Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hyvää selvänäkijää

Vierailija
06.04.2024 |

Suosittele hyvää selvänäkijää joka tekee kirjallisesti tulkintoja. 

Kommentit (190)

Vierailija
81/190 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valontunne

Vierailija
82/190 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaisia olekaan. Googlaa "cold reading" ja "hot reading".

Onhan, ennen tehtiin paljon tulkintoja kirjallisesti. Olen ostanut sellaisia ennenkin. Mitä nuo ovat mistä kerrot tässä?

Ei ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/190 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ollut puhe huijareista 

Olihan. 

Vierailija
84/190 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveen skeptistä syytetään sairaaksi.

Niinpä niin, huuhareiden tavanomainen puolustus kritiikkiä kohtaan.

Skeptikko on sairas, kateellinen, ahdaskatseinen, rajoituuunut...

Ei ole, vaan järkeään seuraava.

Ei tuo kuule ole terveen skeptistä enää. Tässä sen älykkyyden sitten näkee taas. 

Mennyvittuun jo tollo

Vierailija
85/190 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi, että kysyt itse suoraan saatanalta, Ap. 

Miten se tapahtuu? Vähän ohi aiheen tämäkin, teillä mahtaa olla vaikea elämä tässä kohdassa. Yritätkö käännyttää meitä täällä palstalla? En usko sinua, pala roviolla noita.

Pieleen meni tulkintasi taas.

Halusin saada sinut heräämään, että meediot ja heidän höpötyksensä ovat viestejä suoraan pahalta hengeltä, eli saatanalta. Niin sanoo Raamattukin. 

No Raamattu nyt on pelkkä satukirja joten se on aivan hevonvitun sama mitä se sanoo. 

Vierailija
86/190 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10- vuotias tyttäreni seurasi telkusta Astral TV:tä.

Tyttö huudahti: "tuohan itse kertoo kaiken tuolle!"

"Näkijä" todella osaa johdatella asiakasta paljastamaan itsestään asioita tämän huomaamatta. Sivusta seuraava lapsikin taas näkee tämän johdattelun helposti.

Varmaan viisas lapsesikin ymmärtää että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Yksi huijaa ja toinen on rehellinen. Olette ehkä jopa keskustelleet asiasta, kuuluu perusopetukseen elämässä varsinkin lasten kohdalla.

Kaikki huijarit kuten selvännäkijät kuitenkin on samanlaisia. 

Vierailija
87/190 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että pysyt kaukana selvänäkijöistä etkä ole missään tekemisissä niiden kanssa. Piste ja Amen. 

Vierailija
88/190 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä kädet ristiin ja mene lattialle polvillesi. Pyydä rukoillen anteeksi syntejäsi Jeesus Kristukselta.  Ja pyydä Kristusta elämääsi.

Unohda selvänkö ja muut eksytykset.

Miksi sinä erotat nämä asiat toisistaan? Ei se rukoilu auta saamaan anteeksi tekoja. Lisäksi Jeesuskin voi näyttäytyä ihmisille ja se vaatii ihmisen selvänäön käyttämistä.

Tiesitkö että meillä jokaisella on samat selväaistit olemassa? Aivan kuten muutkin aistit. Älä sulje itseäsi aistimasta. Lapset ovat luonnollisesti puhtaampia ihmisiä, antakaa heille rauha elää onnellista elämää.

Ota nyt vaan ne lääkkeet. 

Vierailija
89/190 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan, ennen tehtiin paljon tulkintoja kirjallisesti. Olen ostanut sellaisia ennenkin. Mitä nuo ovat mistä kerrot tässä?

Olet siis ostanut ennenkin. Siinäpä se. Kyllä ne selvästi rahan näkevät. PYSY EROSSA. 

Vierailija
90/190 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ennustan pierujen kautta. Mulle voi lähettää hajuja purkissa analysoitavaksi.

Vierailija
91/190 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo kuule ole terveen skeptistä enää. Tässä sen älykkyyden sitten näkee taas. 

Mennyvittuun jo tollo

Onpas sinulla paha olla eikä taida auttaa mikään. 

Vierailija
92/190 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennyvittuun jo tollo

Onpas sinulla paha olla eikä taida auttaa mikään. 

Ei ole. 

