sinun kiukuttelusi on lähinnä lapsellista. Minulle on ihan sama vaikka työntäisit koko pullon ahteriisi.

Vierailija
111/126 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ota pois tai ole ottamatta. Tuo sinun kiukuttelusi on lähinnä lapsellista. Minulle on ihan sama vaikka työntäisit koko pullon ahteriisi.

Kukakohan se tässä oikein kiukuttelee.😂

Vierailija
112/126 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän korkit ja pullot luontoon.

Vierailija
113/126 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikon pullon ennen kuin heitän sen luontoon niin ettei muutkaan voi sitä kierrättää automaatissa.

Vierailija
114/126 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömiä säädöksiä ja lakeja. 

Itse en tykkää näistä korkkitölkeistä muutenkaan. Eikö se ole parempi sellainen avattava-suljettava - pahvitölkki ilman korkkia?

Muovipullossa korkki on hyvä olla, mutta kyllähän se tulee ruuvattua siihen pulloon itse takaisin kiinni, eikä heitettyä jonkkaan.

Pitääkö kaikki säädökset tehdä jonkun tyhmimmän promillen kansanosan mukaan? 

Vierailija
115/126 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juon pullosta edelleen kuten edelleenkin eikä se korkki osu mihinkään kun kääntää pullon oikein päin. Taitaa olla vassareiden omia ongelmia taas.

T. persu

Enemmän se on persujen ongelma, kaiken uuden vastustaminen ihan periaatteesta. Vihervassari vaan iloitsee jos roskan määrä vähenee edes vähän. 

Vierailija
116/126 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tykkää näistä korkkitölkeistä muutenkaan. Eikö se ole parempi sellainen avattava-suljettava - pahvitölkki ilman korkkia?

Muovipullossa korkki on hyvä olla, mutta kyllähän se tulee ruuvattua siihen pulloon itse takaisin kiinni, eikä heitettyä jonkkaan.

No pitää, jos se tyhmin kansanosa aiheuttaa massiivisen roskaongelman. Niitä pullonkorkkeja on ihan massiiviset määrät vesistöissä, vaikka kaikki kovasti väittää laittavansa korkin aina asianmukaisesti kierrätykseen. 

Vierailija
117/126 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin kreisi uudistus. En ole juuri koskaan nähnyt, että pelkkä korkki olisi heitetty luontoon. Tulee mieleen, että ovatko kaikki EU:n säädökset jotain tekoälyn sanelemia? 

Jos niillä on joku tekö-äälio sovellus?

Vierailija
118/126 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs näitä korkkiuudistuksista pitävät kiukuttelevat kun jotkut ottaa korkin pois.🤭

Minua lähinnä naurattaa miten jotkut jaksaa kerätä kierroksia jostain pullonkorkeista, saati alkaa etsiä työkaluja irrottaakseen ne. 

Vierailija
119/126 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pitää, jos se tyhmin kansanosa aiheuttaa massiivisen roskaongelman. Niitä pullonkorkkeja on ihan massiiviset määrät vesistöissä, vaikka kaikki kovasti väittää laittavansa korkin aina asianmukaisesti kierrätykseen. 

Arvatenkin se "tyhmin kansanosa" on persut? En ole koskaan heittänyt ensimmäistäkään korkkia vielä luontoon. Sen sijaan olen repinyt mm. autonrenkaita joesta.

t. persu

Vierailija
120/126 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä revin juu.