Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri mätystelee ja mussuttaa äänekkäästi syödessään, juodessa kuuluu kovaääninen gluk gluk gluk ja perään öhinää

Vierailija
06.04.2024 |

En kestä sitä. Minulla on varmaan ääniyliherkkyys tai olen hullu, mutta en kestä sitä. Se ääni on kammottava, keneltäkään muulta ei sellaista lähde. 

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyyntymiskynnys on ihmisillä noussut. Kaikenlainen kakofonia kaupoissa, mm musiikki ja kaupungilla liikenteen melu ym on niin kuormittavaa, että hetken hiljaisuuden tarve on valtava. Monet haluaa luontoon ja maalle asumaan. Työssä tuleva stressi saa pinnan kiristymään ja vieterin.

Monet asuu myös kerrostaloissa joissa elämisen ääniä ja muita ihmisiä on vaan pakko sietää, mutta ihmiset voisivat sielläkin ajatella toisiaan. Mutta eipä ajattele. Minä minä asenne kukoistaa.

Itsestään ääntä pitävät, minä vaan olen tälläinen-asenne on yleistynyt ja omaa persoonaa on muka hienoa tuoda esille. Mä vaan olen tällänen kolistelija ja maiskuttaja. Koita kestää.

Tämän on aivan sakelin yleistä. Ihmisiltä on kadonnut toisten huomioonotto ja se luullakseni monia risoo. Minua ainakin suuresti

Ei ole kyse kiusaamisesta jos tämäkin asia tuodaan esille vaan huomioonottavaa olisi jos ihmiselle tulisi käytöstavat takaisin.

Monella olisi opittavaa isovanhemmiltaa ja siitä ajasta kun he olivat nuoria.

T. Lähihoitaja

Vierailija
42/42 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen vanhan elokuvan Jäniksen vuosi ja hämmästyin kun pulssini tasaantui ja rentouduin elokuvaa katsoessani.

Nykyajan elokuvat ja tv sarjat ovat niin hem metin nopeatempoista ettei edes pysy mukana mitä tossa just tapahtui. Laitan usein tv kiinni. Hirveetä sontaa.

Olin myös viikko sitten Hesassa ja aloin kävellä kadulla hirveetä vauhtia vaikka olin rentoutumassa oleva turisti.... niin paljon ympäristö vaikuttaa. Pinna kiristyy, stressi lisääntyy aivan huomaamattaan.

Kun palasin kotiin, huomasin olevani uupunut melusta isossa kaupungissa ja nauttivani oman paikkakuntani rauhasta vaikka täälläkin on toki meteliä.

Sinä aloittaja vaikutat olevan burn outin partaalla. Muista itse rauhoittaa mielesi. Olet selkeästi alkanut ilkeäksi ja halveksit muita. Se on ensimerkki väsymyksestäsi ja stressistäsi joka on jo hälyttävä. Tuollaiset asiat eivät normaalikansaa vaivaa kuten miten työkaverusi syö. 

Olkaa onnellisia ruuasta. Mieti afrikan lapsia kun suu kuolassa aterioit mättöpizzaa.

Sekin on epäkiitollisuutesi merkki. Mätät vaan ruokaa olematta siitä kiitollinen. Hyvin monella lösöllä länsimaalaisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi