Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hyvää selvänäkijää

Vierailija
06.04.2024 |

Suosittele hyvää selvänäkijää joka tekee kirjallisesti tulkintoja. 

Kommentit (190)

Vierailija
21/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kuvittelet että joku sinulle täysin vieras ihminen tietäisi asioistasi paremmin kuin sinä itse.

Toki hän voi tempaista hatustaan jotain kun kerrot hänelle ikäsi, sukupuolesta, harrastuksesi, perhetaustasi...täysin vastuuttomasti

Siksi koska hänen kautta saan tietoa oppailtani tulkinnan muodossa. Ei ole tarkoitus hakea vastauksia mutta joskus on mukava ajatella asioita monellakin tavalla. Oma vikanne jos jäätte odottamaan vain sitä mikä on luvattu, kaikki ei mene aina kuten itse aivoissanne päättelette. Palstalta pääteltynä monikaan ei itse ymmärrä elämästänsä mitään.

Vierailija
22/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"hyvää selvänäkijää joka tekee kirjallisesti tulkintoja"

-Olen just tuollainen

Kuka olet siis, kerro heti itsestäsi enemmän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat tietää tulevaisuuden?

Jos se on jotain ikävää, stressaat asiaa jo etukäteen. Jos se on jotain hyvää, saatat unohtaa elää hetkessä ja alkaa elää ennustuksen mukaan, niin ne aivot vaan toimii.

Ole tässä ja nyt, muu tapahtuu ajallaan. 

Ps. Joissain uskonnoissa uskotaan että ennustaminen, tulevaisuuden tietäminen tuo pahaa karmaa 

Ei koskaan kerrota koko tulevaisuutta eikä ole kenenkään toisen asia se miksi haluaisin tietää jotakin. Takerrutte epäolennaisiin asioihin. Kuitenkin itse yritätte kontrolloida koko ajan tulevaisuuttanne ja sitten pettyneinä itkette kun kaikki ei mene kuten haluaisitte menevän.

Pettymykset kuuluu elämään otan ne vastaan ja suren jos surettaa. Kuitenkin päästän siitä irti ja tajuan hetken olevan vain väliaikainen. Lue Tollen

Ei minun tarvitse lukea oppiakseni elämään mutta lukekaa te muut ehdottomasti ja opetelkaa ymmärtämään miten elämä wörkkii.

Vierailija
24/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveen skeptistä syytetään sairaaksi.

Niinpä niin, huuhareiden tavanomainen puolustus kritiikkiä kohtaan.

Skeptikko on sairas, kateellinen, ahdaskatseinen, rajoituuunut...

Ei ole, vaan järkeään seuraava.

Vierailija
25/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveen skeptistä syytetään sairaaksi.

Niinpä niin, huuhareiden tavanomainen puolustus kritiikkiä kohtaan.

Skeptikko on sairas, kateellinen, ahdaskatseinen, rajoituuunut...

Ei ole, vaan järkeään seuraava.

Ei tuo kuule ole terveen skeptistä enää. Tässä sen älykkyyden sitten näkee taas. 

Vierailija
26/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku oikein kallis, tietää varmasti enemmän ja näkee tarkemmin! Paksulla setelitukolla kirkas näkyvyys!

Vierailija
27/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on silmälasit vahvuuksilla.Siis olen selvänäkijä?

Vierailija
28/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta Suomen Spiritualistinen Seura ry ja kysy sieltä. Yhdistystä jo itsessään pyörittävät hyvässä maineessa olevat meediot. He myös pyytäessäsi ohjaavat eteenpäin.

Suomen parhaimmille on yleensä muutaman kuukauden jonot, mutta mieluummin jonotus kuin ihan kenelle tahansa.

Vierailija
29/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, että kysyt itse suoraan saatanalta, Ap. 

Miten se tapahtuu? Vähän ohi aiheen tämäkin, teillä mahtaa olla vaikea elämä tässä kohdassa. Yritätkö käännyttää meitä täällä palstalla? En usko sinua, pala roviolla noita.

