Kiva maksaa buumereiden eläkkeet kun tietää että itse ei tule eläkettä saamaan.
Kommentit (843)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs toivoitte muille pahaa? Eli toivoitte isoon ääneen että eläkkeitä leikattaisiin. No leikataankin teiltä itseltänne. Kannattaa vähän miettiä sitä järjenkäyttöä.
Det är lite synd att kalla någon för en otacksam och illvillig tjuv, men vad kan man åt faktum?
Vierailija kirjoitti:
Purskahdin nauruun, kun täällä joku kommentoija sanoi, että eläkeläiset ovat pyramidi huijareita? 😂
Se on täällä päivästä toiseen esiintyvä typeryys.
Vierailija kirjoitti:
Tuota samaa on väitetty jo 90-luvulta lähtien, eli 30 vuotta. Enemmän kuin sukupolven verran. Silti eläkkeet edelleen maksetaan ja ovat tasoltaan parempia kuin silloin.
Mistä teitä maailmanlopunennustajia oikein sikiää?
T. Tuleva eläkeläinen
Teidän ahne sukupolvi saa todella pailjon enemmän eläkettä, kuin esim me nuorempi sukupolvi.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon pyramidihuijaukseen riistävät n. 40 prosenttia palkasta. Ei ole kumma että työikäiset köyhtyy eikä lapsia tule kun joutuu elättää historian itsekkäimmän sukupolven, nykyeläkeläiset.
Du kunde bekanta dig med fakta. Varifrån tog du 40 %?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota samaa on väitetty jo 90-luvulta lähtien, eli 30 vuotta. Enemmän kuin sukupolven verran. Silti eläkkeet edelleen maksetaan ja ovat tasoltaan parempia kuin silloin.
T. Tuleva eläkeläinen
Teidän ahne sukupolvi saa todella pailjon enemmän eläkettä, kuin esim me nuorempi sukupolvi.
Se on sitä elämää vain. Tyydy siihen, mitä saat, tai sekin vähä otetaan pois.
Vierailija kirjoitti:
loppuu työnteko
Itse tässä kovasti puntaroin vaihtoehtoja, joilla voisin lopettaa PALKKAtyönteon ja siirtyä täysipäiväisesti omaksi hyödyksi tapahtuvaan aherrukseen. Ihan vielä ei löydy uskallusta. Mutta sen tiedän jo nyt, että eläkeiän nostot ei minua saa tekemään pidempää työuraa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tuleva eläkeläinen
Tilastojen mukaan eläkeläisten ostovoima on parantunut vuodesta toiseen, joten valehtelet. Voit tarkastaa asian Tilastokeskuksen sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me oikeisto ja vanhukset pidetään yhtä.
Hehe, vanhukset on demukoita eli tulipunaisia sosiaalipummeja. Ja jotta varmasti ei nuoremmat enää suomea nosta, he tuottavat maan täyteen kehitysmaa-sossuväkeä että varmasti ei maksaminen helpota edes heidän itsensä lopulta mentyä.
Kaikista työssäkäyvistä tulee sosiaalipummeja ja demareita kun pääsevät eläkkeelle? Olen eläkkeellä oleva kokkari enkä tosiaan demariksi vaihda :D
Eikö tuo boomerit -sana ole sellainen jota vain heikkolahjaiset käyttää. Sopii hyvin apn suuhun.
Varsinainen boomeriikäluokka on jo varsin iäkäs.
oIIo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin. Eläkekertymä muodostuu työaikana ansaitusta tulosta.
"Mene töihin." Kyllä menin ja minulla on useita alle 23-vuotiaana tehtyjä kokoaikatyövuosia, joista en saa senttiäkään eläkettä. Eläkemaksut niistäkin kyllä kerättiin joka kuukausi. Joten, olkaa hyvä vain.
Samoin mulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
loppuu työnteko
Itse tässä kovasti puntaroin vaihtoehtoja, joilla voisin lopettaa PALKKAtyönteon ja siirtyä täysipäiväisesti omaksi hyödyksi tapahtuvaan aherrukseen. Ihan vielä ei löydy uskallusta. Mutta sen tiedän jo nyt, että eläkeiän nostot ei minua saa tekemään pidempää työuraa!
Grunda företag utomlands och flytta dit. Win - win.
Vierailija kirjoitti:
Tarkistin aloituksen innoittamana eläkeotteeni. Olen nyt, 52-vuotiaana kerryttänyt itselleni eläkettä 2142€. Viimeiset kahdeksan vuotta keskimäärin yli 100€/kk.
Aloittaja voi tuskissaan lähteä ulkomaille, jos siellä asiat ovat paremmin. Kun itse asuin ulkomailla, näin ei kuitenkaan mielestäni ollut.
Et vain tule näkemään noita rahoja, kun niille ei löydy maksajaa 20 vuoden päässä
Kiva maksaa elintaso läpsyttelijöiden eläminen, kun voisi maksaa oman maan kansalaisille.
Vierailija kirjoitti:
T. Tuleva eläkeläinen
Höpöhöpö. 90 luvusta lähtien on ollut puhetta että eläkejärjestelmä tulee olemaan ongelma tulevaisuudessa ja tämä tulevaisuus on nyt ja tulevina vuosina. Ei kukaan puhunut siitä että 2000 alussa homma tulee kaatumaan.
Ja eläkkeiden taso laskee ihan pakosta kun se on ihan laskennallinen ongelma.
Olen 48 vuotias ja välttänyt just siitä syystä eläkemaksuja lähes koko työelämän aikana ja miellummin pistänyt rahat omakotitaloon ja osakesäästämiseen. Talo maksettu ja osakesäästöjä sen verran että näillä näkymillä 65 vuotiaana pitäisi olla 750000 tilillä. En luota eläkejärjestelmään mitenkään.
Koska et elä elämäntavoillasi eläkeikään. Ymmärrät jo, ettei kannata käyttää huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen boomeriikäluokka on jo varsin iäkäs.
oIIo
De stora årskullarna som det jämt syftas på är ännu äldre.
Vierailija kirjoitti:
Samat ajatukset.
Menkää Afrikkaan, siellä saa elellä hulppeesti, hankkia viisi vaimoa ja istua akasipuun alla korsi suussa ja kaikki hoituu.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs toivoitte muille pahaa? Eli toivoitte isoon ääneen että eläkkeitä leikattaisiin. No leikataankin teiltä itseltänne. Kannattaa vähän miettiä sitä järjenkäyttöä.
Yli 1200 euron kuukausieläkkeistä voi leikata ylittävästä osuudesta 80%. Eläke ei ole mitään saajansa omaisuutta, vaan sosiaalietuus, jonka maksuperusteita voidaan tarpeen vaatiessa muuttaa.
Purskahdin nauruun, kun täällä joku kommentoija sanoi, että eläkeläiset ovat pyramidi huijareita? 😂