Siis kaikkihan repivät korkin pois, eikö totta?
Kommentit (126)
En ymmärrä tätä korkkikiukuttelua. Jos se korkki törmää juodessa nenään niin käännä vartin verran pulloa niin se menee sivulle eikä nenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en millään saa sitä korkkia irti. En repimällä enkä leikkaamalla. Niinpä heitän koko pullon pöpelikköön vaikka se väärin onkin.
Ennen säästin korkin ja kierrätin sitten pullon kanssa.
Nykyään en kierrätä kumpaakaan.
No siinäpä kypsän aikuisen kommentti.
No todellakin kypsän. Kyllähän noihin korkkeihin kypsyykin tosi nopeasti.
Ime kullia kiukkuiita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en millään saa sitä korkkia irti. En repimällä enkä leikkaamalla. Niinpä heitän koko pullon pöpelikköön vaikka se väärin onkin.
Ime kullia kiukkuiita.
Ei ole tähän hätään nyt kullia tarjolla. Käykö jos imen dildoa?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä korkkikiukuttelua. Jos se korkki törmää juodessa nenään niin käännä vartin verran pulloa niin se menee sivulle eikä nenään.
Et taida ymmärtää paljon muutakaan.
Niin, korkin joutuu irrottamaan ja sitten se hukkuu jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime kullia kiukkuiita.
No siinäpä kypsän aikuisen kommentti
Vierailija kirjoitti:
Ennen korkkiuudistusta korkeista ei ollut koskaan minkäänlaista vaivaa. Nyt on. Oletko tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime kullia kiukkuiita.
Ei ole tähän hätään nyt kullia tarjolla. Käykö jos imen dildoa?
Kyllä se käy tässä akuutissa tapauksessa, vaikka minä yleensä olenkin korvaavien nautintoaineiden suhteen hyvin nuiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime kullia kiukkuiita.
No siinäpä kypsän aikuisen kommentti
Olihan se aikuisen kommentti. Kypsyydestäni en mene mitään sanomaan. Välillä tuntuu että olen nykymaailmaan ylikypsä ja toisaalta taas että olen vielä raaka. Nelikymppinen olen.
Haistakaa kakka korkkikiukuttelijat!
Ukrainassa on sota ja siellä siviilejä kuolee rssien pommeihin. Gazassa on kuulemma jonkinsortin humanitäärinen kriisi. Meillä kotimaassakin lapset voivat niin pahoin että ampuvat toisiaan. Onneksi teillä on kaikki niin hyvin että suurin kiukunaihe on kun korkki ei irtoakaan pullosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen korkkiuudistusta korkeista ei ollut koskaan minkäänlaista vaivaa. Nyt on. Oletko tyytyväinen?
Mitä vaivaa niistä oikeasti on? Olen tyytyväinen kun kerrot sen tyhjentävästi ilman kiukuttelua.
Nykykorkit ovat ihan toimivia. Taivutat vain korkin sivuun ja juot, sitten suljet korkin. That's it.
Mietikää mitä mieltä Nasse setä olisi ollut moisista korkeista..tosin pikku paski... alkonpulloista kysymys.
Tämä on naurettavin piiperrys mitä on ajettu läpi. Jos jotain konkreettista olisi haluttu saada aikaan, niin kaupoissa olisi valtavat jogurttitonkat, mistä asiakas lorottaa tuotteen omaan tuohivirsuunsa.
Yritetään suojella luontoa. Kai tuo korkkijuttukin on hyvä idea.
Kamalaa kun joudun kääntämään pulloa juodessani!
-Palstakomukka
Kuinka saatanan heikot kädet teillä on? Ei ole tullut vastaan sellaista pulloa tai tölkkiä minkä korkki ei irtoa repäisemällä. Ei tosin ole tarvetta repäistä sitä irti kun se korkki ei osu silmään tai nenään kun osaa käännellä.