Suosittele hyvää selvänäkijää
Suosittele hyvää selvänäkijää joka tekee kirjallisesti tulkintoja.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi, että kysyt itse suoraan saatanalta, Ap.
Miten se tapahtuu? Vähän ohi aiheen tämäkin, teillä mahtaa olla vaikea elämä tässä kohdassa. Yritätkö käännyttää meitä täällä palstalla? En usko sinua, pala roviolla noita.
Pieleen meni tulkintasi taas.
Halusin saada sinut heräämään, että meediot ja heidän höpötyksensä ovat viestejä suoraan pahalta hengeltä, eli saatanalta. Niin sanoo Raamattukin.
No Raamattu nyt on pelkkä satukirja joten se on aivan hevonvitun sama mitä se sanoo.
Tätä olen aina ihmetellyt uskiksista: miten ihmeessä he pitävät raamatun sanaa totena, vaikka he eivät tiedä vaan uskovat sen olevan totta. Pitävät muihin asioihin uskovia hölmöinä, vaikka uskosta kristinuskossakin on ky
Hieman erikoista, sinäkö päätät että raamattu on vain uskomista eikä siinä ole totuutta? Uskothan sinäkin itseäsi, minä taas sanoisin että elä tiedon valossa, älä tuossa asenteellisessa uskossasi. Ymmärrä, se on tietoa enemmän kuin tuo asenteellinen periaatteellinen ajatususkomusmaailmasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä kädet ristiin ja mene lattialle polvillesi. Pyydä rukoillen anteeksi syntejäsi Jeesus Kristukselta. Ja pyydä Kristusta elämääsi.
Unohda selvänkö ja muut eksytykset.
Miksi sinä erotat nämä asiat toisistaan? Ei se rukoilu auta saamaan anteeksi tekoja. Lisäksi Jeesuskin voi näyttäytyä ihmisille ja se vaatii ihmisen selvänäön käyttämistä.
Tiesitkö että meillä jokaisella on samat selväaistit olemassa? Aivan kuten muutkin aistit. Älä sulje itseäsi aistimasta. Lapset ovat luonnollisesti puhtaampia ihmisiä, antakaa heille rauha elää onnellista elämää.
Ota nyt vaan ne lääkkeet.
Kehoitatko koiraasikin ottamaan lääkkeet, koska se k
Olet typerä, lopeta ennen kuin nolaat itsesi totaalisesti. Et ymmärrä asioista ja silloin ei kannata puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä kädet ristiin ja mene lattialle polvillesi. Pyydä rukoillen anteeksi syntejäsi Jeesus Kristukselta. Ja pyydä Kristusta elämääsi.
Unohda selvänkö ja muut eksytykset.
Miksi sinä erotat nämä asiat toisistaan? Ei se rukoilu auta saamaan anteeksi tekoja. Lisäksi Jeesuskin voi näyttäytyä ihmisille ja se vaatii ihmisen selvänäön käyttämistä.
Tiesitkö että meillä jokaisella on samat selväaistit olemassa? Aivan kuten muutkin aistit. Älä sulje itseäsi aistimasta. Lapset ovat luonnollisesti puhtaampia ihmisiä, antakaa heille rauha elää onnellista elämää.
Ota nyt vaan ne lääkkeet.
Älä tyrkytä tapojasi. Minä päätän kehostani itse eikä
Umpihullu on älykäs ihminen. Sinulla taas tuntuu olevan päässäsi vikaa ja se johtuu kyllä psyykkeestäsi. Eivät auta lääkkeet tähän sinun ongelmaasi, olen siitä pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä selvännäkijä ottaa sinuun itse yhteyttä koska hän aavistaa että sinulla on tarve.
Ei pidä paikkaansa. Selvänäkijä tekee työtänsä eikä hänelle kaikkien ihmisten asioita anneta tiedoksi. Onhan tuo kuitenkin mahdollista, niinkin voi käydä. Kenenkään ei tarvitse kuitenkaan pelätä että kukaan tuppautuu elämään väkipakolla. Jos selvänäkijä tarjoaa jotakin, hänen tulee olla kohtelias toimissaan. Kenenkään tehtävä ei ole tuputtaa itseänsä kuitenkaan kaikille apua tarvitseville.
Kiinnostaisi kuulla kuinka selvänäkijät tekevät työtänsä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kuulla kuinka selvänäkijät tekevät työtänsä.
Monet istuvat silmät suljettuina ja ottavat vain vastaan annetun tiedon. Tämä on kai sellainen perinteinen tapa tehdä tätä työtä mutta kirjoittaakin voi ihan jopa automaattikirjoituksella. Mitä nopeammin oppii tekemään tulkinnan niin sitä tehokkaampaa työ on mutta täytyy kuitenkin olla tarkkana että työ tulee tehtyä huolellisesti ja kunnolla loppuun asti. Hinnassa ei saisi näkyä se jos itsellä menee tosi kauan työn tekemiseen. Istunnoissakin on tietty aika ja sen puitteissa tulkinnat on tehtävä ja koko työ mitä se sitten pitääkään sisällänsä kaiken kaikkiaan.
