Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin monen vuoden tauon jälkeen uimassa ja ai että tuntuu hyvältä!

Vierailija
06.04.2024 |

Olen reilusti ylipainoinen, mutta painonpudotus menossa. Olen tehnyt elämäntaparemonttia etenkin muuttamalla ruokavaliota ja paino on tippunut tähän mennessä 17kg. Haluan kuitenkin samalla paremman kunnon ja lihasten kehittyvän.

Kävin tänään uimassa monen vuoden tauon jälkeen. Ylitin itseni uimalla 600m, ajattelin aluksi etten pääse edes 200m. Aikaahan tuohon meni aika paljon kun meni 55min, mutta pakko se on jostakin aloittaa. Välillä pidin pieniä taukoja. 

Kun täällä vielä puhdistettaisiin pyörätiet niin olisi mukavempi pyöräillä. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin Juuri näin, sillä ei ole mitään väliä missä vaiheessa sä olet nytten, ainoastaan sillä on väliä mitä sä teet nytten. Älkää ikinä hävetkö liikkumista tai esim uimassa olemista jos teillä on ylipainoa. Mä ainakin urheilullisena miehenä katson sitä todella hyvällä että ihminen panostaa itseensä. 

EI SILLÄ KOOLLA OLE MITÄÄN VÄLIÄ !!!!!!! Vaan sillä mitä TEKEE NYT !!!!!!!!!!

Terveisin henkinen palstamiehenne, tulin muuten itsekin juuri liikkumasta

<3

Vierailija
2/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Pian pääsee jo pyöräilemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin Juuri näin, sillä ei ole mitään väliä missä vaiheessa sä olet nytten, ainoastaan sillä on väliä mitä sä teet nytten. Älkää ikinä hävetkö liikkumista tai esim uimassa olemista jos teillä on ylipainoa. Mä ainakin urheilullisena miehenä katson sitä todella hyvällä että ihminen panostaa itseensä. 

EI SILLÄ KOOLLA OLE MITÄÄN VÄLIÄ !!!!!!! Vaan sillä mitä TEKEE NYT !!!!!!!!!!

Terveisin henkinen palstamiehenne, tulin muuten itsekin juuri liikkumasta

<3

Kiitos <3 En siis välitä mitä muut ajattelee mun koosta kun olen uikkarit päällä. Mä menin sinne uimaan oman itseni vuoksi. Kuntosalille haluaisin myös, mutta pitää toivoa, että työkaveri pääsee mun kanssa niin hän voi opettaa laitteiden käyttöä.

Ap

Vierailija
4/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tule hyvälle tuulelle kun näen ihmisen lenkillä, urheilemassa tai treenaamassa jotain lajia. 

Ihan sama minkä kokoinen ihminen. Pääasia että liikkuu. Ihmistä ei ole luotu pysymään paikallaan.

Hyvä AP! 

Vierailija
5/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa onneks olkoon 👏 

Vierailija
6/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Pian pääsee jo pyöräilemään.

Kiitos <3 Kyllä mä kävin jo kerran pyöräilemässä, mutta se oli vähän epämiellyttävää kun pyörätiet täynnä pientä kiveä ja meno sen vuoksi epätasaista. Hirvittää myös renkaiden puolesta, että ei vain hajoa.

Ap

Vierailija
7/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Minullekin vuosien ajan fysioterapeutti suositteli uintia. Ongelma oli se, etten ollut käynyt vedessä 15 vuoteen. Ja silloinkaan en muistaakseni osannut oikein uida. Lopulta rohkaistuin ja menin aikuisten uimakouluun. Kipinä syttyi ja nyt olen kolme vuotta uinut viikoittain. Tehokasta ja rentouttavaa liikuntaa!

Vierailija
8/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Minullekin vuosien ajan fysioterapeutti suositteli uintia. Ongelma oli se, etten ollut käynyt vedessä 15 vuoteen. Ja silloinkaan en muistaakseni osannut oikein uida. Lopulta rohkaistuin ja menin aikuisten uimakouluun. Kipinä syttyi ja nyt olen kolme vuotta uinut viikoittain. Tehokasta ja rentouttavaa liikuntaa!

Mulla se, että pitäisi saada opeteltu parempi uintitekniikka. Sitten tarvitsisin myös uimalasit vahvuuksilla koska nyt uin pää pinnalla kun on silmälasit päässä. Ilman laseja en altaalle mene, haluan nähdä kunnolla.

Ap

Vierailija
9/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sulle. Uiminen on ihanaa. Varsinkin puhtaassa järvessä.

Vierailija
10/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea sulle. Uiminen on ihanaa. Varsinkin puhtaassa järvessä.

Kuntoilun kannalta pidän mielekkäämpänä uida uimahallissa. Turvallisempaa.

Ap

Vierailija
11/13 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun oma vuorotyö ja uimahallin aukioloajat rajoittaa tätä harrastusta. Tämä on pieni paikkakunta eikä uimahalli ole esim. aamuisin auki ollenkaan. Kahtena päivänä viikossa on kokonaan suljettu.

Ap

Vierailija
12/13 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten jees, mutta se uimahallien likaisuus ällöttää. Ja siellä on kylmä.

Vierailija
13/13 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt pariin kertaan uinut kilometrin, aina kuitenkin vähintään 700m. Tuntuu ihanalta uida ja tulee ihan pakottava tarve mennä uimaan!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan