Suosittele hyvää selvänäkijää
Suosittele hyvää selvänäkijää joka tekee kirjallisesti tulkintoja.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
En voisi kuvitellakaan seurustelevani naisen kanssa joka uskoo tämmöseen humpuukiin. Ensinnäkin se kertoo että nainen on helposti vedätettävissä ja kertoohan se älykkyydestäkin.
Sinun älykkyydestäsi lähinnä. Tämä on fakta. Olenhan itsekin suhteellisen älykäs ja uskon vahvasti.
Onko avaruudessa elämää tai tähti"tiede" ovat samaa humpuukiajattelua, aavistuksia, mielikuvitusta, luuloja, toiveita. Ei mitään todellista. Huuhaata.
Eipä ole kukaan käynyt ja tullut kertomaan, mennyt takaisin päivän töihinsä ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi kuvitellakaan seurustelevani naisen kanssa joka uskoo tämmöseen humpuukiin. Ensinnäkin se kertoo että nainen on helposti vedätettävissä ja kertoohan se älykkyydestäkin.
Sinun älykkyydestäsi lähinnä. Tämä on fakta. Olenhan itsekin suhteellisen älykäs ja uskon vahvasti.
Suhteellisen älykäs? Niin eli omasta mielestä, mutta tosiasiassa keskivertoa tyhmempi. Nämä on todistettu humpuukiksi useita kertoja. Mikä on sinun konkreettinen todiste näiden paikkansa pitävyydestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteellisen älykäs? Niin eli omasta mielestä, mutta tosiasiassa keskivertoa tyhmempi. Nämä on todistettu humpuukiksi useita kertoja. Mikä on sinun konkreettinen todiste näiden paikkansa pitävyydestä?
En minä tarvitse toisten mielipiteitä asiaan, tiedän millainen olen ja se on totta. Älykkäitä ihmisiä on, se on ihan luonnollista. Sinulla on nyt liian vaikeaa hyväksyä elämää joten eiköhän tämä keskustelumme voikin päättyä tähän. Olet liian tyhmän oloinen edes normaaliin keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tarvitse toisten mielipiteitä asiaan, tiedän millainen olen ja se on totta. Älykkäitä ihmisiä on, se on ihan luonnollista. Sinulla on nyt liian vaikeaa hyväksyä elämää joten eiköhän tämä keskustelumme voikin päättyä tähä
Mitä ihmettä selität? En väittänytkään etteikö älykkäitä ihmisiä olisi olemassa, vaan älykkäät ihmiset ei usko selvännäkijöihin ym. humpuukkiin. Minäkin voin leikkiä selvännäkijää: Olet matalapalkkatyössä. Olet sisimmiltäsi herkkä etkä kestä kritiikkiä. Luet kirjoja ja olet kiinnostunut myös horoskoopeista. Olet tällä hetkellä sinkku ja elämässä ollut vastoinkäymisiä, mutta toivot tulevaisuuden tuovan miehen ja onnen elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä kädet ristiin ja mene lattialle polvillesi. Pyydä rukoillen anteeksi syntejäsi Jeesus Kristukselta. Ja pyydä Kristusta elämääsi.
Unohda selvänkö ja muut eksytykset.
Miksi sinä erotat nämä asiat toisistaan? Ei se rukoilu auta saamaan anteeksi tekoja. Lisäksi Jeesuskin voi näyttäytyä ihmisille ja se vaatii ihmisen selvänäön käyttämistä.
Tiesitkö että meillä jokaisella on samat selväaistit olemassa? Aivan kuten muutkin aistit. Älä sulje itseäsi aistimasta. Lapset ovat luonnollisesti puhtaampia ihmisiä, antakaa heille rauha elää onnellista elämää.
Ota nyt vaan ne lääkkeet.
Kehoitatko koiraasikin ottamaan lääkkeet, koska se kykenee esim. haistamaan jotain sellaista, jota sinä
En, koska koira haistaa paskapuheen eikä koskaan uskoisi humpuukiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis itse sitä mieltä, että olet suhteellisen älykäs. Mahtaakohan kukaan muu olla samaa mieltä. Mitähän se "suhteellisen" tarkoittaa?
Yhteistä meedioille ja selvännäiöille on että he pystyvät tekemään juttunsa etänä. Riittää, että maksat laskun etukäteen.
Sori vaan mutta olet niitä "viedään tyhmiltä rahat pois"-ihmisiä. Ei tyhmä tiedä että on tyhmä. Minäkin olen tyhmä kuin saapas verrattuna Albert Einsteiniin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tarvitse toisten mielipiteitä asiaan, tiedän millainen olen ja se on totta. Älykkäitä ihmisiä on, se on ihan luonnollista. Sinulla on nyt liian vaikeaa hyväksyä elämää joten eik
Et ymmärrä asioista, et ole ainakaan minua älykkäämpi. Sen nyt näkee jo sokeakin. Eikä tarvitse jatkaa yrityksiä käymällä kiinni jokaiseen sanaan josta voit taas saada lisää harmaita hiuksia. Kiitos ja heippa vaan sullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis itse sitä mieltä, että olet suhteellisen älykäs. Mahtaakohan kukaan muu olla samaa mieltä. Mitähän se "suhteellisen" tarkoittaa?
Teepäs oma ketju aiheelle, ei liity asiaan jota ketju käsittelee.
Vierailija kirjoitti:
Yhteistä meedioille ja selvännäiöille on että he pystyvät tekemään juttunsa etänä. Riittää, että maksat laskun etukäteen.
Kyllä pystyvät tekemään työnsä juuri siellä missä he ovat.
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan mutta olet niitä "viedään tyhmiltä rahat pois"-ihmisiä. Ei tyhmä tiedä että on tyhmä. Minäkin olen tyhmä kuin saapas verrattuna Albert Einsteiniin
No ei kai ne sitä viitti myöntää. Ei kannata tökkiä nenukkaansa kaikkialle josta ei haista mitään.
Hei. Jos olet fiksu, miksi vastailet itsellesi ja tykkäät omista kommenteista? Ironista että pidät muita tyhminä mutta olet niin luettavissa.
Semmonen kun P. Askapuhe on minulle ollut luotettava selvännäkijä
Hei täällä P. Askapuhe. Minulle tuli intuitio että täällä tarvittaisiin selvännäkijää. Normaali hinta olisi 199e mutta VAIN sinulle hinta on 99e. Saat tarjouksen puoleen hintaan. Mitä haluat että ennustan?
Vierailija kirjoitti:
Hei. Jos olet fiksu, miksi vastailet itsellesi ja tykkäät omista kommenteista? Ironista että pidät muita tyhminä mutta olet niin luettavissa.
En minä ainakaan ole kertaakaan itselleni vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Hei täällä P. Askapuhe. Minulle tuli intuitio että täällä tarvittaisiin selvännäkijää. Normaali hinta olisi 199e mutta VAIN sinulle hinta on 99e. Saat tarjouksen puoleen hintaan. Mitä haluat että ennustan?
Pistäpäs kuule laulaen niin katsotaan palvelun laatu.
Heh. No olipas hauska. Sinäkin tässä luulet näitä asioita huuhaaksi. Ihan naurattaa ääneen. 😂