Ketään ulkomailta paikalla?
Missä kaukana oot ja mikä ilma? Itse etelä-Suomessa ja aurinko paistaa.
Kommentit (9)
Pohjois-Italia 21.
Tulppaanit kukkii ja visteriat aloittelee kukintaa. Ihan kesä!
Yhdysvaltalainen tuleva kristakiuru:
Miksi kummassa pitää ulkomailla ollessa selata suomipalstoja?
Lontoo, 19 astetta ja puolipilvistä. Kevään lämpimin päivä tähän mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan Suomen kansalainen vaikka asunkin ulkomailla. Ihan yhtä hyvin voisi kysyä miksi Suomessa asuva katselee ulkomaalaisia leffoja.
Pohjois-Saksassa aurinkoista ja 23 astetta. Omenapuut aloittavat kukinnan.135
Vierailija kirjoitti:
En ole aloittaja, mutta viimeksi kun itse tätä kysyin, niin kahdeksan tunnin aikana tuli kahdeksan vastausta, joista kaksi oli samalta venäläiseltä, joka asui Suomessa. No, ulkomaillahan hänkin tietysti oli, ei siin mitään. Paljon suomalaiset tietysti muuttaa, ja kuitenkin lähes saman verran suomalaisia muuttaa takaisin kotimaahan. Tosi monella on kokemuksia muista maista. Jotkut lähtee seikkailuun työn tai opiskelun vuoksi, toiset ulkomaisen puolison. Sata syytä. ;D Aina on lähdetty ja tultu, mutta kotimaa on aina sydämmessä. Maailmanmatkaajat on muutenkin avarakatseisia. Maailmalla sen oppii huomaamaan, ettei se synnyinmaa huono ole.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että elän täällä ihan samanlaista arkea kuin Suomessa eläisin eli ihan samanlailla katson tv:ta ja selaan nettiä. Tällä hetkellä olen keuhkokuumeessa, jaksoin kuitenkin käydä lähimarketissa hakemassa paneerattuja kalafileitä ja kuoriperunoita. Laitoin ne uuniin ja noiden kanssa vihreitä pakastepapuja ja aiolia. Makoilen sängyssä ja lueskelen tätä palstaa, kirjoja ja välillä kommentoin Facebookin ryhmissä.
Adejessa, sellainen 20C ja aurinkoista