Minkä kanssa legginsejä pidetään?
Kyselin täällä XXL kokoiselle leggisejä.
Kiitos ensinnäkin kovasti vinkeistä, ne olivat hyviä.
Moni kauhulla kyseli, että en kai pidä niitä mekon tai tunikan kanssa. Haluaisin nyt kysyä, että minkä kanssa niitä pitäisi siis pitää?
Kommentit (18)
Tunika tai kietaisuhame. Ja Grokcsit.
Mustat legginsit ja valkoinen pakkopaita ovat oiva yhdistelmä juhliin, jossa sinä olet illan tähti.
Tietyn pituisten mekkojen kanssa pidän. Ja talvella sukkahousujen sijaan. Ja kotona.
Niitä pidetään talvella pitkän mekon alla. Tai kotona pyjaman asemesta. Jotkut leggingsit käyvät kuntosalille tai lenkille. Mutta ihan aikuisten oikeasti niitä ei pidä käytettämän muuten.
Pakkohousut, pakkopaita, pakkotakki, pakkolakki
Niitä pidetään salilla tai lenkillä. Ne ei ole housut.
Tänään näin miehen vaprileggingsseissä Ei jäänyt yläosa mieleen.
Tunikan ja crocksien. Ainakin itte piän. Mulla on iso vatta mutta sirot sääret ja silloin nuot näyttää parhaalta. Mieski kehhuu.
Pitkiä kalsareita pidetään pitkien housujen alla kylmillä keleillä. Näin myös silloin kun niitä kutsutaan legginseiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tänään näin miehen vaprileggingsseissä Ei jäänyt yläosa mieleen.
Capsileggings.
ja itse pidän leggingssejä kotona lantion peittävän neulepaidan kanssa tai lenkillä parkatakin kanssa.
Mekkojen ja takapuolen peittävien tunikoiden kanssa käytän. Juhlakäyttöön ja arkikäyttöön erilaisia. Legginsejä on vaikka minkälaisia kaupoissa. Talvella myös pitkien housujen alla hyvät. Sukkahousuja en käytä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tunikan ja crocksien. Ainakin itte piän. Mulla on iso vatta mutta sirot sääret ja silloin nuot näyttää parhaalta. Mieski kehhuu.
Lol. En tiedä, josko olet tosissasi, mutta tuo kaltaisillasi naisilla yleinen yhdistelmä ei imartele ketään. Varsinkin vajaamittaiset leggingsit pitkän yläosan kanssa lyhentävät jalkoja ja saavat mahan näyttämään isommalta. Parhaiten vatsaa häivyttää avara kaula-aukko, vyötärömittainen yläosa ja pitkän hame tai väljät housut, jotka levenevät lahkeeseen.
Ihmettelen ulkona kun kaikilla on kalsongit päällä eli legginssit tiukalla. Eikö etupuoli näy liian selvästi. Miesten pitää myös tehdä samoin kuin naisten.
Napapaidan.