Pieleen meni tulkintasi taas.

Halusin saada sinut heräämään, että meediot ja heidän höpötyksensä ovat viestejä suoraan pahalta hengeltä, eli saatanalta. Niin sanoo Raamattukin. 

Vierailija
30/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi joku oikein kallis, tietää varmasti enemmän ja näkee tarkemmin! Paksulla setelitukolla kirkas näkyvyys!

Joskus olin sitä mieltä että hintakin voi kertoa jotakin mutta tämä ei päde nykyisin enää mihinkään muulla tavoin kuin sillä että aivan kaikki mitä ihmiset ostavat Suomessa maksaa aivan saatanasti rahaa! Pätee koko elämäämme tässä paskassa maassa. 

Vierailija
31/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on silmälasit vahvuuksilla.Siis olen selvänäkijä?

No ehkä sait ne lasit tarkoituksella, eikö auta edelleenkään? Syyttömiä me muut tähän olemme. 

Vierailija
32/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi, että kysyt itse suoraan saatanalta, Ap. 

Miten se tapahtuu? Vähän ohi aiheen tämäkin, teillä mahtaa olla vaikea elämä tässä kohdassa. Yritätkö käännyttää meitä täällä palstalla? En usko sinua, pala roviolla noita.

Pieleen meni tulkintasi taas.

Halusin saada sinut heräämään, että meediot ja heidän höpötyksensä ovat viestejä suoraan pahalta hengeltä, eli saatanalta. Niin sanoo Raamattukin. 

Herääpäs sinä ihan itse. Älä pakota ihmisiä elämään kuten sinä haluat. 

Vierailija
33/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvännäkijä näkee "korteista" tai tähtien asennosta tulevaisuutesi? 

paskaa, sinä teet itse valinnat elämässäsi, ei mitään ole kirjoitettu "tähtiin"

toki paholainenn näitä ennustajia käyttää ja ne voi kiskoa menneisyydestäsi tietoa, nimiä ja antaa lupauksia jotka demonit sitten voi toteuttaa

ja aina ne on..."suuri rakkaus, menestys raha-asioisssa, uusi ovi aukeaa pian..."

5 moos 18 

10 Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta,

11 joka lukee loitsuja, kysyy vainaja-tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen.

12 Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, on kauhistus Herralle,

Vierailija
34/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on jotain ikävää, stressaat asiaa jo etukäteen. Jos se on jotain hyvää, saatat unohtaa elää hetkessä ja alkaa elää ennustuksen mukaan, niin ne aivot vaan toimii.

Ps. Joissain uskonnoissa uskotaan että ennustaminen, tulevaisuuden tietäminen tuo pahaa karmaa 

Et ilmeisesti ole käynyt meediolla. Ei siellä ennusteta tulevaisuutta ja kerrota, että huomenna jäät auton alle. Tapaamista voi verrata nimenomaan selvänäköisyyteen eli omien ajatuksien, elämäntilanteen kirkastamiseen. Meediot eivät saa ohjata, provosoida, vaikuttaa mihinkään mitä olet ihmisenä ja teet, vaan he ovat jonkinlaisia kylän vanhimpia tai viisaita ja jakavat lähinnä armollisuuden ja rakkauden asennetta asiakasta itseään kohtaan. He välittävät viestejä tuonpuoleisesta, tai miten sen itse haluaa ottaa, mutta ne viestit ovat pelkästään rakkautta ja hyviä ajatuksia täynnä. Yllätyksiä voi juuri silloin tulla, jos meedio osaa käydä läpi jotakin vaiettua, vaikeaa asiaa ja avata sitä enemmän ymmärryksen puolelle. 

Koska moni ihminen kokee olonsa epävarmaksi, yksinäiseksi voi meedion tapaaminen olla energisoivaa ja eheyttävää. Onko siinä mitään väärin?

Yleensä vastuuntuntonen meedio rukoilee tilaisuuden alussa Isä meidän ja puhdistaa pahat pois tapaamisesta. On huono merkki, jos meedio ei ymmärrä tehdä sitä samaa tai samanlaista tapaamisen alussa.

Jos meedio päsmäröi ja puuttuu asiakkaan elämään liikaa kannattaa kävellä heti ulos. Silloin ei toimita oikein.

Vierailija
35/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10- vuotias tyttäreni seurasi telkusta Astral TV:tä.

Tyttö huudahti: "tuohan itse kertoo kaiken tuolle!"

"Näkijä" todella osaa johdatella asiakasta paljastamaan itsestään asioita tämän huomaamatta. Sivusta seuraava lapsikin taas näkee tämän johdattelun helposti.

Vierailija
36/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut muita herkempiä ihmisiä, jotka osaavat lukea ihmisiä. Monesti ihmisen olemus ja sanat kertovat mihin hän on menossa. Ihmisiin on tarttunut myös monenlaisia energiakenttiä menneisyydestä. 

Vierailija
37/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti ole käynyt meediolla. Ei siellä ennusteta tulevaisuutta ja kerrota, että huomenna jäät auton alle. Tapaamista voi verrata nimenomaan selvänäköisyyteen eli omien ajatuksien, elämäntilanteen kirkastamiseen. Meediot eivät saa ohjata, provosoida, vaikuttaa mihinkään mitä olet ihmisenä ja teet, vaan he ovat jonkinlaisia kylän vanhimpia tai viisaita ja jakavat lähinnä armollisuuden ja rakkauden asennetta asiakasta itseään kohtaan. He välittävät viestejä tuonpuoleisesta, tai miten sen

Eli mene terapiaan, saat saman ja ihmisellä on jokin vastuu ja tietämys sanomisistaan

Vierailija
38/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10- vuotias tyttäreni seurasi telkusta Astral TV:tä.

Tyttö huudahti: "tuohan itse kertoo kaiken tuolle!"

"Näkijä" todella osaa johdatella asiakasta paljastamaan itsestään asioita tämän huomaamatta. Sivusta seuraava lapsikin taas näkee tämän johdattelun helposti.

Varmaan viisas lapsesikin ymmärtää että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Yksi huijaa ja toinen on rehellinen. Olette ehkä jopa keskustelleet asiasta, kuuluu perusopetukseen elämässä varsinkin lasten kohdalla.

Vierailija
39/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on ollut muita herkempiä ihmisiä, jotka osaavat lukea ihmisiä. Monesti ihmisen olemus ja sanat kertovat mihin hän on menossa. Ihmisiin on tarttunut myös monenlaisia energiakenttiä menneisyydestä. 

Tämä kyseinen herkkyys on älykkyyttä sekä herkkyyttä aistia, ei mitään herkistyneisyyttä. Monet erityisherkät kutsuvat itsejänsä hyviksi aistijoiksi mutta eivät nyt ihan ymmärrä että heidän erityisherkkyytensä vuoksi saattavat asiatkin vääristyä.

Vierailija
40/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti ole käynyt meediolla. Ei siellä ennusteta tulevaisuutta ja kerrota, että huomenna jäät auton alle. Tapaamista voi verrata nimenomaan selvänäköisyyteen eli omien ajatuksien, elämäntilanteen kirkastamiseen. Meediot eivät saa ohjata, provosoida, vaikuttaa mihinkään mitä olet ihmisenä ja teet, vaan he ovat jonkinlaisia kylän vanhimpia tai viisaita ja jakavat lähinnä armollisuuden ja rakkauden asennetta asiakasta itseään kohtaan. He vä

Terapeutti ei ole ennustaja eikä selvänäkijä. Terapeutti ei myöskään saa ohjata eikä opastaa vaan hänen tulee vain kuunnella sekä tukea. Mitä virkaa hän toimittaa? Samaa kuin kaikki kodeissa. Ei saisi sanoa mitään mistä voisi loukkaantua, työn merkitys on kadonnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä