Täytän pian 32 vuotta. Mitä tekisitte tässä iässä?
Kommentit (71)
Vaihtaisin alaa, kiva ikä kouluttautua uuteen.
Miettisin onko nykyinen työpaikka hyvä tai haluaisinko lähteä opiskelemaan, vaikka kokonaan uutta alaa.
Olen saman ikäinen ja tuore esikoislapsen äiti. Jos minulla ei olisi lasta, miettisin ehkä mitä haluan maailmaan jättää jälkeeni. Ei siis välttämättä mitään suurta, vaan joku pieni minulla tärkeä juttu, oli se sitten iloa, huono esimerkki tai vaikka jokin projekti.
Kirjoita nyt se kirja, aloita se uusi harrastus, panosta siihen sinulle tärkeään arvomaailmaan. Jos sulla olisi vauva kainalossa niin et ehtisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sairastuin syöpään. Olisi voinut jäädä kokemattakin
Otitko monta koronarokotetta?
Olin 32-vuotias 10 vuotta sitten
Okei. Nyt vaan koronarokotusten myötä syövät lisääntyny huimasti ja ylikuolleisuus kasvanut huimasti.
Lähtisin ulkomaille ja nimenomaan Englantiin. Nyt 35v.synnyttänyt ja jumissa Suomessa seuraavat 11 vuotta ainakin.
43v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 vuotta sitten en ollut olemassa?
Tein tuossa iässä töitä ja lapsia.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Nyt vaan koronarokotusten myötä syövät lisääntyny huimasti ja ylikuolleisuus kasvanut huimasti.
Huimasti olet saanut pääsi sekaisin rokotteista, kun viidettä vuotta putkeen jaksat niistä öyhöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään joka olisi kuollut syöpään koronarokotteesta ja mitä on ylikuolleisuus? Ihmisten tyhmyys on kyllä kasvanut valtavasti ja sinun lausunto varmaan vahvistaa asian?
Vierailija kirjoitti:
Olen saman ikäinen ja tuore esikoislapsen äiti. Jos minulla ei olisi lasta, miettisin ehkä mitä haluan maailmaan jättää jälkeeni. Ei siis välttämättä mitään suurta, vaan joku pieni minulla tärkeä juttu, oli se sitten iloa, huono esimerkki tai vaikka jokin projekti.
Kirjoita nyt se kirja, aloita se uusi harrastus, panosta siihen sinulle tärkeään arvomaailmaan. Jos sulla olisi vauva kainalossa niin et ehtisi.
Pidä siitä tenavasta huolta ja rakasta sitä. Älä jätä sekopäätä jälkeesi.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä ei nyt valitettavasti jätä mitään, ja se on ok.-
Vierailija kirjoitti:
N43
Ja olet nyt onnellinen?
Viera kirjoitti:
Tekisin samoin kuin tein silloin eli lähtisin ulkomaille töihin. Poikkeuksena en tulisi takaisin.
Suomeen kannattaa jäädä jos on loinen tai rikollinen. Suomella ei ole tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43
Ja olet nyt onnellinen?
Kyllä
Jos olisi rahaa, matkustaisin. Ehkä aikuisessa seurassa jolle turvallisuus on ensimmäinen asia ja terveys, joka tuntee riskit, ei etsi niitä. Ehkä kodin laittaminen. Kirjat, omat projektit. Missä haluaa asua ja elää, kävellä.
Jos vielä et ole aloittanut, aloittaisin säännöllisen monipuolisen liikunnan harrastamisen sekä terveellisen ruokavalion. Kiität myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä et ole aloittanut, aloittaisin säännöllisen monipuolisen liikunnan harrastamisen sekä terveellisen ruokavalion. Kiität myöhemmin.
Tätä minäkin olisin ehdottanut! Treenaisin itseni huippukuntoon ja opettelisin rutiinit, jotka edistävät hyvinvointia. Googlaa atomic habits.
Toinen asia: alkaisin viimeistään tuossa iässä säästää tavoitteellisesti ja lopettaisin kaiken turhan kuluttamisen. Jos/kun saat potkut viisikymppisenä tai elämä heittää muuten eteen vastoinkäymisiä (firma kaatuu, menetät työkykysi tms.), sinulla on hyvä pesämuna kasassa etkä jää kenenkään armoille riutumaan puutteessa.