Tulisitko toimeen jos vuokran jälkeen jäisi 800e?
Minulla jää suurinpiirtein tuon verran vuokran jälkeen. Tuosta pitää kaikki muu maksaa
Kommentit (18)
Tulisin toimeen. Nyt jää vähän vähemmän ja hyvin pärjää, kun ei polta eikä käytä alkoholia.
Tulisin. Minulta jää vuokran jälkeen satoja euroja vähemmän.
Mulla oli ton verran ennen vuokraa, ja tulin toimeen :D
Helposti. Tuo on aivan tavallinen pienituloiselle käteen jäävä raha.
Äkkiä opettelemaan rahankäyttöä, jos tuo ei riitä.
Ruoka 400€ ja laskut 350€, just riittäis, yksin kun elän.
Minulla jää nyt 250€ vuokran jälkeen, ja hyvin pärjään.
Vaikeaa olisi. Talvella pärjäisin kyllä hyvinkin, mutta kesät mulla kalliit.
Loistavasti. Nyt jää vuokran jälkeen 200€
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää laittaa rupkaan 400e. Pärjää hyvin puolella siitä. Pitää osata suunnitella mitä syö.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sisältää "laskut"?
Jos nyt keskiverto ihmist.ä ajatellaan niin 800-sähkö meillä noin 50 saunan takia = 750- puhelin ja netti yht noin 50, alle mutta pyöristetty= 700, sitten vakuutus noin 100, jää 600 keskiverto kuukaudessa jää siis 20 euroa päivälle, eli pärjäisin hyvin
Ei riittäisi nykyiseen elämään kun on huollettavia, mutta jos nuo saisi suoraan käteen ja vastaisin vain itsestäni niin ei tekisi edes tiukkaa.
Mun eräällä tutulla jää vuokran jälkeen yli 900€ ja aina valittaa ku rahat ei riitä ja on paska yhteiskunta. On saanu luistettua ettei tarvi maksaa edes elatusmaksujaan, vaan nekin hoitaa yhteiskunta. Törsää lähes kaikki saamansa rahat samantien omiin mielihyväjuttuihin ja syyttää siitäkin mt-ongelmaa, joka tekee impulsiiviseksi rahankäyttäjäksi.
Mielestäni hänellä ei vain ole mitään itsehillintää, mutta aina löytyy ulkoinen syy asioihin joilla perustella. Kyllähän jokainen haluaisi törsätä rahaa kaikkeen itselle mielihyvää tuovaan, mutta ei se realistinen elämä nyt vaan valitettavasti mene niin.
Tulen. Pystyn vielä matkustelemaankin hyvin säästämällä. Talvella vähän tiukempaa kun omakotitalon lämmitykseen menee rahaa, mutta en halua luopuakaan omasta rauhasta. Autoa en tarvitse, iso säästö. Lapset jo omillaan.
Vuokran sijasta maksan tosin lainanlyhennystä.