"Monet istuvat silmät suljettuina ja ottavat vain vastaan annetun tiedon. Tämä on kai sellainen perinteinen tapa tehdä tätä työtä mutta kirjoittaakin voi ihan jopa automaattikirjoituksella. Mitä nopeammin oppii tekemään tulkinnan niin sitä tehokkaampaa työ on mutta täytyy kuitenkin olla tarkkana että työ tulee tehtyä huolellisesti ja kunnolla loppuun asti. Hinnassa ei saisi näkyä se jos itsellä menee tosi kauan työn tekemiseen. Istunnoissakin on tietty aika ja sen puitteissa tulkinnat on tehtävä ja koko työ mitä se sitten pitääkään sisällänsä kaiken kaikkiaan."
Jestas, mäkin haluun noin leppoisan duunin! Kyllä mä voin istua vaikka tunninkin silmät kiinni ja "ottaa vastaan annetun tiedon", mutta vaadin kyllä sitten asiallisen korvauksen noin raskaasta työstä. Pistänkin heti meedio-opistoon hakupaperit! 😂
"Englannissa on jokin koulu?"
Taisi olla. Olikos sen nimi Tylypahka...
Vierailija kirjoitti:
"Monet istuvat silmät suljettuina ja ottavat vain vastaan annetun tiedon. Tämä on kai sellainen perinteinen tapa tehdä tätä työtä mutta kirjoittaakin voi ihan jopa automaattikirjoituksella. Mitä nopeammin oppii tekemään tulkinnan niin sitä tehokkaampaa työ on mutta täytyy kuitenkin olla tarkkana että työ tulee tehtyä huolellisesti ja kunnolla loppuun asti. Hinnassa ei saisi näkyä se jos itsellä menee tosi kauan työn tekemiseen. Istunnoissakin on tietty aika ja sen puitteissa tulkinnat on tehtävä ja koko työ mitä se sitten pitääkään sisällänsä kaiken kaikkiaan."
Jestas, mäkin haluun noin leppoisan duunin! Kyllä mä voin istua vaikka tunninkin silmät kiinni ja "ottaa vastaan annetun tiedon", mutta vaadin kyllä sitten asiallisen korvauksen noin raskaasta työstä. Pistänkin heti meedio-opistoon hakupaperit! 😂
No valitettavasti kaikessa on puolensa. Vastuullista työtä siinä missä työ on muillakin. Jokainen päättää oman korvauksensa itse. Vai miten ajattelit että tulkittava tieto tulee, keksimällä itsekö? No ei todellakaan tule. Ja tiedon vastaanottohan on vain yksi osa kokonaisuutta. Ei me kaikki noin laiskoja olla kuin sinä olet. Sellaista se elämä vain on, voithan sinä kokeilla onnistuuko edes tämä työ sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Englannissa on jokin koulu?
No sama se on mitä opiskelet, ei se sovi kaikille eikä kaikista ole meedioksi tai selvänäkijäksi. Meedio on eri asia. Mervi Bergström on tainnut opettaa asioita mutta olettaisin hänenkin ymmärtävän että selvänäkijän työ tai meedion työ ei kuitenkaan avaudu kaikille, osa vastuullista toimintaa on olla rehellinen. Saahan sitä opettaa mitä haluaa ja vaikkapa kaikille. Monesta asiasta voi saada itselleen kokemuksia sekä muuta hyödyllistä elämäänsä.
"No valitettavasti kaikessa on puolensa. Vastuullista työtä siinä missä työ on muillakin. Jokainen päättää oman korvauksensa itse. Vai miten ajattelit että tulkittava tieto tulee, keksimällä itsekö? No ei todellakaan tule. Ja tiedon vastaanottohan on vain yksi osa kokonaisuutta. Ei me kaikki noin laiskoja olla kuin sinä olet. Sellaista se elämä vain on, voithan sinä kokeilla onnistuuko edes tämä työ sinulta."
Tiedoksi, että ihan oikeissa töissä ollaan, mutta kyllähän tuollainen helppo lisätienesti alkaa houkuttaa. Hmm... taidanpa alkaa puuhailemaan ilmoitusta. No ei tosissaan, mutta ihmettelen kyllä syvästi, miten joku voi olla noin pihalla, että pitää selvännäkijän "työtä" "vastuullisena työnä". Ei se ole työtä, se on ihmisten (myös itsensä) kusettamista.
Vierailija kirjoitti:
"No valitettavasti kaikessa on puolensa. Vastuullista työtä siinä missä työ on muillakin. Jokainen päättää oman korvauksensa itse. Vai miten ajattelit että tulkittava tieto tulee, keksimällä itsekö? No ei todellakaan tule. Ja tiedon vastaanottohan on vain yksi osa kokonaisuutta. Ei me kaikki noin laiskoja olla kuin sinä olet. Sellaista se elämä vain on, voithan sinä kokeilla onnistuuko edes tämä työ sinulta."
Tiedoksi, että ihan oikeissa töissä ollaan, mutta kyllähän tuollainen helppo lisätienesti alkaa houkuttaa. Hmm... taidanpa alkaa puuhailemaan ilmoitusta. No ei tosissaan, mutta ihmettelen kyllä syvästi, miten joku voi olla noin pihalla, että pitää selvännäkijän "työtä" "vastuullisena työnä". Ei se ole työtä, se on ihmisten (myös itsensä) kusettamista.
Oletpa kateellinen lähinnä. Mene niihin oikeisiin töihisi tekemään niitä töitä mistä sinullekin maksetaan ja anna ammattilaisten hoitaa nämä tulkinnat. Kannattaa ymmärtää että huijareita on kaikilla aloilla ja kaikilla elämässä. Älä pilaa omaa elämääsi tuomitsemalla kaikkia ihmisiä. Älä suotta ala huijariksi sinäkin helpon rahan toivossa. Jokaisella alalla on omat ammattilaisensa. Valitettavasti asia on nyt näin.
Vierailija kirjoitti:
Miten kuvittelet että joku sinulle täysin vieras ihminen tietäisi asioistasi paremmin kuin sinä itse.
Toki hän voi tempaista hatustaan jotain kun kerrot hänelle ikäsi, sukupuolesta, harrastuksesi, perhetaustasi...täysin vastuuttomasti
Olen kerran ollut selvänäkijän luona joka kertoi sellaisia asioita minusta ja perheestä, joita ei olisi voinut minusta tietää tai saada mitään kautta selville. Tiedätkö, että myös poliisi käyttää selvänäkijän palveluita satunnaisesti? Eikä nyt puhuta mistään television huuhaa näkijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa kateellinen lähinnä. Mene niihin oikeisiin töihisi tekemään niitä töit
Tästä on kateus kaukana, enkä myöskään varsinaisesti. Lähinnä aidosti ihmettelen sitä, miten ihmiset haksahtavat moiseen hölynpölyyn ja vielä kuvittelevat sen olevan jollain tapaa "vastuullista työtä". Mutta mitäpäs minä hörhöjen elämästä ymmärrän, joten jatkakaa ihan rauhassa vaan harhoissanne rypemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kuvittelet että joku sinulle täysin vieras ihminen tietäisi asioistasi paremmin kuin sinä itse.
Toki hän voi tempaista hatustaan jotain kun kerrot hänelle ikäsi, sukupuolesta, harrastuksesi, perhetaustasi...täysin vastuuttomasti
Olen kerran ollut selvänäkijän luona joka kertoi sellaisia asioita minusta ja perheestä, joita ei olisi voinut minusta tietää tai saada mitään kautta selville. Tiedätkö, että myös poliisi käyttää selvänäkijän palveluita satunnaisesti? Eikä nyt puhuta mistään television huuhaa näkijöistä.
Ei poliisi käytä, ei se ole sallittua. Joku tarina, ei kannata levittää valheellista tietoa. Lisäksi tuen kyllä ajatusta ja olen itsekin pohtinut joskus voisiko olla mahdollista käyttää näkijöitä mutta voisi jos sellainen sallittaisiin yhteiskunnassa mutta myös opastasolta. Ristiriita tulee jo siinä että kaikella mitä tapahtuu on tarkoituksensa joten yleisesti sellainen selvänäkijän apu ei ole tuettua edes opastasolta. Tämän tiedon olen saanut omilta oppailtani koska kyselen heiltä aina kaikkea tyhmää ja olen koko elämäni pohtinutkin kaikkea tyhmää. Näin, ei siinä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa kateellinen lähinnä. Me
Se onkin vain sinun mielipiteesi, itse taas tiedän että oppaamme ovat todellisia ja se johtuu siitä että elän omieni kanssa 24/7. Tämä on täyttä todellisuutta, siinä olen kuitenkin samaa mieltä kanssasi että huijareita en halua tukea. Hyvä kuitenkin olla varuillaan ja vastuullinen ihminen kaikin puolin. Ei kannatakaan kadehtia ketään sillä se on kaikille myrkyllistä.
Naurattaa aina nämä humpuukit. Kerran keskustelin netissä naisen kanssa jonka täti luki tarot korteista että olen tumma ja pitkä mies ja oli varma tästä. Olen lyhyt ja vaalea 😄
En voisi kuvitellakaan seurustelevani naisen kanssa joka uskoo tämmöseen humpuukiin. Ensinnäkin se kertoo että nainen on helposti vedätettävissä ja kertoohan se älykkyydestäkin.
Mistä TIEDÄT, että on ääliö? Pidät häntä ääliönä, koska hän havaitsee (mielestäsi aistiharhainen) jotain sellaista, mitä sinä et.