Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hyvää selvänäkijää

Vierailija
06.04.2024 |

Suosittele hyvää selvänäkijää joka tekee kirjallisesti tulkintoja. 

Kommentit (190)

Vierailija
41/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen ketjua.

Vierailija
42/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upup

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan uudestaan tätä ketjua.

Vierailija
44/190 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ymmärrys nykyisin puutteellinen näiden selvänäkijöidenkin suhteen. 

Vierailija
45/190 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen asioita ap! Mm itkulla olet elämäsi aloittanut.

Vierailija
46/190 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akinator

Vierailija
47/190 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akinator

Kuka tää henkilö on?

Vierailija
48/190 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voi tehdä. Laita postinumero tähän kenttään?

Vierailija
49/190 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvänäkijä voi nähdä selvänäkönsä kautta asioita mutta aina ei voi tehdä tulkintoja. Täytyisi myös ymmärtää mitä näkee ja miten asioita kuuluu tulkita. Kysymyksiä on hyvä esittää mutta monilla on nykyisin puutteelliset kommunikaatiotaidot.

Näetkö sinä asioita mielessäsi tai jollakin tavalla?

Mitäs sitten jos näet kuvan pyykinpesukoneesta ja kuulet sanat "mene metsään"?

Vierailija
50/190 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voi tehdä. Laita postinumero tähän kenttään?

Älä höpötä. Huomenta sinullekin. Muista maksaa verot kaikesta mitä myyt tai kaikesta tekemästäsi palkkatyöstä. 😇

Vierailija
51/190 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä rahasi suoraan minulle! 

Vierailija
52/190 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut selvä koko ikäni ja näköni on hyvä.

Lähetä vaikka 100 eur.

Vierailija
53/190 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin itse mieluusti tulkintoja ja myisinkin asioita mutta minun ei anneta tehdä sellaista. Eikös olekin jännä juttu? Mitä olet mieltä tällaisesta että minun omia enkelioppaitani tai keitään muitakaan oppaita ei kiinnosta rahantuloni pätkän vertaa? En pidä tästä ollenkaan.

Vierailija
54/190 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut selvä koko ikäni ja näköni on hyvä.

Lähetä vaikka 100 eur.

Oletko nyt aivan varma tästä kaikesta?

Vierailija
55/190 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minulle näytetään ruusu. Joku murskaa sen etusormen ja peukalon välissä. Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa?

Mitä tarkoittaa jos minulle sanotaan että otapas yhteys Milla Magiaan tai verotoimistoon? Oppaat käyttivät tuota Milla Magiaa siksi ettei jaeta täällä nyt kenenkään yksityishenkilön nimeä. Johtavatko oppaani minua siis harhaan tai pahoille teille mielestäsi?

Vierailija
56/190 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö että oppaani sanoittavat paljon asioita joita minä kirjoitan? Vastaavasti saatan saada mieleeni tietopläjäyksen ja toimin, jonkin idean tai minkä tahansa tiedon ja tiesitkö että sinähän toimit samalla tavalla kuin minäkin? Mitä hauskaa olet saanut viimeksi mieleesi? Oletko saanut jonkun hyvän idean joka oli esimerkiksi toteutuksen arvoinen tai sysäsi sinua jotenkin eteenpäin? Muista arvostaa mieltäsi, se on luovuuden lähteesi. Pidä siitä hyvää huolta.

Vierailija
57/190 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ilmainen kokeilutarjous:

Mielisairautesi pahenee, menetät vähäisen omaisuutesi ja tuttavasi kaikkoavat. Et parane koska et hakeudu hoitoon.

Olet tärkeä. Huijareille ;-(

Vierailija
58/190 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka "Saksikäsi" Purra. Satuilee yhtä vakuuttavasti kuin muutkin ennustelijat.

Vierailija
59/190 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ilmainen kokeilutarjous:

Mielisairautesi pahenee, menetät vähäisen omaisuutesi ja tuttavasi kaikkoavat. Et parane koska et hakeudu hoitoon.

Olet tärkeä. Huijareille ;-(

Miksi ihminen jätetään yksin hakeutumaan hoitoon ja mitä tämä hoito nyt sitten on johon tulisi hakeutua? Tiedätkö millainen ihminen on mielisairas ja tiedätkö millaisia ihmisiä hoidetaan mielisairaalassa? Millaista oli mielisairaiden hoito ennen ja millaisia he sitten olivat? 

Ja miksi tuottavatkin jättävät ihmisen yksin jos hän on hoidon tarpeessa? Oletteko miettineet lainkaan näitä asioita tällä tavalla? Tiesittekö että "hoitoon" pääsee vain jos sille on tarvetta ja mikä on tämä hoidon tarve? Pystyykö ihminen itse hakeutumaan hoitoon ja huolehtiiko hänestä kukaan?

Vierailija
60/190 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka "Saksikäsi" Purra. Satuilee yhtä vakuuttavasti kuin muutkin ennustelijat.

Tuntuu olevan suomalaisten kansansairaus tämä satuilu, arvailu ja ennustelu. Varsinaisesti tällaiset ihmiset eivät ole selvänäkijöitä tai ennustajia. Tietoutenne on puutteellista todellakin. Tämä asia tulisi kyllä korjata mutta kukahan sen tekisi ja miten? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä