Suosittele hyvää selvänäkijää
Suosittele hyvää selvänäkijää joka tekee kirjallisesti tulkintoja.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavatko enkelit vielä teitä nykyisin? Kiinnostaisiko tietää enemmän enkeleistä eri tavalla?
Me enkelit olemme teidän ystäviänne. Meilläkin on huumorintajua sekä ymmärrämme sarkasmianne. Onneksi emme ole kaikessa mukana vaan seurailemme vain sivusta.
"Voi sinua rakas, taas sinä tölvit häntä tuolla tavalla ja kotona minä silitän sinua kun sinulla on tapahtuneesta paha mieli. Me opiskelemme yhdessä näitä asioita ja arvaa mitä, myöhemmin olet viisaampi ja silloin teemme yhdessä toisenlaisia asioita. Minä olen aina kanssasi ja sinun puolellasi."
Näin me puhuisimme sinullekin ystävä sinun mielessäsi tai vieressäsi yhteydessä sinun kuuloaistiisi.
Enkelisi. 😇
Hauska enkelini. 😀
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia olekaan. Googlaa "cold reading" ja "hot reading".
Nämä ovat huuhata, joku on keksinyt nämä itse ja keksinyt mitä ne tarkoittavat hänen tulkintansa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia olekaan. Googlaa "cold reading" ja "hot reading".
Nämä ovat huuhata, joku on keksinyt nämä itse ja keksinyt mitä ne tarkoittavat hänen tulkintansa mukaan.
Keksivät kaikkea uutta koko ajan joten menee monet asiat vallan sekaisin jos ei ymmärrä asioita oikealla tavalla.
Nykyisin en suosittelisi enää ketään. Kaikki hyvemmätkin ovat jo kadonneet vuosia sitten jonka jälkeen alkoivat vieläkin enemmän kertomaan enkelimanifestoimisesta sekä muusta huijaustoominnasta nämä henkisen alan työntekijät. Pinnallista touhua jossa ei tuntunut olevan päätä eikä häntää loppujen lopuksi. Nekin ovat jo kadonneet näkyvistä.
Suosittelen että pysyttelette kertakaikkisesti ja täysin erossa kaikista 'selvä' 'näkijöistä', niin maksullisista kuin maksuttomistakin.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen että pysyttelette kertakaikkisesti ja täysin erossa kaikista 'selvä' 'näkijöistä', niin maksullisista kuin maksuttomistakin.
Kyllä kannattaakin, ei kannata lähestyä ketään josta ei pidä ollenkaan tai johon ei usko ollenkaan.
Nostelen ketjua, saisiko vastauksia. Kiitos!
En suosittele itseäni kun olen ollut pienessä humalassa jo 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta juominen, niin näkevät sitten sinut selvänä.
Tule esiin kuorestasi ja näytä todelliset sävysi ja koko luontosi.
Jos sulla on Jodel. Tuu sinne voin dm kertoa hyvän