Vierailija
93/190 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10- vuotias tyttäreni seurasi telkusta Astral TV:tä.

Tyttö huudahti: "tuohan itse kertoo kaiken tuolle!"

"Näkijä" todella osaa johdatella asiakasta paljastamaan itsestään asioita tämän huomaamatta. Sivusta seuraava lapsikin taas näkee tämän johdattelun helposti.

Varmaan viisas lapsesikin ymmärtää että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Yksi huijaa ja toinen on rehellinen. Olette ehkä jopa keskustelleet asiasta, kuuluu perusopetukseen elämässä varsinkin lasten kohdalla.

Kaikki huijarit kuten selvännäkijät kuitenkin on samanlaisia. 

Mitähän muuta vielä keksisitte. Onneksi en ole itse selvänäkijä niin nämä eivät kosketakaan minua. Haukkukaa siis rauhassanne.

Vierailija
94/190 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä kädet ristiin ja mene lattialle polvillesi. Pyydä rukoillen anteeksi syntejäsi Jeesus Kristukselta.  Ja pyydä Kristusta elämääsi.

Miksi sinä erotat nämä asiat toisistaan? Ei se rukoilu auta saamaan anteeksi tekoja. Lisäksi Jeesuskin voi näyttäytyä ihmisille ja se vaatii ihmisen selvänäön käyttämistä.

Tiesitkö että meillä jokaisella on samat selväaistit olemassa? Aivan kuten muutkin aistit. Älä sulje itseäsi aistimasta. Lapset ovat luonnollisesti puhtaampia ihmisiä, antakaa heille rauha elää onnellista elämää.

Älä tyrkytä tapojasi. Minä päätän kehostani itse eikä sinne turhia myrkkyjä laitella. Ei ole myöskään lääkärillä ollut tarvetta terveille lääkkeitä määrätä. Onneksi ovat sentään tämän vielä ymmärtäneet kohdallani.

Vierailija
95/190 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehoitatko koiraasikin ottamaan lääkkeet, koska se kykenee esim. haistamaan jotain sellaista, jota sinä et voi hajuaistillasi havaita? 

Vierailija
96/190 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis ostanut ennenkin. Siinäpä se. Kyllä ne selvästi rahan näkevät. PYSY EROSSA. 

Kuule niin te näette ja haistatte muutkin. Jokainen saa ottaa työstänsä rahaa eikä tarvitse esittää mitään pyhimystä. Jeesuskin oli tavallinen ihminen kuitenkin.

Vierailija
97/190 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi, että kysyt itse suoraan saatanalta, Ap. 

Miten se tapahtuu? Vähän ohi aiheen tämäkin, teillä mahtaa olla vaikea elämä tässä kohdassa. Yritätkö käännyttää meitä täällä palstalla? En usko sinua, pala roviolla noita.

Pieleen meni tulkintasi taas.

Halusin saada sinut heräämään, että meediot ja heidän höpötyksensä ovat viestejä suoraan pahalta hengeltä, eli saatanalta. Niin sanoo Raamattukin. 

No Raamattu nyt on pelkkä satukirja joten se on aivan hevonvitun sama mitä se sanoo. 

Tätä olen aina ihmetellyt uskiksista: miten ihmeessä he pitävät raamatun sanaa totena, vaikka he eivät tiedä vaan uskovat sen olevan totta. Pitävät muihin asioihin uskovia hölmöinä, vaikka uskosta kristinuskossakin on kyse, ei tiedosta. Usko vs tieto - siinä on ero. 

Vierailija
98/190 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehoitatko koiraasikin ottamaan lääkkeet, koska se kykenee esim. haistamaan jotain sellaista, jota sinä

En. Kehotan tuota yhtä ääliötä ottamaan lääkkeensä koska hän on taas alkanut saamaan aistiharhoja. 

Vierailija
99/190 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tyrkytä tapojasi. Minä päätän kehostani itse eikä sinne turhia myrkkyjä laitella. Ei ole myöskään

Et päätä, olet tahdonvastaisessa hoidossa kuten muutkin kaltaisesi umpihullut. 

Vierailija
100/190 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä selvännäkijä ottaa sinuun itse yhteyttä koska hän aavistaa että sinulla on tarve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme