Täytän pian 32 vuotta. Mitä tekisitte tässä iässä?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Muuttaisin ulkomaille.
Ei kai sinne noin vain voi muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttaisin ulkomaille.
Tekisin, mitä ikinä muutto vaatiikaan, ja sitten lähtisin.
Vaalisin terveitä elämäntapoja ja tekisin nautinnollisia asioita. Aloittaisin eläkesäästämisen...
Vierailija kirjoitti:
Minä sain ensimmäisen lapsen 25v. Silloin olin opiskelemassa korkeakoulussa,
Sulla on työaikaa 45-v asti. Sen jälkeen ei ole työtä. Aivan sama kuinka hyvä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vaalisin terveitä elämäntapoja ja tekisin nautinnollisia asioita. Aloittaisin eläkesäästämisen...
minnepä sitä säästää kun nytkin määräaikainen työ ja sen jälkeen luultavasti taa 2 vuotta työttömyyttä. ap
Et taida olla ihan siitä terävimmästä päästä
Jaxuhaleja 💕💕
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla ihan siitä terävimmästä päästä
Jaxuhaleja 💕💕
Kognitiivinen heikkous.- Ei voi mitään. ap
Iskisin mua hoitavan psykiatrin... Tai siis niin tein, mielikuvituksessani, mutta en tienny että telepatia toimii, taikka ettei lääkäritkään aina noudata sääntöjä, ne on ihmisiä... ja ehdin lähteä siksi toisen miehen mukaan, joka oli mulle todella väärä ja paha ja vanhensi mut 20v kahdessa vuodessa...
Vierailija kirjoitti:
Iskisin mua hoitavan psykiatrin... Tai siis niin tein, mielikuvituksessani, mutta en tienny että telepatia toimii, taikka ettei lääkäritkään aina noudata sääntöjä, ne on ihmisiä... ja ehdin lähteä siksi toisen miehen mukaan, joka oli mulle todella väärä ja paha ja vanhensi mut 20v kahdessa vuodessa...
Aikamoinen psykiatri :D
Minä sairastuin syöpään. Olisi voinut jäädä kokemattakin
Kymmenen vuotta vanhempana luottaisin omaan intuitioon kaikissa suhteissa. Elämä on liian lyhyt laastareille, kusipäille ja myrkyllisille ystäville?
Vierailija kirjoitti:
Minä sairastuin syöpään. Olisi voinut jäädä kokemattakin
Otitko monta koronarokotetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttaisin ulkomaille.
No kyllä voi, ainakin väliaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisitte tässä iässä 🤣🤣🤣
Lopettaisin hymiöiden käyttämisen ja opettelisin keskustelemaan.
Rupeaisin säästämään eläkepäiviä varten ja yrittäisin saada hyväpalkkaisen työn. Mikäli ei ole vielä perhettä perustaisin sellaisen, ja jos lapsia tulisi ihan ok. Vierailisin useammin sukulaisissa ja pitäisin yhteyttä ystäviin.
Minä sain ensimmäisen lapsen 25v. Silloin olin opiskelemassa korkeakoulussa,