Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä voisin tavata raittiin sinkkumiehen?

Vierailija
06.04.2024 |

Mietin, missä aikaansa viettävät n. 40-50-vuotiaat sinkkumiehet, jotka ei baareissa eikä seurakunnassa käy? 

Voisin ite mennä sinne kans, missä he on. Mutta liekö sellaisia paikkoja kovin helpolla löydettävissä? 

Samantyyppiset naiset käyvät melko paljon kansalaisopiston kursseilla ja kulttuuritapahtumissa. Niissä vähemmän miehiä näkyy, tai jos näkyy, ovat kumppaninsa kanssa siellä.

Salilla käyn, siellä voi olla mahiksia kohdata. Mitä muita paikkoja tulee teillä mieleen?

Deittiäpit kyllästyttää, haluaisin tavata ihmisiä old school-tyyliin.

T. Sinkku joka toivoisi löytävänsä ihmisen, jonka kanssa katsella maailmaa ja jakaa arkea

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on varsin yleinen ongelma. Lehdissä puhutaan aina naisten sinkkuudesta, ainakin kun kokeilin Veksi hakua

https://veksi.com/Uutiset.jsp?otsikko=sinkku

Vastaavilla hakusanoilla miehistä löytyi aika vähän uutisia.

Vierailija
22/31 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan pari kertaa viikossa kunnon kännin. Se lasketaan raittiiksi vielä. Missä voisimme tavata ja naida?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin lavatansseissa, paljasjalkaisen helsinkiläisen.

Vierailija
24/31 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon 44v ja silloin kun en ole  töissä tai ruokakaupassa niin olen vain kotona mutta en halua minkäänlaista seuraa.

Vierailija
25/31 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotkan meripäiviltä

Vierailija
26/31 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilkillä, mutta seuraile ensin vähän sivusta jos kala syö, kunnes syöntipiikki on ohi. Siinä vaiheessa saatan saada sanojakin suustani

Komppaan tätä, pilkkimiehet on jonkinlaisessa transsissa eikä sitä kannata mennä keskeyttämään morjestelemalla.

Vierailija
27/31 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku raitis ja savuton, olen pois ns "markkinoilta" ne on nähty ja aika heikoksi todettu. Olen mielummin yksin. Tsemppiä kuitenkin etsintään, luulen että kaltaisiani on paljon, joka on ikävää sinun kannaltasi. 

Vierailija
28/31 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi vaikka minut voit löytää lenkkipolulta, juoksemasta, talvisin myös hiihtämästä hyvin usein myös pyöräilemästä. Voit löytää minut usein myls kirjastosta. Tai vaikka ruoka-kaupasta.  Huokaus. Kyllä minä(ki) tiedostan sen, ettei kumppanin (naisen) löytäminen ole sen helpompaa meille raittiina eläville miehille.

- Eikä se ole tullut yhtään helpommaksi ikävuosien kasvaessa. Toisaalta olen myös ollut aika lasika nimenomaisesti etsimään kun en ole viekö kokeillut onneani Tinderissä tai netin ihmeellisessä maailmassa.

Ja kuten arvannette, niin aika vähän tulee käytyä niissä paikoissa, joissa Suomessa on moraalisesti hyväksuyttävintä yrittää löytää itselleen seuraa ja kenties jopa se mahd. kumppani. - En siis ts. tapaa juurikaan käydä paikoissa, joissa alkoholi on usein enemmän ja vähemmän läsnä e. suomeksi baareissa, yökerhoissa tms. 

Olisihan se tai saattaisihan se ollakin hurmaavaa, jos vaikka joskus saattaisi kohdatat tosien kirjaston hyllyjen välissä; mutta sellainen ei kai ole Suomessa oiken tapana; ei ainakaan nykyisessä elämänvaiheessani, jossa kaikkein kiihkeimmät ja intensiivisimmät opiskeluvuodet ovat itselläni takana. - Lähinnä itsekseen pakertamani jatko-opiskelu ei ole läheskään yhtä kiihkeää kuin se aika , jolloin oli vielä perustutkinto-opiskelija.

Perhana sitä tuntee itsensä jo melkein keski-ikäiskeksi, vai kai sitä sellainen 40 vuotiaana "jo" onkin. 

Vierailija
29/31 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/31 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimit on raittiita.

Vierailija
31/31 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muslimit on raittiita.

Kaikki ääripäitä edustavat ovat usein vähän haastavia kumppaneina.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi