Suosittele hyvää selvänäkijää
Suosittele hyvää selvänäkijää joka tekee kirjallisesti tulkintoja.
Kommentit (190)
Hei rakkaat ihmiset.
Onkohan vähän toksista tämä teidän keskustelu Lämpöä ja valoa ja rakkautta teidän päiväänne Koittakaa päästää irti taakasta, kiukusta tms.
Vierailija kirjoitti:
Parempi, että kysyt itse suoraan saatanalta, Ap.
Niin, mitä sinä nyt halusitkaan tietää?
Kysyy S.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kuvittelet että joku sinulle täysin vieras ihminen tietäisi asioistasi paremmin kuin sinä itse.
Toki hän voi tempaista hatustaan jotain kun kerrot hänelle ikäsi, sukupuolesta, harrastuksesi, perhetaustasi...täysin vastuuttomasti
Olen kerran ollut selvänäkijän luona joka kertoi sellaisia asioita minusta ja perheestä, joita ei olisi voinut minusta tietää tai saada mitään kautta selville. Tiedätkö, että myös poliisi käyttää selvänäkijän palveluita satunnaisesti? Eikä nyt puhuta mistään television huuhaa näkijöistä.
Saattoi käyttää kokeilunomaisesti joskus 70- luvulla, silloin on paranormaalit ilmiöt olivat tieteellisen mielenkiinnon kohteena.
Osoittautui kuitenkin, ettei selvänäkijöistä ollut kuin haittaa.
Suomen kuuluisin selvänäkijä Aino Kassinen mm. seurusteli Venuksesta ja Marsista tulevien humanoidien kanssa. Kertoo selvänäkijöiden tasosta.
Tarkemmin analysoitaessa 70- luvun paranormaalitutkimuksia, on voitu todeta koejärjestelyjen olleen todella puutteelliset ja että positiivisten tulosten taustalla olivat ennakkoasenteet ja odotukset, joiden annettiin vaikuttaa tulosten tulkintaan.
Tuo, että selvänäkijä "tietää" sinusta ja perheestäsi asioita on juuri tuota "cold- ja warm readingia", menetelmiä, joissa tietoa ongitaan eri menetelmin asiakkaan sitä itse huomaamatta.
Puolisoni kävi myös meediolla, joka "tiesi" hänestä ja hänen perheestään asioita. Sitten meedio laati ennustuksen, joka ei sitten toteutunut millään mittarilla.
Meedio laati myös hänen siskolleen ennustuksen, jonka asettamia puitteita seuraillen hän sotki elämäänsä vuosikaudet.
T: skeptikko
Jos nyt uskoo sokeasti kaikkeen mitä muut tulkitsevat ja pilaa elämäänsä sen takia niin voi syyttää vain itseänsä kuitenkin. En ole ottanut niitä sillä tavalla, olen aina pohtinut tulkintoja itsenäisesti mutta aika heikkolaatuisiahan ne ovat olleet vuosikymmenen ainakin. En väitä että se olisi ollut toivottavaa mutta täytyy nyt vain hyväksyä riskit näissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kuvittelet että joku sinulle täysin vieras ihminen tietäisi asioistasi paremmin kuin sinä itse.
Toki hän voi tempaista hatustaan jotain kun kerrot hänelle ikäsi, sukupuolesta, harrastuksesi, perhetaustasi...täysin vastuuttomasti
Olen kerran ollut selvänäkijän luona joka kertoi sellaisia asioita minusta ja perheestä, joita ei olisi voinut minusta tietää tai saada mitään kautta selville. Tiedätkö, että myös poliisi käyttää selvänäkijän palveluita satunnaisesti? Eikä nyt puhuta mistään television huuhaa näkijöistä.
Saattoi käyttää kokeilunomaisesti joskus 70- luvulla, silloin on paranormaalit ilmiöt olivat tieteellisen mielenkiinnon kohteena.
Osoittautui kuitenkin, ettei selvänäkijöistä ollut kuin haittaa.
Suomen kuuluisin se
Hyvin mielenkiintoinen kommentti moninkin paikoin. Itse asiassa toivoisin pääseväni testattavaksi oppaideni kanssa, olisi mielenkiintoista tutkia miten minä toimin heidän kanssaan ja mitä oppaani kertoisivat. Minunkin tulee luottaa siihen mitä minulle kerrotaan, tiedän että kauttamme voidaan antaa mitä tahansa. Tietenkin vakavat asiat on otettava vakavasti ja olen tarkka siitä miten työskentelen mutta vapaamielisesti olisi mielenkiintoista tehdä kaikenlaisia tutkimuksia asian äärellä. Theresa Caputoakin tutkittiin ymmärtääkseni aivotoiminnan osalta, hänhän on siis meedio. Tämä jäi minulta vielä hieman epäselvyyteen kokonaisuuden osalta. Muistan vain että häntä haluttiin tutkia. Hänen avoimuutensa sekä rehellisyytensä on varmasti ollut hänen tavaramerkkejänsä elämässä.
Se on ihan sama millä nimityksellä te tulkitsette, tapa on loppuviimein aina sama. Ihminen tulkitsee omasta ymmärryksestänsä käsin eikä pysty vaikuttamaan energiaan mutta energia vaikuttaa ihmisiin.
Se olet sinä itse. Kirjoitat paperille mitä toivot. Sen jälkeen siihen alle miten luulet, että toiveesi alkaa käymään toteen. Sen jälkeen laitast aika-arvion ja näin olet selvänähnyt itsellesi. Tämä vastaukseni ei ollut sitten v--tuilua
Selvänäkijöiden taso on romahtanut ja sillekin löytyy luonnollinen syy. Koko yhteiskunta on muuttunut eikä selvänäkijöitä olla tarvittu niin paljon. Kaikella on tarkoituksensa. Voimme tulkita jokainen elämää omasta ymmärryksestämme käsin, kuten monet tekevätkin. Osa älykkyyttämme. Se on kuitenkin eri asia kuin tehdä henkilökohtaisia tulkintoja intuitiivisesti tiedon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se olet sinä itse. Kirjoitat paperille mitä toivot. Sen jälkeen siihen alle miten luulet, että toiveesi alkaa käymään toteen. Sen jälkeen laitast aika-arvion ja näin olet selvänähnyt itsellesi. Tämä vastaukseni ei ollut sitten v--tuilua
Siis mitä tarkoitat tällä tulkitsemisellasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jokainen ihminen on paras selvännäkijä itselleen ja kun antaa alitajunnan tulla tekemään töitä, niin se tarjoaa myös vastaukset ja ratkaisutkin. Kun ongelmansa kirjoittaa ylös sekä sen miten luulee, että se ratkeaa, niin joskus tulee vahingossa kirjoittaneeksi sitten sen oikeankin ratkaisun. Sen kyllä sitten huomaa. Sillä lailla alitajuntaansa voi käyttää hyväkseen. Se kyllä tietää mitä pitää tehdä vaikkei ihminen itse uskoisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jokainen ihminen on paras selvännäkijä itselleen ja kun antaa alitajunnan tulla tekemään töitä, niin se tarjoaa myös vastaukset ja ratkaisutkin. Kun ongelmansa kirjoittaa ylös sekä sen miten luulee, että se ratkeaa, niin joskus tulee vahingossa kirjoittaneeksi sitten sen oikeankin ratkaisun. Sen kyllä sitten huomaa. Sillä lailla alitajuntaansa voi käyttää hyväkseen. Se kyllä tietää mitä pitää tehdä vaikkei ihminen itse uskoisikaan.
Olet oikeassa mutta tällöin kyseessä ei ole selvänäköinen tulkinta joka on eri asia. Tottakai jokainen voi itse työstää omia asioitansa ja haaveilla, suunnitella sekä pohtia tulevaa. Ketään ei pakoteta maksamaan selvänäköisistä tulkinnoista joiden tarkoitus on myös valottaa tulevaa ja antaa opastusta. Eri asioita siis. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tuttu sivusto, olen joskus sieltäkin tutkinut asioita. Olen itsekin ollut kiinnostunut kaikenlaisista ilmiöistä käytännössä koko elämäni. Pitäkää mielessä nämäkin tärkeät ja äärimäisen mielenkiintoiset asiat vaikka eivät nyt selvänäkijöihin liity. Tuntuu että asiat ja aihepiirit ovat menneet sekaisin monellakin tavalla. Kaikki mitä elämässämme on kuuluu kuitenkin elämäämme edelleenkin.
Tässä sinulle:
Kun Venus nousee Kauriista, Leijona kohtaa käärmeen. Silloin kulta hehkuu sinulle, mutta älä harhaudu, sillä kaikki hehku ei ole kultaa.
Tuodaan myös, että kallio on sinun tuleva elementtisi. Se on ollut vesi, mutta nyt aikalinjasi kasvaa kivisillaksi maailmojen välillä. Edustat pysyvyyttä, kestävyyttä ja järkymättömyyttä.
En näe tänään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä sinulle:
Kun Venus nousee Kauriista, Leijona kohtaa käärmeen. Silloin kulta hehkuu sinulle, mutta älä harhaudu, sillä kaikki hehku ei ole kultaa.
Tuodaan myös, että kallio on sinun tuleva elementtisi. Se on ollut vesi, mutta nyt aikalinjasi kasvaa kivisillaksi maailmojen välillä. Edustat pysyvyyttä, kestävyyttä ja järkymättömyyttä.
En näe tänään muuta.
Kenelleköhän tämä on? Kiva tulkinta.
Yleisiäkin tulkintoja voidaan tehdä ja jokainen lukija saa niistä omat ajatuksensa. Aina kuitenkaan kaikki ei resonoi joten väkisin ei kannata ajatella että kaikesta on pakko löytää jotakin. Itsekin olen seurannut monia erilaisia tulkitsijoita ja joskus sitten huomasin että nyt tuntuu etteivät nämä enää resonoi henkilökohtaisesti. Näin se suuntakin voi alkaa muuttumaan. Kaikella on aikansa. Luin kuitenkin aina sen mikä kiinnosti. Nyt onkin mennyt jo useita vuosia etten ole perehtynyt tarjontaan mutta monista kirjoituksista tai tulkinnoista oppii myös paljon, erilaisuus on rikkaus moninkin tavoin.
Tulkintoja voidaan tehdä monin eri tavoin. Osa käyttää myös tarot-kortteja. Myös kysymyksiä voi esittää, niiden avulla voi saada syventävämpää tulkintaa aikaiseksi. Tulkitsijan kanssa voi myös pohtia yhdessä elämää. Tulkitsijoilla on aina vaitiolovelvollisuus ja enkelimme tietävät aina meistä kaiken koska ovat aina paikalla näkemässä kaiken.
Kiinnostavatko enkelit vielä teitä nykyisin? Kiinnostaisiko tietää enemmän enkeleistä eri tavalla?
Mitä sinä ajattelet enkeleistä? Millainen on sinun enkelisi? Mitä te keskustelisitte keskenänne? Voit olla enkelisi seurassa täysin oma itsesi, sinun ei tarvitse peitellä mitään, ei edes pahimpia mokiasi tai salaisimpia rikollisia ajatuksiasi. Enkelisi on ystäväsi mutta hän kyllä tukisi sinua olemaan aina hyvä ja rehellinen ihminen. Hän on kanssasi aina mutta ei voi puuttua sinun tekemisiisi, hän kyllä ohjaa tarpeen mukaan ja auttaa sinua oppimaan. Kysy kysymyksiä mielessäsi omalta enkeliltäsi ja kuulemma sinun ei tarvitse sanoa häntä enkeliksi jos et halua. Saat nimetä hänet täysin vapaasti tai kutsua häntä miksikä olioksi ikinä sinä haluat. Pääasia olisi että ajattelet enkelisi olevan todellakin ystäväsi ja sinua varten, se joskus kiukuttaa ettei aina pystykään kaikkeen mihin haluaisi sillä sinua täytyy myös suojella ja rakas hieman pidätelläkin välillä aloillasi. Rakastamme teitä sanovat enkelit ja lähtevät taas matkoihinsa. Mukavaa iltaa kaikille sieluille! 🖤
Oon paha selvänäkijä eli en suosittele