Mies kärähti ratista aamulla, miten suhtautuisit asiaan?
Oli lähdössä hakemaan loiventavia aamulla klo 9 jälkeen. Ajoi ratsiaan ja 0,72 promillea oli veressä ja ajokieltoa tuli.
Miten suhtautuisit asiaan?
Kommentit (365)
Vierailija kirjoitti:
Antaisin miehelle kakkosta niin ei ole hänellä paha mieli
Olet ihana💕
Koska olen itse ammattikuljettaja, ja mulla loppuisi myös työnteko tuohon paikkaan, olen tosi tarkka asiasta .
Koska mies lisäksi lähti hakemaan loiventavia, ja ylipäänsä on juonut niin paljon, että tarvitsee loiventavia, no, olisin eronnut tuollaisesta miehestä jo aikaa sitten.
En katsele alkoholisteja tai muuten ongelmakäyttäjiä
En tuomitsisi pienestä hairahduksesta, kannustaisin ja ohjaisin keskusteluilla miestä oikeaan suuntaan. Tukisin häntä ongelmassaan ja rakastaisin syvästi.
Tuollaisille ainoa oikea paikka on alkoholistiparantola. Ei pidä ryypätä niin paljon, että tarvitsee "loiventavia".
Vierailija kirjoitti:
En tuomitsisi pienestä hairahduksesta, kannustaisin ja ohjaisin keskusteluilla miestä oikeaan suuntaan. Tukisin häntä ongelmassaan ja rakastaisin syvästi.
Minun rakkaani on joutunut suorittamaan vankeustuomion kun on jäänyt kiinni rattijuopumuksesta monta kertaa. Teen juuri samalla tavalla, ja uskon hänen olevan ajan myötä parempi ihminen kunhan pääsee irti minun avullani rikoskierteestä.
T. Sosiaalityöntekijä
Jos on kertajuttu ja ottaa opikseen ja häpeää niin en löisi lyötyä. Jos on jokaviikkoinen harrastus ja naureskellaan kiinnijäämiselle niin arvopohja olisi niin eri että ei oltaisi kimpassa.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni aamulla saa 8.30-9.45 käydä kaupassa vaikka olisi hieman alkoo veressä.
Tottakai saa, mutta rattiin ei ole asiaa.
T. Kaupantäti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni aamulla saa 8.30-9.45 käydä kaupassa vaikka olisi hieman alkoo veressä.
T. Kaupantäti
Eikä 8:30 kaupantäti myy vielä loiventavia😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kaupantäti
Eikä 8:30 kaupantäti myy vielä loiventavia😭
Tämä on huono asia Suomessa. Loiventavien myynti pitäisi aloittaa samaan aikaan kun vauvapalstan kommentointi aukeaa.
Myönyisin itselleni, että elän alkoholistin kanssa ja hankkisin hänelle apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kaupantäti
Möisitkö kiltti kaupantäti minulle muutaman loiventavan jos tulen klo 08:30 taksilla hakemaan🙏
Jos on tarvetta dokaamisen jälkeen lähteä ajamaan niin kannattaa hankkia kunnon alkometri niin voi tarkastaa ajokuntonsa luotettavasti. Vain idiootit luottavat tuuriin ja jäävät kiinni.
Petteri Orvon tavoin olisin yllättynyt, koska ei hän juo koskaaan enempää kuin 2 pientä olutpulloa.
Parisuhde ei päättyisi mutta en kyllä rattijuoppoja taputtele päähän. Ihan sama kuinka pieni ylitys, kännissä ei ajeta, piste. Ostetaan edellisenä iltana riittävästi sitä brenkkua että riittää loivareiksi, niin ei tarvitse lähteä omaa ja muiden turvallisuutta aamulla vaarantamaan.
Tyhjästähän tuo ajokielto tuli, kun ei ilmeisesti mitenkään vaarantanut liikenteessä. Olisin kannustava ja auttaisin kaikin tavoin.