Mies kärähti ratista aamulla, miten suhtautuisit asiaan?
Oli lähdössä hakemaan loiventavia aamulla klo 9 jälkeen. Ajoi ratsiaan ja 0,72 promillea oli veressä ja ajokieltoa tuli.
Miten suhtautuisit asiaan?
Kommentit (365)
Siis meni promilleissa hakemaan lisää juotavaa. Kuulosta ongelmalta. Heittäisin pihalle, jos ei hakeudu hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Siis meni promilleissa hakemaan lisää juotavaa. Kuulosta ongelmalta. Heittäisin pihalle, jos ei hakeudu hoitoon.
Jos on jano, täytyy juoda. Nestetasapainon ylläpito on tärkeää etenkin nyt helteillä.
Kun ei ole miestä eikä tule niin tilanne on mahdoton.
Mahdoton myös siinä mielessä että ikinä enkä koskaan en miestä huolisi joka viinan kanssa läträä.
Oli lähellä etten kärähtänyt tänä aamuna ratista kun lähdin mökiltä kauppaan. Ratsia oli ja puhalsin 0,46 promillea. Huhhuh.
Mies tuskin oli ansainnut sitä.
Tiedän yhden mamman joka myös kärähti aamulla ratista kun oli menossa kauppaan. Oisko ollut hakemassa loiventavia itselleen ja ukolleen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden mamman joka myös kärähti aamulla ratista kun oli menossa kauppaan. Oisko ollut hakemassa loiventavia itselleen ja ukolleen.
Miten suhtautuisit asiaan?
Aika hiljaista ollut viimeaikoina, eikö kukaan ole enää kärähtänyt rattijuopumuksesta?
Rattijuopumus tarkoittaa hyvin usein alkoholiongelmaa, eli miehesi on alkoholisti tai alkoholisoitumassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en rattijuopon kanssa eläisi. Voiko nolompaa olla. Samaten kuin tuollaiset kännäilyt ja krapulat ja loiventavat, heivaa pois mokoma juoppolalli. Siis oikeasti.
Tässä se tuli tyhjentävästi! Tuosta seuraava askel on, että ajelee hakeen lisää kaljaa umpitunnelissa.
Mahdotonta. Jos minulla ylipäätään olisi mies, niin ei ainakaan juoppoa.
Sanoisin miehelle että hän on alkoholisti. Jos hän on vailla loiventavia niin tarvitsee apua piste.
Mihin aikaan uskaltaa lähteä autolla hakemaan lisää juomista kun on juonut eilen illalla kossupullon ja kuusi olutta?
Miten pitkän aikaa ap:n mieheltä kortti on kuivumassa?
Aikuinen tekee omat ratkaisunsa ja kärsii seuraukset. Eli enpä sen ihmeemmin.
Ymmärtäväisesti, huono tuurihan voi sattua kenelle tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan uskaltaa lähteä autolla hakemaan lisää juomista kun on juonut eilen illalla kossupullon ja kuusi olutta?
Eikö sitä juomista voi hankkia kerralla riittävästi koko "session" ajaksi ettei tarvi lähteä autoilemaan. Jättää ne loiventavat vaikka auton peräkonttiin ja käy hakemassa sitten vasta aamulla. Tai hankkikaavittu vaikka pakettiautollinen ja juokaa ittenne kerralla hengiltä.
Enpä osaa kuvitella tilannetta koska minulla ei ole miestä, ja jos olisi niin ei juoppoa sellaista.
Mutta jos leikitään että tilanne olisi tosi, se äijä olisi entinen. Joko lähtisi se, tai sitten lähtisin minä.
Huonosti suhtautuisin, jäin lapsena koulumatkalla rattijuopon yliajamaksi.
Yök mikä kallu. En katselisi tuollaista toopea hetkeäkään.