Kiva maksaa buumereiden eläkkeet kun tietää että itse ei tule eläkettä saamaan.
Kommentit (843)
Eläkkeitä leikataan, eläke pienenee keskitulo-eläkeläisellä 432 EUROA vuodessa.
Inflaatio ja ALV korotus sekä palveluiden, lääkkeiden yms. korotukset vievät moninverroin tuon.
Nuoret, te voitte tehdä töitä ja parantaa elintasoanne. Eläkeläiset, monet niin loppu, että eivät voi tehdä oikein mitään töitä. Nuoret, tiedätte sen sitten kun olette vanhoja, joudutte maksamaan lähes kaikesta, kun ette enää pysty oikein mitään omia asioita hoitamaan vasn joudutte maksamaan kaikesta.Kiitos valtiovalta kun viette kaiken. Jättäisitte edes tuhkat pesään?
Eläkeläiset, menkää lakkoon. Lakko on sellainen että ette enää osta mitään palveluita, kuin vain pakolliset. Älkää ostako remontteja tai hankkiko mitään asioita tai palveluita, paljonko 2 miljoonaa työllistää näillä muita??
Oikeisto hallitukset ovat jo toista kertaa nostamassa eläkeikää. Jäädyttävät myös eläkeindeksit.
Vasemmisto taas maksoi eläke korotukset, joita ei oltu korotettu vuosikymmeniin oikeiston aikana.
Kumpaa tulevat eläkeläiset haluavat?
Ja heidän lapset saavat varmaan hyvät päivähoidot ja ilmaisen terveyspalvelun ja turvalliseb koulumatkan ulkomailla Ai niin unohdin sen minä, minä, minä ajattelun. Eihän nyt suomalainen lapsia tee, edes ulkomailla.