Millaisella säännöllisesti tilille tulevalla summalla voisit elää mukavaa elämää?
Ilman työntekoa?
Silmiini osui juuri lehtijuttu jossa ihmiset elää pörssi-yhtiöistä tulevilla osingoilla.
Millaiseen summaan sinä olisit tyytyväinen? Nyt annetaan ajatusten ja haaveiden lentää.
Minulle riittäisi ehkä 7000e nettona. Kävisin kai silti huvikseni töissä tapaamassa työkavereita mutta mitään raskasta en viitsisi tehdä.
Kommentit (45)
10 000 e kuussa. Tällä hetkellä eletään kyllä ihan mukavaa elämää paljon vähemmällä. Mutta tuolla summalla voisi elää sellaista elämää kuin haluaa.
Tienaan nyt muutaman satasen alle 2000. Olen 2 lapsen yh. Jo tuo muutaman satasen nosto 2000 euroon olisi mahtavaa. 3000 kk ja eläisimme aika huoletonta elämää.
Vierailija kirjoitti:
10 000 e kuussa. Tällä hetkellä eletään kyllä ihan mukavaa elämää paljon vähemmällä. Mutta tuolla summalla voisi elää sellaista elämää kuin haluaa.
eli millaista?
Tiliilläni on noin 380000 euroa jotka saatu äidiltä perintönä. Elän sillä ihan hyvin. En minä silti törsää. En ole ulkomaillakaan käynyt 4 vuoteen. Isältä sain kesämökin jo vuosia sitten koska se ei sitä jaksanut hoitaa enää 75 vuotiaana. Se piti remontoida joten sain isältä ennakko perintöö remonttiin.
Varmaan 7000e kuulostaa monesta todella suurelta summalta. Jotkut kyllä taitaa alapeukuttaa vähän kaikkea.